- krashy22
- OP
- 1,191 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,191
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
salutare !
Am o vectra b (x20dth) si de ceva timp am o problema cu minunatu ' motor in sensu ca este puturos si urca mai greu in ture(se duce in 5000rpm). consumul in bucuresti il am de 8% la o viteza medie de 22km(bc). vara trecuta cand mergea bine, consumul era undeva pe la 10.5 .
am dat vina pe injectoare pt ca am un pic de fluctuatie la relanti (o da prea mult pe retur) si m-am apucat sa incerc motoda de verificare a returului cu paharu'
am scos scos furtunasu de retur care vine in pompa, l-am obturat
am pus furtunase transparente pe fiecare injector si in capatul lor niste pahare gradate
am pornit si surpriza nu da deloc motorina pe retur pe la niciun injector
are cineva idee daca am procedat corect la verificarea returului cu metodat paharului sau chiar am o problema cu pompa de injectie ?
daca nu am postat unde trebuie va rog mutati-l
Am o vectra b (x20dth) si de ceva timp am o problema cu minunatu ' motor in sensu ca este puturos si urca mai greu in ture(se duce in 5000rpm). consumul in bucuresti il am de 8% la o viteza medie de 22km(bc). vara trecuta cand mergea bine, consumul era undeva pe la 10.5 .
am dat vina pe injectoare pt ca am un pic de fluctuatie la relanti (o da prea mult pe retur) si m-am apucat sa incerc motoda de verificare a returului cu paharu'
am scos scos furtunasu de retur care vine in pompa, l-am obturat
am pus furtunase transparente pe fiecare injector si in capatul lor niste pahare gradate
am pornit si surpriza nu da deloc motorina pe retur pe la niciun injector
are cineva idee daca am procedat corect la verificarea returului cu metodat paharului sau chiar am o problema cu pompa de injectie ?
daca nu am postat unde trebuie va rog mutati-l
- DB77AAA
- *******
- 6,672 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,672
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- OP
- 1,191 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,191
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,233 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,233
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ai procedat corect,cu cat da mai putina motorina pe retur ,cu atat mai bine.Motorina trebuie sa fie la fel in toate furtunasele,unde este mai mult decat in celelalte,inseamna ca acel injector lucreaza prost(trebuie schimbat).Ce-l mai bine verifici cand motorul este rece!Am patit si eu asa,verificam cand era cald,toate erau la linie,si cand am facut testul la rece doua nu lucrau.
- krashy22
- OP
- 1,191 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,191
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat