Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • DragosVok

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut!

Cand am mers sa-mi fac geometria, am descoperit o problema la roata stanga fata. Masina oricum tragea usor stanga si in mers trebuia sa compensez. Am constatat valori peste limita pentru unghiul de fuga, iar roata este mai in spate ca cea din dreapta. Cam cu 1 cm si jumatate. Cei de la geometrie mi-au spus ca ar fi de vina amortizorul sau portfuzeta. Nu am insistat sa se uite mai atent, pentru ca mai am niste probleme la puntea spate in urma unui accident, si trebuie rezolvate acelea mai intai.
Ceea ce am observat este ca amortizorul de pe stanga nu pare sa vina inclinat cu partea inferioara dinspre roata spre fata. Ar putea sa fie amortizorul cauza?Se poate stramba si totusi sa lucreze in parametrii normali?A mai patit cineva ceva asemanator? Ar fi bine sa fie amortizorul pentru ca inlocuirea ar fi mai putin costisitoare decat portfuzeta. Dupa ce termin cu sevice-ul buclucas voi reveni la geometrie si sper sa depistez problema.

PS: masina am luat-o din Germania cu aceasta mica problema, pesemne ca a suferit o lovitura serioasa pe aceea parte

Numai bine
Skip ads

  • nitu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2008

  • Mesaj Privat
DragosVok a scris:Salut!

Cand am mers sa-mi fac geometria, am descoperit o problema la roata stanga fata. Masina oricum tragea usor stanga si in mers trebuia sa compensez. Am constatat valori peste limita pentru unghiul de fuga, iar roata este mai in spate ca cea din dreapta. Cam cu 1 cm si jumatate. Cei de la geometrie mi-au spus ca ar fi de vina amortizorul sau portfuzeta. Nu am insistat sa se uite mai atent, pentru ca mai am niste probleme la puntea spate in urma unui accident, si trebuie rezolvate acelea mai intai.
Ceea ce am observat este ca amortizorul de pe stanga nu pare sa vina inclinat cu partea inferioara dinspre roata spre fata. Ar putea sa fie amortizorul cauza?Se poate stramba si totusi sa lucreze in parametrii normali?A mai patit cineva ceva asemanator? Ar fi bine sa fie amortizorul pentru ca inlocuirea ar fi mai putin costisitoare decat portfuzeta. Dupa ce termin cu sevice-ul buclucas voi reveni la geometrie si sper sa depistez problema.

PS: masina am luat-o din Germania cu aceasta mica problema, pesemne ca a suferit o lovitura serioasa pe aceea parte

Numai bine
Posibil ca in urma busituriii sa se fi strâmbat(cutat)chiar si lonjeronul
  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut din toate explicatiile pe care le-ai dat cred ca masina a suferit un accident grav care a afectat lonjeronul daca roata e mai in spate fata de cealalta cei de la geometrie daca sunt meseriasi ar putea sa-ti spuna de unde vine problema oricum daca e sa indrepti vreun lonjeron indreaptal la rece ca sa nu afectezi si altceva e posibil ca masina sa mearga intr-o parte cred ca ai vazut daci care mergeau asa sui
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut nu am corsa la fel ca voi am un astra g, dar am si eu o problema asemanatoare cu a ta, masina a fost tot adusa din germania, dar am lovit-o eu, de o margine a unui sant, cam ca o bordura, problema insa in cazul meu nu era de la lonjeron desi am adus "n" mecanici si tinichigii acasa la mine sa constate problema...unii au spus de lonjeron iar altii de suportul motorului, jugul, care sta motorul pe el si din care sunt prinse basculele. Pana la urma cand am ajuns cu ea in service cei de acolo au constatat ca era jugul, deci cei care au zis ca e acesta au avut dreptate. Grava problema este ca la acel service de carpaci, mi-au adus aripile si capota la fata, si traversa, era cu totul fugita spre dreapta, a facut operatiunea la rece DAR jugul l-a lasat stramb, inclinat spre stanga 1-2 cm si 1 cm in sus, au facut asa modificari incat au bagat fortat raddiatoarele racire si A/C, volanul il tin inclinat spre dreapta sa mearga masina inainte, unghiul de fuga nu am mers sa il fac deoarece stiu ca e jugul sramb... am sa merg saptamana viitoare sa vad ce rezolv.
Legat de ce spui tu, poate fi chiar din suportul motorului...nu stiu acum, dar tu cand ai fost acolo sa iti reglezi unghiul voiau cei de acolo sa ti-l regleze stiind ca masina avea probleme la roti sau directie?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@DragosVok ce ai mai rezolvat cu geometria?
Masina mea a suferit un accident care a dus la schimbarea unghiului de fuga si s-a rezolvat prin modificarea suportului bucsei de tractiune.Practic bucsa din capatul tirantului inferior s-a deplasat cu longeron cu tot inspre spate in urma caderii cu roata intr-o gura de canal (era mascata de o balta).Drept urmare s-a dus janta,cauciucul,un surub de la pivotul inferior dreapta rupt,spart carcasa interioara AC,deformat podea pasager dreapta.
Geometria am remediat-o prin ovalizarea gaurilor de prindere a bucsei amintite si sudarea de saibe plate pe suport bucsa.
  • ngc2006

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o intrebare posibil ca de la unghiul de fuga sa imi trepideze volanul de la 100 la ora in sus
Am echilibrat rotile de 4-5 ori
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Nu stiu daca e chiar topicul potrivit, insa am si eu o problema legata de directie(sau o fi imaginara...).Am luat de curand o corsa din 94 - toate bune si frumoase insa am cateva nelamuriri.
La puntea spate, rotile nu sunt perfect perpendiculare pe sol ci sunt parca asezate in triunghi, cumva, mai exact, au un unghi mai mare in partea de jos, pe sol si ceva mai redus in partea de sus, la aripa.M-am gandit ca e o problema , ceva, insa totusi e simetric....
As vrea sa stiu de la voi daca asta e normal si daca nu, unde ar putea fi problema (amortizoare prea scurte...etc).

La rotile fata, directie, totul e ok, masina a trecut RAR,ITP de o luna, cand a fost adusa din Germania. Totusi, la mers pe asfalt uscat, in intervalul 60-80km/h se aude un sunet din spate, destul de slab , un wroooom chiar daca masina e lasata "pe liber" fara acceleratie.Practic sunetul seamana cu cel de motor....

Avand in vedere lucrurile de mai sus, senzatia mea in mers este ca masina e oarecum instabila, are uneori tendinta de-a lua stanga sau dreapta desi nu actionez volanul - parca lucrul asta se intampla cel mai des la viteze mai mari de 70km/h si trecerea pe zone mai denivelate ale soselei.

Constatarile sunt ca urmare a comparatiei intre un Matiz(al nevestei) si Corsa al meu.Prin comparatie, matizul pare mai stabil pe drum drept, directia e mai rigida si nu are tendinta de-a "fura" directia la denivelari.

Sa fie reglajul casetei de directie la Corsa prea slab(se invarte foarte usor volanul chiar daca nu are servo), sa fie amortizoarele spate duse, sa fie rulmentii spate sau o combinatie?
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Referitor la acel zgomot de pe spate sigur sunt rulmentii dusi . Am patit si eu acelasi lucru .
Schimba-i pe ambele parti ca sa nu mai ai surprize .
Vezi ca se potrivesc de Cielo spate Astra f si mai multe masini si costa 30-35 Ron chitul complet .
Referitor la inclinatia rotilor nu are treaba amortizorul posibil sa fie din punte .
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns.Rulmentii o sa-i schimb cat de curand ca sunt ieftini. La inclinatia rotilor spate sunt totusi nelamurit. Multi mi-au zis ca asa e normal , m-am mai uitat si la alte corsa si pare la fel.
Initial m-am gandit ca poate a avut accident sau ceva, insa ar fi fost inclinata doar una, nu ambele, simetric....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR