mafy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: undeva in Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2004
- Mesaj Privat
Buna,
Sunt un posesor de Vectra A CDX model 94 si am cateva intrebari:
1. ce este acel "cip"ce se poate schimba pentru ai modifica performantele? Cat costa si de unde se poate procura?
2. unde se afla modulul ce contine acest cip? Cum pot ajunge la el?
3. pentru ai face iluminatul la bord albastru ce imi recomandati? se poate schibda plasticul de la ceauri fara sa schimb becurile? daca trebuie sa schimb becurile pot cum e cu varianta cu "caciulita"?
4. de unde pot lua caciulite pentru becuri?
5. pentru a scoate ceasurile din bord cum se procedeaza?
cam astea a fi intrebarile.
Am auzit ca ar fi un soft ce arata pozitia senzorilor si interpretarea codurilor de erori. Are cineva acel soft?
PS. Am schema electrica pentru Vectra A/Calibra.
Sunt un posesor de Vectra A CDX model 94 si am cateva intrebari:
1. ce este acel "cip"ce se poate schimba pentru ai modifica performantele? Cat costa si de unde se poate procura?
2. unde se afla modulul ce contine acest cip? Cum pot ajunge la el?
3. pentru ai face iluminatul la bord albastru ce imi recomandati? se poate schibda plasticul de la ceauri fara sa schimb becurile? daca trebuie sa schimb becurile pot cum e cu varianta cu "caciulita"?
4. de unde pot lua caciulite pentru becuri?
5. pentru a scoate ceasurile din bord cum se procedeaza?
cam astea a fi intrebarile.
Am auzit ca ar fi un soft ce arata pozitia senzorilor si interpretarea codurilor de erori. Are cineva acel soft?
PS. Am schema electrica pentru Vectra A/Calibra.
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
1. Deschiderea injectoarelor si uneori avansul de aprindere sunt comandate de o unitate electronica de control (ECU) ce variaza momentul si durata deschiderii injectoarelor precum si momentul in care da scanteia in functie de anumiti parametri ai motorului cititi prin intermediul senzorilor. ECU are stocat intr-o memorie din interiorul sau niste "harti", sau "tabele", in care cauta ce semnale trebuie sa aplice inectoarelor si aprinderii in cazul oricarei combinatii de semnale venite de la senzori. Chip-tuning-ul consta in optimizarea acestor harti pentru performanta maxima, eliminarea eventualelor limitari introduse cu scopul reducerii poluarii sau a consumului excesiv, etc. Pretul unui chip e peste 300E la firmele de tuning, insa eu am cumparat unul de pe internet cu numai 26E. Merge perfect, nu am avut nici o problema cu el, iar cresterea de putere e evidenta. Consumul chiar pare ca a scazut.
2.ECU e o cutie metalica de aprox 25cm X 10cm X 5cm situata la piciorul din dreapta al pasagerului din dreapta (sub torpedou, langa usa, e acoperit de o fata de plastic).
3-4-5 intreaba-l pe 4EST, stiu ca el si-a schimbat iluminarea bordului.
Am un fisier .pdf cu codurile de eroare pt Opel, da-mi emailul tau si ti-l trimit.
2.ECU e o cutie metalica de aprox 25cm X 10cm X 5cm situata la piciorul din dreapta al pasagerului din dreapta (sub torpedou, langa usa, e acoperit de o fata de plastic).
3-4-5 intreaba-l pe 4EST, stiu ca el si-a schimbat iluminarea bordului.
Am un fisier .pdf cu codurile de eroare pt Opel, da-mi emailul tau si ti-l trimit.
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
pe scurt:
3-cu caciulita e mai simplu, dar becurile se mai ard. Alternativ pui LEDuri dar ai probleme cu lumina care nu se distribuie uniform
4-nu stiu, daca afli zi-mi si mie Sunt de silicon.
5- desfaci calc bord, desfaci suburui, scoti ramele de sus si jos de la ceasuri, desfaci suruburi ceasuri, desfaci consola de comanda a farurilor, bagi mana prin locul ei in spate, si decuplezi siguranta ce tine cablul de la kilometraj. Mai desfaci cele 2 mufe cu date si cam asta e
pare simplu, in realitate nu e chiar asa, iti trebuie multa rabdare.
Poze la album.4est.ro/gallery, vezi acolo la vectra/tuning
bafta
GSI, ai uitat sa-i zici cum faci sa VEZI codurile de eroare - faci un scurt intre 2 pini de la mufa de diagnosticare de sub capota si te uiti pe bord cu m clipeste un bec. GSI, zi-i tu care pini ca nu mai stiu unde am doc ala.
3-cu caciulita e mai simplu, dar becurile se mai ard. Alternativ pui LEDuri dar ai probleme cu lumina care nu se distribuie uniform
4-nu stiu, daca afli zi-mi si mie Sunt de silicon.
5- desfaci calc bord, desfaci suburui, scoti ramele de sus si jos de la ceasuri, desfaci suruburi ceasuri, desfaci consola de comanda a farurilor, bagi mana prin locul ei in spate, si decuplezi siguranta ce tine cablul de la kilometraj. Mai desfaci cele 2 mufe cu date si cam asta e
pare simplu, in realitate nu e chiar asa, iti trebuie multa rabdare.
Poze la album.4est.ro/gallery, vezi acolo la vectra/tuning
bafta
GSI, ai uitat sa-i zici cum faci sa VEZI codurile de eroare - faci un scurt intre 2 pini de la mufa de diagnosticare de sub capota si te uiti pe bord cu m clipeste un bec. GSI, zi-i tu care pini ca nu mai stiu unde am doc ala.
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
mafy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: undeva in Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- dragos_itd
- **
- 70 mesaje
- din 20 Oct 2004
- Vectra 2003 Y20DTH
- Alexandria
dragos_itd
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Alexandria
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2004
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
eu sunt mai nou în ceea ce priveºte opelu-rile ºi nu prea înþeleg chestia asta cu cipul cu ECU aº vrea ºi eu niºte lãmuriri mai ca la clasa I fiindcã aº vrea ºi eu sã-i dau puþinã viaþã maºinii mele un cal doi în plus nu stricã problema e cã o herghelie consumã cam mult ºi bugetu aprobat pe anul asta la miliþeni este cam mic.
florynu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: cluj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2004
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
4EST a scris:offtopic: cum ai 71CP? Eu stiam ca avea 75cp la 1.6i
*
Exista si motoare de 71 de cai, care se inscriu in GER intr-o norma "locala" zisa E3 (diferita de Euro 3!) In mare, la rece se "comporta" ca un Euro 2 (la emisiunea de noxe, evident...) la cald ca un Euro 3. Astea le da lor pe acolo ceva taxe mai mici de platit...
Dupa stirea mea RAR nu le considera ca Euro 3 (norma nu e europeana, ci germana...)
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Polenstein
- *
- 2 mesaje
- din 04 Mai 2005
- TM-BV
Polenstein
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: TM-BV
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2005
- Mesaj Privat
trimite-ti si mie va rog pdf-ul minune...(gpolv@yahoo.com)
dati si mie un sfat cum sa-mi schimb culoarea la becurile din bord...
led, vopsea sau ceva kiloti de plastic colorati....daca ati ales varianta cu kilotii spuneti si de unde se pot procura.....
printre altele mai am o mica problema...
de cand mi-am schimbat "ceasurile" din bord ( am pus un bord cu turometru , era fara) mi se aprinde becul de avarie la motor....
(la bordul asta nou nu mai am senzor la kilometraj)
dati si mie un sfat cum sa-mi schimb culoarea la becurile din bord...
led, vopsea sau ceva kiloti de plastic colorati....daca ati ales varianta cu kilotii spuneti si de unde se pot procura.....
printre altele mai am o mica problema...
de cand mi-am schimbat "ceasurile" din bord ( am pus un bord cu turometru , era fara) mi se aprinde becul de avarie la motor....
(la bordul asta nou nu mai am senzor la kilometraj)
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
cel mai simplu mod de a schimba lumina din bord este de a pune o folie sub foliile originale. astel se pastreaza uniformitatea luminii si nici nu iti trebuie mari cunostinte din pacate eu am gasit doar folie rosie pt a face asa ceva. cea albastra nu e buna iar alte culori nu prea se gasesc. folia am luat-o de la un xerox - 6.000 lei
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
UNLORD
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2004
- Mesaj Privat
in privinta iluminatului interior :dsign se ocupa si se pricepe tipul! www.zexstar.com/tuning sunt si poze cu borduri facute de el!
UNLORD
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2004
- Mesaj Privat