Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • roberto_v

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! In primul rand vreau sa imi cer scuze daca am deschis un topic care se poate sa se mai fi discutat iar daca este asa puteti sa il stergeti fara nicio suparare. Problema mea este un furtun a carui denumire , spre rusinea mea , nu o cunosc si de aceea nu stiu ce sa cer la magazin. Este acel furtun care se afla undeva la mijlocul chiuloasei si din cate am inteles toate Opel-urile au probleme cu el in sensul a pierd putin ulei pe acolo. La mine s-a deteriorat cam mult si vreau sa il schimb dar nush cum ii zice . Putin help va rog. Multumesc .
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pai help-help dar ...ce motor are domnul? Sau ce opel? O poza se poate?
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
daca te referi la acest furtun intre capacul rampei cu culbutori , si furtunul gros care intra in turbo , are rol de a prelua vaporii uleiului din motor , daca ai segmentii terminati ..pistonu pierde presiune in baie ....si atunci ai mari pierderi pe acolo ...si pe la capacul de umplere ...si cu timpu ...pe la toate garniturile ..
  • roberto_v

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ma scuzati ca nu am dat alte detalii. Motorul este Y20DTH al unui opel Astra G din anul 2000 iar acum am facut si o poza la el.
Stiu ca este legat de vaporii de ulei dar cum mama lui ii zice sa-l pot comanda si eu pentru ca la dezmembrari mi-a cerut cam multicel si prefer sa il cumpar nou.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai rar pica furtunul, problema este la garnitura EGR sau EGR cu membrana sparta. Da CAUTARE pe astea si te vei lumina.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
roberto_v a scris:Ma scuzati ca nu am dat alte detalii. Motorul este Y20DTH al unui opel Astra G din anul 2000 iar acum am facut si o poza la el.
Stiu ca este legat de vaporii de ulei dar cum mama lui ii zice sa-l pot comanda si eu pentru ca la dezmembrari mi-a cerut cam multicel si prefer sa il cumpar nou.

Da-l jos, vezi ce cod scrie pe el.
Eu l-am luat de la reprezentanta - Radacini cu 140RON, la alte magazine imi cereau mai mult.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@roberto_v vezi ce a scris dan, ca de obicei uleiul curge din egr si furtunul nu are nimic.
Plus daca ar fi furtunul spart, trebuie sa si sesizat o pierdere de putere.
Spor
  • roberto_v

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi.
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Lasa-l asa. Nu te chinui sa-l schimbi. Si la mine e ulei acolo. Problema e de la EGR. Pe original vine doar cu capacul de la admisia turbo si are un pret cam piperat!
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
aceeasi problema ama vut-o si eu, chiar mai rau (mi-a iesit in mers de acolo si nu mai aveam turbina deloc) solutia a fost un colier de strangere heavy duty. N-au mai aparut scurgeri de atunci.
  • roberto_v

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu vreau sa il schimb deoarece este putin ciupit la partea dinspre motor. Stiu ca toate pierd ulei pe acolo dar la mine parca este prea mult. Am sa iau codul si sa vad ce gasesc in functie de asta. Apropo: ce inseamna heavy duty ?
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Furtunul acela face legatura intre interculer si galeria de admisie. Uleiul picura pe el din valva egr. Ca sa scapi de acel ulei trebuie sa cureti galeria de admisie si sa nu mai mergi subturat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR