Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salutare!Se pare ca astra mea(1.7 cdti,80cp,2006)incepe sa ma faca sa cred ca am facut o alegere proasta,sau ca am fost prea "norocos"ca am cumparat-o second-hand.initial a inceput sa nu se mai aprinda toti martorii,dupa care nu se aprindeau ceasurile decat intr-un colt din dreapta,neavand ce face am apasat un pic in zona de langa blocul de lumini si nu a mai functionat numic(practic totul este nefunctional:ceasurii,martori afisajul acela mic,si mai nou a devenit si nemanevrabila din cauza ca volanul s-a intarit si se aude fregvent o "caraiala"in partra dreapta,de asemnenea la turarea motorului in mers parca se da rateuri in sensul ca smuceste un pic.Astept orice sfat si opinie.Va Multumesc Anticipat.Cu Stima!
- Virinel
- **
- 319 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
Virinel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cruzi
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2010
- Mesaj Privat
Eu zic ca problema la elecrticitaea opelului este dioda...diodele la opel sunt de prosta calitate...nu sunt exceptionale dar nici de rahat...eu am avut o problema ca acesta...mi s-a ars dioda de la servodirectie,cand am remediat aceasta problema la fel mi s-a ars ceva dioda dar acum pe bord nu mergea LED-ul care imi lumina bordul...cu toate ca am lovit bordul a mai mers din cand in cand....am intrat intro groapa si iar a mers...am fost la un service...si mi-a facut masina in 4 zile....dar fii preparat ca la noi service-ul costa mai mult ca piesele...imi pare rau pt tine....bafta!
kiss
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
Am dus masina in service si acolo am lasat-o ,ei zic ca ar fi problema la alternator ca nu incarca bine si de aceea nu mai functioneaza servodirectia si cam atat(asta la prima vedere) astept raspunsul de la ei,sper sa nu fie ceva grav,si scump de altfel.Sunt foarte speriat de gravitatea situatiei pentru ca aveam impresia ca este ceva legat de:caseta directie,pompa servo piese ce nu costa chiar putin.Dar ma gandesc ca poate sunt niste contacte imperfecte prin spatele ceasurilor pe acolo din mom ce apasam prin zona aia se aprindea tot si cand luam mana se stingeau la loc
Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
Problema rezolvata(cred),azi am luat masina din service(surprinzator de repede).In urma constatari cica problemele au fost la punte diode,regulator tensiune(inlocuire releu si punte alternator).Spun ei ca nu mai se aprindeau ceasurile si martorii din cauza ca mufa instrumente este fisurata.Sper ca astra mea sa inceapa sa se mai gandeasca si la buzunarul meu ,este cam urat din partea ei ca la numai 60.000 km sa faca figurii.Numa'bine!
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
astrah a scris:Stii sigur ca sunt numai 60 000 km ? Alternatorul face figuri de la 100 000 +
la AstraG a fost o problema cu altenatorul folosit...eu am schimbat puntea de diode la 32000km. a fost 200RON, acu vreo 2ani, in ceva atelier de cartier, piesa noua Bosch, evident fara factura si garantie, dar dupa 45000km functioneaza "ca uns"
- m.nyck
- **
- 318 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
Intradevar nu am de unde sa stiu(deocamdata)ca acestia sunt km.reali,eu mi am dat cu parerea ca ar fi reali pentru ca masina nu prezinta semne de uzura exagerata.Am mai observat la masina asta(astra g)ca indicatorul de temperatura apa se ridica fff greu si climatronicul baga caldura numai daca setez o temp.fff ridicata,oare sa mai fie si asta o alta problema Va multumesc.Stima!
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- m.nyck
- **
- 318 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Tommy23 a scris:Intradevar nu am de unde sa stiu(deocamdata)ca acestia sunt km.reali,eu mi am dat cu parerea ca ar fi reali pentru ca masina nu prezinta semne de uzura exagerata.Am mai observat la masina asta(astra g)ca indicatorul de temperatura apa se ridica fff greu si climatronicul baga caldura numai daca setez o temp.fff ridicata,oare sa mai fie si asta o alta problema Va multumesc.Stima!
Este perfect normal sa se ridice apa mai greu. Masina are catalizator euro 4 si pana nu ajunge catalizatorul la 90 Grade nu baga caldura in habitaclu. Totusi indiferent de temp de afara dai drumul climatronicului pe HI si o sa vezi ca baga caldura cat sa nu ingheti in masina(valabil la temp. scazute) chiar daca motorul este rece.
Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
- m.nyck
- **
- 318 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Depinde si cum mergi cu masina diesel-ul e diferit de benzina ca regim de mers.
Eu am astra 1.7 cdti de 4 ani jumatate si nu am bagat in ea nimic decat revizii la timp si motorina si la cum se prezinta mai merge 3 ani fara sa bag nimic in ea( masina e luata de noua). Dar am si colegi la servici care au facut praf masini diesel in 2 ani, deci depinde daca stii sa conduci o masina in adevaratul sens al cuvantului.
Daca ai grija de ea si ii dai ce ii trebuie cand ii trebuie te duce motorul peste 300.000Km fara interventii majore, cunosc mai multe cazuri.
Eu am astra 1.7 cdti de 4 ani jumatate si nu am bagat in ea nimic decat revizii la timp si motorina si la cum se prezinta mai merge 3 ani fara sa bag nimic in ea( masina e luata de noua). Dar am si colegi la servici care au facut praf masini diesel in 2 ani, deci depinde daca stii sa conduci o masina in adevaratul sens al cuvantului.
Daca ai grija de ea si ii dai ce ii trebuie cand ii trebuie te duce motorul peste 300.000Km fara interventii majore, cunosc mai multe cazuri.
Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
Sunt multi care isi conduc masiniile dezastruos,de ex.am un prieten care la logan 1.5 DCI schimba vitezele la 1500 rot.considerand ca obtine un consum mai redus si cred ca o sa si dea seama de greseala la timpul potrivit.Intradevar este f.important sa-i dai masini ce trebuie la timp(asta daca ai cumparat-o cu bani munciti "din greu")Si chiar daca ii dai ce-i trebuie tot nu este suficient ptr.ca la calitatea drumurilor si a carburantilor din tara nu stiu ce ai mai putea face,practic mergi mai departe injuri si strangi din dinti.Bafta!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Tommy23 a scris:Problema rezolvata(cred),azi am luat masina din service(surprinzator de repede).In urma constatari cica problemele au fost la punte diode,regulator tensiune(inlocuire releu si punte alternator).Spun ei ca nu mai se aprindeau ceasurile si martorii din cauza ca mufa instrumente este fisurata.Sper ca astra mea sa inceapa sa se mai gandeasca si la buzunarul meu ,este cam urat din partea ei ca la numai 60.000 km sa faca figurii.Numa'bine!
Daca ai mufa fisurata poti sa fii sigur ca s-a umblat acolo si nu a fost bine pusa... ai cred eu 160.000km ca de obicei samsarii cam cu 100.000k dau inapoi masinile...
Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
Sincer nu exclud asta avand in vedere ca am avut micile probleme cu ea,insa ma gandesc si pe partea cealalta ca o masina din 2006 cu un singur propietar pe carte(persoana fizica),propietar care stiu ca are o meserie gen "costum cu cravata"in capitala nu cred ca ar avea 160.000,acum bine,nu zic ca este imposibil acest lucru.Oricum cat de curand am sa incerc sa verific nr.km.oricum daca mi-am luat tzeapa din punctul asta de vedere nu o vad ca pe o tragedie stiind ca diesel-urile au viata mult mai mare decat benzinarele.Am sa fac pe cat posibilul sa-i schimb consumabilele la timp si sa o exploatez asa cum cred eu ca e bine,si daca nici asa nu este fiabila inseamna ca ma-m inselat in privinta marci si a modelului respectiv.
Cu Stima!
Cu Stima!
- m.nyck
- **
- 318 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salutare!Se pare ca de 2 zile a aparut o noua problema (din pacate)si anume:atunci cand pornesc dimineata stau un in jur de 1-2-3 min.cu motorul pornit dupa care plec la drum,cand trec peste 2000/ture se aude un "carait"circa 1-2 sec.acest "carait"se repeta de 4-5 ori pana cand motorul se incalzeste.Practic acest "carait"se aude doar dimineata la pornire.Sa fie oare din cauza ca trebuie sa-i fac schimbul de ulei cat de curand?Multumesc Anticipat!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Tommy23 a scris:Salutare!Se pare ca de 2 zile a aparut o noua problema (din pacate)si anume:atunci cand pornesc dimineata stau un in jur de 1-2-3 min.cu motorul pornit dupa care plec la drum,cand trec peste 2000/ture se aude un "carait"circa 1-2 sec.acest "carait"se repeta de 4-5 ori pana cand motorul se incalzeste.Practic acest "carait"se aude doar dimineata la pornire.Sa fie oare din cauza ca trebuie sa-i fac schimbul de ulei cat de curand?Multumesc Anticipat!
Incerca sa ne mai dai cateva detalii despre acest ''carait'' cum ii spui tu. Nu are legatura cu uleiul. Sa nu fie un fluierat de la cureaua de accesorii. Daca o turezi in gol se aude?(a se citi pe loc in parcare). Pune pe cineva sa o tureze si tu asculta ce si cum.