- tambac alex
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Astra 2004 1.7cdti
- Bucuresti
tambac alex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
am un opel astra h 1.7 cdti ,80 cp,anul 2005,o am din septembrie si pana luna trecuta nu mi-a facut nici o problema.
de cand am facut revizia (toate filtrele + ulei schimbat) am intampinat probleme cu pornirea,sia pana intr-un final nu a mai pornit deloc.am fost la service si mi-au zis ca problema este un senzor la pompa de injectie.l-am schimbat si totodata am schimbat si o mufa care intra la calculator.AM LUAT MASINA ACASA SI FACE IN CONTINUARE FIGURI,PRIMA DATA CAND O PORNESC O IA LA SFERT,DAR DACA OPRESC MOTORUL SI O PORNESC IAR PORNESTE A 4 SAU A 5 OARA .SI SE AUDE SI UN ZGOMOT URAT ,TREPIDEAZA MASINA.VA ROG FRUMOS SA IMI SPUNETI DACA AVETI IDEE CARE ESTE PROBLEMA.(AM MAI DAT SI O GRAMADA DE BANII DEGEABA CA PARCA MI-AU STRICAT-O MAI RAU),
MULTUMESC!ASTEPT PARERILE VOASTRE
de cand am facut revizia (toate filtrele + ulei schimbat) am intampinat probleme cu pornirea,sia pana intr-un final nu a mai pornit deloc.am fost la service si mi-au zis ca problema este un senzor la pompa de injectie.l-am schimbat si totodata am schimbat si o mufa care intra la calculator.AM LUAT MASINA ACASA SI FACE IN CONTINUARE FIGURI,PRIMA DATA CAND O PORNESC O IA LA SFERT,DAR DACA OPRESC MOTORUL SI O PORNESC IAR PORNESTE A 4 SAU A 5 OARA .SI SE AUDE SI UN ZGOMOT URAT ,TREPIDEAZA MASINA.VA ROG FRUMOS SA IMI SPUNETI DACA AVETI IDEE CARE ESTE PROBLEMA.(AM MAI DAT SI O GRAMADA DE BANII DEGEABA CA PARCA MI-AU STRICAT-O MAI RAU),
MULTUMESC!ASTEPT PARERILE VOASTRE
- mario&bandit
- **
- 132 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 1999 x 17 dtl
- Alta tara
mario&bandit
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 x 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
eu zic sa faci un test , sa vezi ce erori da sau ce ,, inventii ,, au facut aia in service , incearca testul ,pseudo agrafa ,, si vezi ce erori da ... testul se face apasand pedala de frana si aceleratie la fund , pui contactul sa ti sa aprinda beculetele, ( nu pornesti motorul ) si pe ecranul central ar trebuii sa iti apara codurile de eroare . noteazala pe ceva si posteazale aici . asta ca sa nu mai mergi ,, orbeste ,, la toti ,, meseriasii din service ,, bafta
- tambac alex
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Astra 2004 1.7cdti
- Bucuresti
tambac alex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Stefan_BC
- ****
- 2,652 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,652
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Hai sa te ajut eu...
-ECN 062101 (P0621) Alternator warning lamp - circuit malfunction,Cause:Wiring alternator warning lamp,ECM
-ECN 161450(P1614) Immobilizer control module,incorrect signal Cause:Incorrect key
-ECN 050174 (P0501) Vehicle speed sensor (VSS) range/performance problem Cause:Wiring,speedometer,VSS,Data can bus.
Parerea mea prima eroare ti-a aparut din 2 motive:
-ai dat la automat pana aproape ai consumat bateria.
-probleme pe partea de incarcare respectiv punte de diode sau releu.
A 2 - a eroare ti-a aparut din cauza ca nu ti-a recunoscut cheia.Cumva in timp ce dadeai la automat martorul "masinuta cu cheita"palpaia in bord?Daca da masina nu o sa porneasca decat cand martorul nu mai palpaie in bord respectiv CIM-ul care daca e defect o s-o recunoasca cand are el chef.Incearca cu a 2- a cheie.
A 3 -a eroare este o eroare prezenta la mai toate Astrele H pana in anul 2008,nu afecteaza cu nimic functionarea motorului.
Erorile 2 si 3 pot indica o cauza comuna si anume CIM-ul.Ziceai ca mecanicii ti-au schimbat o mufa de la un calcultor.Parerea mea este ca au schimbat mufa CIM-ului dar acesta face in continuare figuri...
Comenzile de pe volan sau claxonul iti merg normal?
Repet aceasta este o parere personala.
-ECN 062101 (P0621) Alternator warning lamp - circuit malfunction,Cause:Wiring alternator warning lamp,ECM
-ECN 161450(P1614) Immobilizer control module,incorrect signal Cause:Incorrect key
-ECN 050174 (P0501) Vehicle speed sensor (VSS) range/performance problem Cause:Wiring,speedometer,VSS,Data can bus.
Parerea mea prima eroare ti-a aparut din 2 motive:
-ai dat la automat pana aproape ai consumat bateria.
-probleme pe partea de incarcare respectiv punte de diode sau releu.
A 2 - a eroare ti-a aparut din cauza ca nu ti-a recunoscut cheia.Cumva in timp ce dadeai la automat martorul "masinuta cu cheita"palpaia in bord?Daca da masina nu o sa porneasca decat cand martorul nu mai palpaie in bord respectiv CIM-ul care daca e defect o s-o recunoasca cand are el chef.Incearca cu a 2- a cheie.
A 3 -a eroare este o eroare prezenta la mai toate Astrele H pana in anul 2008,nu afecteaza cu nimic functionarea motorului.
Erorile 2 si 3 pot indica o cauza comuna si anume CIM-ul.Ziceai ca mecanicii ti-au schimbat o mufa de la un calcultor.Parerea mea este ca au schimbat mufa CIM-ului dar acesta face in continuare figuri...
Comenzile de pe volan sau claxonul iti merg normal?
Repet aceasta este o parere personala.
- tambac alex
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Astra 2004 1.7cdti
- Bucuresti
tambac alex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
da ai dreptate am dat la automat mai mult,si probabil nici bateria nu e asa de buna ca am mai schimbato,in legatura cu cheita,aparuta la bord e din cauza cipului?.dar merge nui problema,ma simt mai usurat acum.da imi merge si comenzile de pe volan si clanxoni totul. e mai bine acum. nu mai am probleme de pornire.deocamdata....sper sa nu mai am probleme.ms mult pentru ajutor.
- mario&bandit
- **
- 132 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 1999 x 17 dtl
- Alta tara
mario&bandit
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 x 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
sustin cele zise de astra h , doar ca as adauga ....daca ai o baterie slaba ....in timpul actionarii electromotorului ..acesta ia tot curentul din circuitul electric si lasa toate partile elctrice fara curent sau face interferente , de exemplu ....pui contactul , se aprind becurile , si ceasulrile de la apa si conbustibil si cand dai la automat vezi cum cad si revin imediat dupa pornire sau tremura acolo ....cred ca asta se intampla si cu sistemul de recunoastere a cipului si nu-ti porneste masina , mie mi sa intamplat la fel , erea vara , pune-am contactul , se aprindeau becurile , si cand dadeam la automat picau acele , electromotorul invertea dar fura tot curentul din circuit si in timp ce acesta invartea se aprindea becul de check engine si palpaia .....dupa ce am schimbat bateria ....totul a revenit la normal ,
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
@tambac alex Daca DUPA pornirea motorului martorul "masinuta cu cheita" sta aprins permanent in bord indica faptul ca defectul este prezent si afecteaza buna functionare a motorului.
Daca IN TIMP ce dai la automat martorul "masinuta cu cheita" palpaie (se aprinde intermitent dar regulat) indica faptul ca CIM-ul nu recunoaste cheia si bineinteles motorul NU va porni fiind o masura impotriva furtului.
Ideea este ca CIM-ul este "un nod" in care se intalnesc informatii venite de la diversi senzori si calculatoare ale masinii.Problema este ca acest CIM are o problema de fabricatie prezenta la TOATE Astrele H fabricate pana in anul 2008 cand s-a inlocuit piesa respectiva cu una revizuita si s-a facut o rechemare a tuturor Astrelor H.
Daca nu-ti recunoaste cheia nu mai da la automat pentru ca oricum nu va porni.O scoti din contact si incerci iar...
Daca IN TIMP ce dai la automat martorul "masinuta cu cheita" palpaie (se aprinde intermitent dar regulat) indica faptul ca CIM-ul nu recunoaste cheia si bineinteles motorul NU va porni fiind o masura impotriva furtului.
Ideea este ca CIM-ul este "un nod" in care se intalnesc informatii venite de la diversi senzori si calculatoare ale masinii.Problema este ca acest CIM are o problema de fabricatie prezenta la TOATE Astrele H fabricate pana in anul 2008 cand s-a inlocuit piesa respectiva cu una revizuita si s-a facut o rechemare a tuturor Astrelor H.
Daca nu-ti recunoaste cheia nu mai da la automat pentru ca oricum nu va porni.O scoti din contact si incerci iar...
- tambac alex
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Astra 2004 1.7cdti
- Bucuresti
tambac alex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
nici nu stiu ce sa mai cred,duminica dimineata am fost pana in otopeni totul perfect, mam intors acasa inberceni si dupa un sfert de ora masina na mai pornit deloc dadeam la automat,si se auzea decat cand invurtea motoru.am incercat de vreo 10ori na mers.masina era incalzita,nu mai porneste cand se incalzeste mai mult.seara am incercat sa o pornesc si a pornit din prima.e foarte ciudat.ce sa fac ?am facut un test si mia aratat urmatoarele erori: ecn 050074 si ecn 161450.astept parerile voastre.poate stiti mai bine.masina e din anul2005 opel asta h 1.7cdti 80kp
- tambac alex
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Astra 2004 1.7cdti
- Bucuresti
tambac alex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
denis2009
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
buzeboss
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2016
- Mesaj Privat