trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Azi, dupa o cursa de 50 km, aproape de casa fiind, in momentul in care am vrut sa opresc la un semafor, am constatat ca pedala de ambreiaj era foarte moale, de fapt se intarea spre sfarsitul cursei, dar nu se debreia. Practic am oprit masina in viteza fiind. Vitezele neputand fi schimbate decat cu motorul oprit, am plecat direct cu a 'ntaia.
Ajung in fata blocului, ma uit sub capota, nu vad nici o scurgere, nivelele lichidelor erau in limite, parea totul in ordine.
Mai incerc odata, si surpriza, pedala functiona. Zic sa ma dau o tura sa vedem cum se comporta. Dupa cateva minute, acceasi problema cu pedala moale si nu debreia.
Mentionez ca masina este Opel Signum din 2005 (noiembrie), cu motor de 1.9CDTI.
Ah, si inca ceva: pe bord nu s-a aprins nici un martor ca ar avea ceva masina (cheita sau ceva de genul asta).
Ce sa fie?
Astept un raspuns de la cei care au mai intalnlnit problema asta si multumesc anticipat.
Ajung in fata blocului, ma uit sub capota, nu vad nici o scurgere, nivelele lichidelor erau in limite, parea totul in ordine.
Mai incerc odata, si surpriza, pedala functiona. Zic sa ma dau o tura sa vedem cum se comporta. Dupa cateva minute, acceasi problema cu pedala moale si nu debreia.
Mentionez ca masina este Opel Signum din 2005 (noiembrie), cu motor de 1.9CDTI.
Ah, si inca ceva: pe bord nu s-a aprins nici un martor ca ar avea ceva masina (cheita sau ceva de genul asta).
Ce sa fie?
Astept un raspuns de la cei care au mai intalnlnit problema asta si multumesc anticipat.
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
lucio a scris:Vad ca incepe sa fie o problema din ce in ce mai uzuala ....Da afara bateria si vezi furtunasul care vine pe cutie,sigur curge pe acolo!Mare atentie cu siguranta aceea! Gasesti oringuri de schimbat pe la sanitare
PS: Volanta bate?Nu mai tine piciorul pe pedala!
Bafta!
PS: Volanta bate?Nu mai tine piciorul pe pedala!
Bafta!
Salut!
Nu bate volanta, nu se aude nimic straniu pe la motor.
Pisiorul sta pe pedala de ambreiaj doar atunci cand schimb vitezele.
Dimineata o sa ma uit pe la furtunul ala care zici. De fapt, m-am uitat ceva mai inainte sub masina si nu se vede nimic. Si lichidul de farna este asa cum il stiu dintotdeauna, adica nu am pierderi.
Ce imi pare mie straniu este de dupa o scurta pauza (10 minute) si-a revenit, apoi iar a apucat-o damblaua.
O fi din cauza ca nu am folosit-o vreo 3 luni (am fost plecat)? Ma indoiesc...
PS: Despre ce siguranta vorbesti?
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Nu poti sa vezi furtunasul acela fara sa dai cutia de la baterie jos.Este vorba de furtunasul care vine de la pompa si care intra in cutie.Acolo unde intra furtunasul are o siguranta (care tine fixat furtunul)in capat avand 1 oring.Acela probabil iti face figuri cum a fost si in cazul meu!
Poti sa mai verifici si aerisitorul. Nu observi nici o variatie a lichidului de frana pentru ca in acel rezervor sunt 2 circuite!Incearca sa dai afara capacul si ai sa intelegi ce spun!
Poti sa mai verifici si aerisitorul. Nu observi nici o variatie a lichidului de frana pentru ca in acel rezervor sunt 2 circuite!Incearca sa dai afara capacul si ai sa intelegi ce spun!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Am fost acum cateva zile la un service si mecanicul a constatat ca de vina este pompa de ambreiaj.
Am verificat si aerisitorul ala de care ziceti voi. De fapt el la verificat, in sensul ca l-a slabit putin si in momentul in care presa pedala de ambreiaj, pe acolo iesea lichid. Presupun ca in asta consta verificarea de care ziceati voi. Nu stiu cum sa definesc exact termenul de oring si la ce sa ma uit acolo.
In fine, la sugestia lui am schimbat pompa, dar surpriza, aceeasi problema.
Imi zice apoi ca probabil este de vina si nu stiu ce cilindru de pe la ambreiaj. A ramas sa verifica dupa week-end.
Azi de dimineata ma suna si imi zice ca a facut-o sa intre in viteza, dar patineaza discul de ambreiaj.
Nu stiu exact ce i-a facut ca m-am dus acolo si exact asa era. Intra in viteza, dar cand eliberezi pedala ede ambreiaj, masina daca se misca putin si asta numai daca accelerezi.
Sa fi modificat cursa la ambreiaj sa tina mai sus doar ca sa o faca sa intre in viteza si sa imprsioneze si el la mecanic? El imi zice ca doar a amorsat pompa cu lichid, desi cand am plecat de acolo acum doua zile, pompa era amorsata si masina nu intra in viteza.
Lucio sau oricine altcineva: ceva sugestii sau idei mai aveti?
Am fost acum cateva zile la un service si mecanicul a constatat ca de vina este pompa de ambreiaj.
Am verificat si aerisitorul ala de care ziceti voi. De fapt el la verificat, in sensul ca l-a slabit putin si in momentul in care presa pedala de ambreiaj, pe acolo iesea lichid. Presupun ca in asta consta verificarea de care ziceati voi. Nu stiu cum sa definesc exact termenul de oring si la ce sa ma uit acolo.
In fine, la sugestia lui am schimbat pompa, dar surpriza, aceeasi problema.
Imi zice apoi ca probabil este de vina si nu stiu ce cilindru de pe la ambreiaj. A ramas sa verifica dupa week-end.
Azi de dimineata ma suna si imi zice ca a facut-o sa intre in viteza, dar patineaza discul de ambreiaj.
Nu stiu exact ce i-a facut ca m-am dus acolo si exact asa era. Intra in viteza, dar cand eliberezi pedala ede ambreiaj, masina daca se misca putin si asta numai daca accelerezi.
Sa fi modificat cursa la ambreiaj sa tina mai sus doar ca sa o faca sa intre in viteza si sa imprsioneze si el la mecanic? El imi zice ca doar a amorsat pompa cu lichid, desi cand am plecat de acolo acum doua zile, pompa era amorsata si masina nu intra in viteza.
Lucio sau oricine altcineva: ceva sugestii sau idei mai aveti?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
cristykyf
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Kit ambreiaj nou(rulment placa presiune disc) +volanta(asta in cazul in care bate).
Totusi as zice ca ai schimbat degeaba pompa de ambreiaj.Trebuia sa verifici si furtunasul care vine din rezervor(cel cu lichid) si care intra in cutie.La capatul unde intra furtunasul in cutie are un o-ring.La acel o-ring m-am referit sa nu fie ciupit .(eu cu aceasta problema m-am confruntat si abia l-a montare mi-am dat seama)
PS: O-ring=Garnituri utilizate pentru etansari statice si dinamice. Sunt realizate din OLELITE, cauciuc siliconic sau cauciuc fluoroelastomeric.
In orice caz cum a zis colegu Tony cutia jos.
Mult noroc!
Totusi as zice ca ai schimbat degeaba pompa de ambreiaj.Trebuia sa verifici si furtunasul care vine din rezervor(cel cu lichid) si care intra in cutie.La capatul unde intra furtunasul in cutie are un o-ring.La acel o-ring m-am referit sa nu fie ciupit .(eu cu aceasta problema m-am confruntat si abia l-a montare mi-am dat seama)
PS: O-ring=Garnituri utilizate pentru etansari statice si dinamice. Sunt realizate din OLELITE, cauciuc siliconic sau cauciuc fluoroelastomeric.
In orice caz cum a zis colegu Tony cutia jos.
Mult noroc!
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
lucio a scris:Kit ambreiaj nou(rulment placa presiune disc) +volanta(asta in cazul in care bate).
Totusi as zice ca ai schimbat degeaba pompa de ambreiaj.Trebuia sa verifici si furtunasul care vine din rezervor(cel cu lichid) si care intra in cutie.La capatul unde intra furtunasul in cutie are un o-ring.La acel o-ring m-am referit sa nu fie ciupit .(eu cu aceasta problema m-am confruntat si abia l-a montare mi-am dat seama)
PS: O-ring=Garnituri utilizate pentru etansari statice si dinamice. Sunt realizate din OLELITE, cauciuc siliconic sau cauciuc fluoroelastomeric.
In orice caz cum a zis colegu Tony cutia jos.
Mult noroc!
Totusi as zice ca ai schimbat degeaba pompa de ambreiaj.Trebuia sa verifici si furtunasul care vine din rezervor(cel cu lichid) si care intra in cutie.La capatul unde intra furtunasul in cutie are un o-ring.La acel o-ring m-am referit sa nu fie ciupit .(eu cu aceasta problema m-am confruntat si abia l-a montare mi-am dat seama)
PS: O-ring=Garnituri utilizate pentru etansari statice si dinamice. Sunt realizate din OLELITE, cauciuc siliconic sau cauciuc fluoroelastomeric.
In orice caz cum a zis colegu Tony cutia jos.
Mult noroc!
Cred ca o sa ii zic sa imi monteze inapoi pompa mea, totusi.
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare!
Fratilor, am dat cutia jos si discul era praf. Pe partea cu placa de presiune nu mai era pic de ferodou. Fier curat, nu alta.
Acum ce sa schimb eu ca sa fie bine?
Numai discul? Sa schimb si placa si rulmentul? Astea arata bine, rulmentul nu are pierderi...
Ma gandesc sa schimb tot numai sa nu mai dau incaodata cutia jos. Ca sa nu ma spun ca datul cutiei jos implica demontarea puntii, reglajul directiei, antigel, lichid de frana. Asta inseamna bani seriosi, asa ca mai bine schimb tot kitul. Voi ce ziceti?
Ca titlu infomativ: disc + placa=1300, rulment=600 RON. Manopera separe ca va fi=600.
Fratilor, am dat cutia jos si discul era praf. Pe partea cu placa de presiune nu mai era pic de ferodou. Fier curat, nu alta.
Acum ce sa schimb eu ca sa fie bine?
Numai discul? Sa schimb si placa si rulmentul? Astea arata bine, rulmentul nu are pierderi...
Ma gandesc sa schimb tot numai sa nu mai dau incaodata cutia jos. Ca sa nu ma spun ca datul cutiei jos implica demontarea puntii, reglajul directiei, antigel, lichid de frana. Asta inseamna bani seriosi, asa ca mai bine schimb tot kitul. Voi ce ziceti?
Ca titlu infomativ: disc + placa=1300, rulment=600 RON. Manopera separe ca va fi=600.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Nu era curs lichid de frana prin interior? Ai putea sa te risti sa schimbi doar discul +placa. Dar daca peste 1000 km moare rulmentul iar dai 600 ron pe manopera sa o desfaci?
Cred ca te referi la jug
Cred ca te referi la jug
Jug, cum ii zici tu.
Un cadru mare care cuprinde elemente de directie. Sa-l ia naiba.
Nu era pic de unsoare in interiorul carcasei. Doar resturi de la disc, bucatele de fibre din compozitia discului.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Gata!
Am schimbat placa si discul. In plus, daca tot montasera pompa de ambreiaj de la pedala, am zis sa nu o mai dea jos, desi sunt convins ca a mea era buna. Masina merge bine acum. Ambreiajul tine mai jos parca, dar probabil pentru ca discul este mult mai gros si placa nu mai este asa de moale.
In total 2200 ron, adica 1300 disc +placa, 250 pompa, 600 manopera, restul ciubucul mecanicilor, desi nu meritau.
PS: cum se manifesta bataia volantei? La pornire, oprire sau in mers. La mine nu se aude nimic, mecanicii au zis ca merge. Intreb de curiozitate sa stiu la ce sa ma astept. Bat in lemn! Cam cat costa o voanta? Cica a mea are masa dubla, auzi, zic mecanicii.
Am schimbat placa si discul. In plus, daca tot montasera pompa de ambreiaj de la pedala, am zis sa nu o mai dea jos, desi sunt convins ca a mea era buna. Masina merge bine acum. Ambreiajul tine mai jos parca, dar probabil pentru ca discul este mult mai gros si placa nu mai este asa de moale.
In total 2200 ron, adica 1300 disc +placa, 250 pompa, 600 manopera, restul ciubucul mecanicilor, desi nu meritau.
PS: cum se manifesta bataia volantei? La pornire, oprire sau in mers. La mine nu se aude nimic, mecanicii au zis ca merge. Intreb de curiozitate sa stiu la ce sa ma astept. Bat in lemn! Cam cat costa o voanta? Cica a mea are masa dubla, auzi, zic mecanicii.
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
Corect masa dubla(cea mai mare prostie macar daca le facea mai fiabile in fine nu mai comentez ) La relantiu pusa pe neutru daca se aude o bataie sa stii ca volanta e de vina.
Cea mai ieftina undeva la 280 euro asta mai la negru asa
Daca tot vrei preturi de magazin hai ca le spun undeva intre 1500-2000 ron .
Cea mai ieftina undeva la 280 euro asta mai la negru asa
Daca tot vrei preturi de magazin hai ca le spun undeva intre 1500-2000 ron .