dani34
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
Am facut testul agrafa 0335,dar nu sint sigur... e posibil 0336...
Din 0335 am inteles ca e de la senzorul ax came sa il schimb cit pot de repede....
Am observat deasemenea ca atunci cind se ridica acul la temperatura face figura asta(adica nu mai are putere si "stranuta")
Nu stiu ce inseamna 0336?
astra 1.7 dti 2003(am inteles ca e G)
Din 0335 am inteles ca e de la senzorul ax came sa il schimb cit pot de repede....
Am observat deasemenea ca atunci cind se ridica acul la temperatura face figura asta(adica nu mai are putere si "stranuta")
Nu stiu ce inseamna 0336?
astra 1.7 dti 2003(am inteles ca e G)
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- nice_saylor
- *
- 9 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Corsa 2001 y17dt
- Mehedinti
nice_saylor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
sal baieti.am si eu un opel corsa c de 2001,diesel cu motor de 1,7 cc si imi sta beculetul cu masina si cheia aprins circa 10 min dupa ce pornesc motorul.culmea e ca am fost cu masinutza si am bagat-o pe un tester si mi-au zis ca nu are nici o eroare doar ca am probleme cu cheia,atata tot.din cauza asta sa-mi stea becul acela aprins sau si eu am aceeasi pb...bujiile?!multumesc
alinutu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2008
- Mesaj Privat
nice_saylor a scris:sal baieti.am si eu un opel corsa c de 2001,diesel cu motor de 1,7 cc si imi sta beculetul cu masina si cheia aprins circa 10 min dupa ce pornesc motorul.culmea e ca am fost cu masinutza si am bagat-o pe un tester si mi-au zis ca nu are nici o eroare doar ca am probleme cu cheia,atata tot.din cauza asta sa-mi stea becul acela aprins sau si eu am aceeasi pb...bujiile?!multumesc
daca se aprinde becul sigur are o eroare undeva,probabil nu a citi testerul eroriile cum trebuie
eu am patit sa nu dea eroare si la alt test a gasit problema.
- micuzzu_marius
- *
- 7 mesaje
- din 18 Mar 2007
- Corsa 1,3 cdti 90 cp
micuzzu_marius
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Corsa 1,3 cdti 90 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare
Am o corsa D 1,3 cdti 90 cp, am schimbat ieri uleiul si filtrele (mai putin cel de polen) si surpriza : ramane aprins permanent dupa ce pronesc motorul ,martorul galben masina cu cheia, e a treia oara cand schimb filtrele( schimb la 10 000 km) dupa ce a iesit din garantie si nu am avut nici o problema, dar acum sunt ingrijorat, aveti idee ce poate fi?
Multumesc anticipat.
Am o corsa D 1,3 cdti 90 cp, am schimbat ieri uleiul si filtrele (mai putin cel de polen) si surpriza : ramane aprins permanent dupa ce pronesc motorul ,martorul galben masina cu cheia, e a treia oara cand schimb filtrele( schimb la 10 000 km) dupa ce a iesit din garantie si nu am avut nici o problema, dar acum sunt ingrijorat, aveti idee ce poate fi?
Multumesc anticipat.
- sevenx
- **
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
bubu2
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
dani34 a scris:Salut la o turatie de 4000 mi se aprinde becul cu motor cheie in bord si scoate un fum ca si un stranut,in acel moment nu mai trage motorul delok,dupa ca "stranuta" merge(adica trage)dar becul ramine aprins vreo 10 minute apoi se stinge singur.A mai patit cineva asa ceva?am incercat sa il duc la test ,dar nu prea imi permit(financiar) si a zis de la servis ca daca nu ramine continul becul aprins nu e un motiv asa mare de ingrijorare.
ASTRA 1.7 TDI DIN 2003
ASTRA 1.7 TDI DIN 2003
Abia am rezolvat eu gripa asta de primavara la acelasi tip de motor, adica 1.7 DTI (banuiesc mai departe ca tot y17dt e in discutie). Senzor turatie = 360 lei si 50 lei manopera. Terminat balciul. Nu mai stranuta.
- Frumushelu
- *
- 4 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Astra 2007 Z17DTJ
- Bucuresti
Frumushelu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut,
De curand mi s-a aprins masinuta cu cheita, eram in a 4-a la vreo 3000 de ture, am oprit motorul si l-am repornit, iar martorul masinii cu cheita ramane aprins si se stinge imediat dupa ce pornesc motorul, si asa se intampla de fiecare data cand pornesc masina. Stie cineva de la ce poate fi? detin un opel astra h din 2007 diesel motor 1.7cdti 110cai Z17DTR. Si o alta problema mai este cu turatia la relanti in care motorul nu merge rotund si cateodata da sa se opreasca. In afara de astea 2 probleme masina merge impecabil.
Poate sa ma ajute careva?
De curand mi s-a aprins masinuta cu cheita, eram in a 4-a la vreo 3000 de ture, am oprit motorul si l-am repornit, iar martorul masinii cu cheita ramane aprins si se stinge imediat dupa ce pornesc motorul, si asa se intampla de fiecare data cand pornesc masina. Stie cineva de la ce poate fi? detin un opel astra h din 2007 diesel motor 1.7cdti 110cai Z17DTR. Si o alta problema mai este cu turatia la relanti in care motorul nu merge rotund si cateodata da sa se opreasca. In afara de astea 2 probleme masina merge impecabil.
Poate sa ma ajute careva?
- Frumushelu
- *
- 4 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Astra 2007 Z17DTJ
- Bucuresti
Frumushelu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- costel nitica
- *
- 40 mesaje
- din 20 Feb 2010
- Corsa 2007 1,3 cdti
- Calarasi
costel nitica
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2007 1,3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
salutare opelisti. am si eu o problema si poate ma ajuta cineva. martorul cu cheita se aprinde la diferite regimuri de turatie si sta aprins dar in momentul in care se aprinde nu se mai tureaza mai mult de 3000 doar daca il fortezi si o face foarte greu. Desi este 1.7dti se comporta ca un motor fara turbo atunci cand se aprinde martorul
dani34
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
costel nitica a scris:salutare opelisti. am si eu o problema si poate ma ajuta cineva. martorul cu cheita se aprinde la diferite regimuri de turatie si sta aprins dar in momentul in care se aprinde nu se mai tureaza mai mult de 3000 doar daca il fortezi si o face foarte greu. Desi este 1.7dti se comporta ca un motor fara turbo atunci cand se aprinde martorul
Te ajut eu...stiu exact ceea ce trebuie sa faci...du-te si fa o diagnoza auto...e 50ron.
PS: si eu am avut ceva similiar...si mie daca tin minte bine nu mi cupla treapta 3 si 4 de la ventilator...aparent sunt 5 trepte de viteza la ventilatorul de la radiator. Si pe un computer bla bla...2 din ele nu mergeau si apzrea masina aia...nu aveam cum sa imi dau seama...
50 de ron mai tarziu si putin ajutor de la maiandrei totul a fost ok.
- Azmodan
- **
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
am si eu problema cu becu asta. (masina cu cheia).
se aprinde dupa ceva vreme de la pornire - intotdeauna cand motoru revine la turatii mici (de exemplu la relanti cand ma opresc la stop, dar nu numai).
cat timp e aprins acceleratia e f lenesa - dar asta cred ca e normal. cand e aprins becu asta motoru e in "safe mode".
se stinge singur dupa un timp mai lung sau daca turez motoru peste 3000 de ture.
ca observatie empirica..am obs ca are tendinta sa se aprinda cand motoru e mai cald.
any ideas?
se aprinde dupa ceva vreme de la pornire - intotdeauna cand motoru revine la turatii mici (de exemplu la relanti cand ma opresc la stop, dar nu numai).
cat timp e aprins acceleratia e f lenesa - dar asta cred ca e normal. cand e aprins becu asta motoru e in "safe mode".
se stinge singur dupa un timp mai lung sau daca turez motoru peste 3000 de ture.
ca observatie empirica..am obs ca are tendinta sa se aprinda cand motoru e mai cald.
any ideas?
dani34
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
- micuzzu_marius
- *
- 7 mesaje
- din 18 Mar 2007
- Corsa 1,3 cdti 90 cp
micuzzu_marius
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Corsa 1,3 cdti 90 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
micuzzu_marius a scris:Salutare
Am o corsa D 1,3 cdti 90 cp, am schimbat ieri uleiul si filtrele (mai putin cel de polen) si surpriza : ramane aprins permanent dupa ce pronesc motorul ,martorul galben masina cu cheia, e a treia oara cand schimb filtrele( schimb la 10 000 km) dupa ce a iesit din garantie si nu am avut nici o problema, dar acum sunt ingrijorat, aveti idee ce poate fi?
Multumesc anticipat.
Am o corsa D 1,3 cdti 90 cp, am schimbat ieri uleiul si filtrele (mai putin cel de polen) si surpriza : ramane aprins permanent dupa ce pronesc motorul ,martorul galben masina cu cheia, e a treia oara cand schimb filtrele( schimb la 10 000 km) dupa ce a iesit din garantie si nu am avut nici o problema, dar acum sunt ingrijorat, aveti idee ce poate fi?
Multumesc anticipat.
S-a rezolvat, era filtrul de motorina, l-am pus pe cel vechi de proba si merge brici(nu se mai aprinde martorul in bord), se pare ca au aparut noi producatori la filtrul de motorina la un pret mult mai mic, in jur de 100 ron dar au probleme, nu s perfect compatibile cu cele originale, deci mare grija ce cumparati.
- vallys2010
- **
- 90 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2006 z13dth
- Buzau
vallys2010
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut si la mine se aprinde martorul cu cheita mai ales cand merg prin oras in regim mai subturat sa zic dar daca opresc motorul si pornesc iar sta stins nu stiu ce sa cred.Chestia asta mi se intampla la un opel astra h 1.3 cdti aha si cateodata in mers pret de 1-2 secunde am senzatia ca nu mai trage motorul dupa care isi revine suspectam furtunul care e de la filtru la pompa de injectie da ma rog miercuri dupa paste merg la tester pentru ca imi apare si ca am ars becul dupa scurta pe stanga chiar da ca el nu e.Daca a mai avut cineva problema asta.Multumesc frumos si un paste fericit la toata lumea
radupi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salut,
De ceva timp incerc sa rezolv eroarea (P0100) care imi aprinde acest martor si nu reusesc. Am o Astra G Caravan Y17DT din 2000 si sunt din Iasi. Anul trecut, din cauza ca masina demara foarte lent am facut o diagnoza si am schimbat debitmetrul de aer (Bosch - 4,4 mil.). La scurt timp s-a aprins din nou. Am mers la magazin, alt tester si ... tot debitmetrul ar fi fost de vina. Am primit un alt debitmetru si ... dupa aceea s-a aprins din nou. Am luat o pauza suspectand ECU ca fiind vinovat de acest lucru. Mentionez ca firele de la debitmetru la ECU sunt ok si masina trage bine. De obicei martorul se aprinde inaintea activarii turbinei, cand nu mai merge accelerata, dupa care accelereaza brusc si merge ok dar cu enervantul martor aprins.
De ceva timp am observat ca DACA demarez mai turat martorul nu se mai aprinde tot drumul. In general, se aprinde cand are el chef - imediat dupa pornire, in timpul, mersului sau daca e un drum mai scurt nu se aprinde.
In acest conditii zilele acestea am luat un op-com de la un prieten si m-am facut singur o diagnoza.
Eroarea semnalata: P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low prezent; la relanti 47.1 kg/h, la 2000 de rotatii 90 kg/h.
Ma poate ajuta cineva? Interfata o mai tin cateva zile. Multumesc anticipat.
De ceva timp incerc sa rezolv eroarea (P0100) care imi aprinde acest martor si nu reusesc. Am o Astra G Caravan Y17DT din 2000 si sunt din Iasi. Anul trecut, din cauza ca masina demara foarte lent am facut o diagnoza si am schimbat debitmetrul de aer (Bosch - 4,4 mil.). La scurt timp s-a aprins din nou. Am mers la magazin, alt tester si ... tot debitmetrul ar fi fost de vina. Am primit un alt debitmetru si ... dupa aceea s-a aprins din nou. Am luat o pauza suspectand ECU ca fiind vinovat de acest lucru. Mentionez ca firele de la debitmetru la ECU sunt ok si masina trage bine. De obicei martorul se aprinde inaintea activarii turbinei, cand nu mai merge accelerata, dupa care accelereaza brusc si merge ok dar cu enervantul martor aprins.
De ceva timp am observat ca DACA demarez mai turat martorul nu se mai aprinde tot drumul. In general, se aprinde cand are el chef - imediat dupa pornire, in timpul, mersului sau daca e un drum mai scurt nu se aprinde.
In acest conditii zilele acestea am luat un op-com de la un prieten si m-am facut singur o diagnoza.
Eroarea semnalata: P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low prezent; la relanti 47.1 kg/h, la 2000 de rotatii 90 kg/h.
Ma poate ajuta cineva? Interfata o mai tin cateva zile. Multumesc anticipat.
radupi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salut,
De ceva timp incerc sa rezolv eroarea (P0100) care imi aprinde acest martor si nu reusesc. Am o Astra G Caravan Y17DT din 2000 si sunt din Iasi. Anul trecut, din cauza ca masina demara foarte lent am facut o diagnoza si am schimbat debitmetrul de aer (Bosch - 4,4 mil.). La scurt timp s-a aprins din nou. Am mers la magazin, alt tester si ... tot debitmetrul ar fi fost de vina. Am primit un alt debitmetru si ... dupa aceea s-a aprins din nou. Am luat o pauza suspectand ECU ca fiind vinovat de acest lucru. Mentionez ca firele de la debitmetru la ECU sunt ok si masina trage bine. De obicei martorul se aprinde inaintea activarii turbinei, cand nu mai merge accelerata, dupa care accelereaza brusc si merge ok dar cu enervantul martor aprins.
De ceva timp am observat ca DACA demarez mai turat martorul nu se mai aprinde tot drumul. In general, se aprinde cand are el chef - imediat dupa pornire, in timpul, mersului sau daca e un drum mai scurt nu se aprinde.
In acest conditii zilele acestea am luat un op-com de la un prieten si m-am facut singur o diagnoza.
Eroarea semnalata: P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low prezent; la relanti 47.1 kg/h, la 2000 de rotatii 90 kg/h.
Ma poate ajuta cineva? Interfata o mai tin cateva zile. Multumesc anticipat.
De ceva timp incerc sa rezolv eroarea (P0100) care imi aprinde acest martor si nu reusesc. Am o Astra G Caravan Y17DT din 2000 si sunt din Iasi. Anul trecut, din cauza ca masina demara foarte lent am facut o diagnoza si am schimbat debitmetrul de aer (Bosch - 4,4 mil.). La scurt timp s-a aprins din nou. Am mers la magazin, alt tester si ... tot debitmetrul ar fi fost de vina. Am primit un alt debitmetru si ... dupa aceea s-a aprins din nou. Am luat o pauza suspectand ECU ca fiind vinovat de acest lucru. Mentionez ca firele de la debitmetru la ECU sunt ok si masina trage bine. De obicei martorul se aprinde inaintea activarii turbinei, cand nu mai merge accelerata, dupa care accelereaza brusc si merge ok dar cu enervantul martor aprins.
De ceva timp am observat ca DACA demarez mai turat martorul nu se mai aprinde tot drumul. In general, se aprinde cand are el chef - imediat dupa pornire, in timpul, mersului sau daca e un drum mai scurt nu se aprinde.
In acest conditii zilele acestea am luat un op-com de la un prieten si m-am facut singur o diagnoza.
Eroarea semnalata: P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low prezent; la relanti 47.1 kg/h, la 2000 de rotatii 90 kg/h.
Ma poate ajuta cineva? Interfata o mai tin cateva zile. Multumesc anticipat.
milka_ro
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu becul galben Check Engine. Cand pun contactul becul clipeste iar motorul nu porneste (invarte dar nu porneste). Am citit codul de eroare P0363 Misfire Detected-Fueling Disabled. Am sters codul de eroare si motorul a pornit. Dar dupa ce am oprit si am incercat sa repornesc a inceput iar sa clipeasca becul si sa nu porneasca. Masina este Corsa B, an fabricatie 2000, motor X10XE. Sunt din Predeal Jud. Brasov. Ma puteti ajuta cu un sfat?
P.S. Sper ca am postat bine. Sunt prima oara pe acest forum.
Am si eu o problema cu becul galben Check Engine. Cand pun contactul becul clipeste iar motorul nu porneste (invarte dar nu porneste). Am citit codul de eroare P0363 Misfire Detected-Fueling Disabled. Am sters codul de eroare si motorul a pornit. Dar dupa ce am oprit si am incercat sa repornesc a inceput iar sa clipeasca becul si sa nu porneasca. Masina este Corsa B, an fabricatie 2000, motor X10XE. Sunt din Predeal Jud. Brasov. Ma puteti ajuta cu un sfat?
P.S. Sper ca am postat bine. Sunt prima oara pe acest forum.