Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- turbojack
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tigra16v a scris: Vreo sugestie? Vreun sfat cum se poate remedia problema?
Acel cineva care de la care ai cumparat masina a legat ventilatorul direct pe "contact",anulind termocupla,sau de fapt shuntind-o.Posibil sa fie probleme de motor ( sa incalzeasca prea tare ,un motiv fiind termostatul ce nu functioneaza in parametri),sau doar termocupla blocata/arsa.
Verifica daca pe radiator este atasata mufa pe termocupla si nu sint ceva cabluri "auxiliate" pe acolo.
Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Nu exista nici o legatura auxiliara, ma refer la strapuri, scurturi, etc..... chiar mai merge cateodata normal, cand am luat masina relul de la ventilatorul de apa avea releul scos, am dat intamplator peste el ca nu era luat de la locul lui era pus langa cupla releului, masina folosind atunci doar ventilatoul de la aerul conditionat si se cam incalzea far nu depasea temperatura critica de fierbere.
- turbojack
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Nu sunt sudate .....am pus un alt releu identic din acceasi cutie unde se afla releul de ventilator....acelasi lucru face.... , suspectez ca ar fi vorba de o termocupla un fir intrerupt pe undeva sau care da la masa.... dar nu stiu care este termocupla ..... pe cele doua radiatoare si conductele care sunt pe la motor am vazut destule "termocuple".
- turbojack
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
am urmarit traseul, l-am verificat ...dar nici un rezultat ...ventilatorul merge in continuare ca nebunul...... am ajuns la o "termocupla" care are 4 contacte, este fixata pe o conducta probabil de la aerul conditionat cand scot mufa din "termocupla" se opreste ventilatorul dar nici aerul conditionat nu mai functioneaza..... nu stiu ce sa mai fac ....ma dispera.....
zildan
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
la mine porneste ventilatorul de la radiatorul de apa indiferent daca este sau nu pornit AC .... am observat o chestie.... am scos mufa de la radiatorul de racire si am observat ca in momentul incalzirii motorului in jur de 95 grade porneste ventilatorul de la AC raceste cat poate dupa care se opreste si iar porneste cand creste temperatura apei.... tare ciudat...... este ca nu stiu care este cu exactitate termocupla de la radiatorul de apa......
zildan
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2006
- Mesaj Privat
Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daca ar fi sa fie un releu inversat cu unul normal inchis ar trebui sa se opreasca ventilatorul cand se incalzeste motorul..... ceea ce nu se intampla.... mufele inversate iese clar din discutie pt ca difera foarte mult forma mufei... nu ar intra in cazul in care vrei sa le inversezi..... exista o termocupla pe o teava care este folosita de aerul conditionat aceasta are 4 pini urmarind treseul firelor am ajuns la ea.... daca scot mufa din acea termocupla se opreste ventilatorul .... imi poate spune cineva ce este acea termocupla?
zildan
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2006
- Mesaj Privat
E un senzor de presiune minima si maxima pentru aerul conditionat.
Daca freonul are presiunea in acel interval e ok. daca nu, apesi degeaba AC ca nu porneste.
Teoretic releul care e cuplat la aceasta piesa nu ar trebui sa duca la ventilatorul de la lichidul de racire, ci la cel de la AC si la bobina compresorului AC.
Ultima modificare făcută de zildan la Sam 29 Jul, 2006 7:22 pm
Daca freonul are presiunea in acel interval e ok. daca nu, apesi degeaba AC ca nu porneste.
Teoretic releul care e cuplat la aceasta piesa nu ar trebui sa duca la ventilatorul de la lichidul de racire, ci la cel de la AC si la bobina compresorului AC.
Ultima modificare făcută de zildan la Sam 29 Jul, 2006 7:22 pm
Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
eugdumi
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2006
- Mesaj Privat
Tigra16v
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Nu am nici un bec aprins in bord si nici nu sunt arse...le-am verificat de curand, ventilatorul de la AC merge doar cand este aerul pornit. Am mai observat o chestie ...daca scot siguranta de la iluminarea consolei se opreste si ventilatorul .... deci este clar ca este pus pe contact pt ca si acele becuri din consola se aprind tot pe contact....dar nu gasec nimic improvizat.