santos
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1997 1700cmc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
am cumparat in decembrie un astra f cu motor x17dtl din 98.masina a mers foarte bine pana in momentul cand i-am schimbat distributia,uleiul si absolut toate consumabilele(filtre si curele).de atunci scoate fum negru si mult cand o turez iar pe la 1500 ture apare o bataie care dispare treptat cum trec de 2500,si cum se incalzeste motorul.mecanicul care a executat lucrarea a spus ca este din avans.va rog sa ma luminati si daca are rost sa ma ingrijorez sau nu.mecanicul a spus ca are avansul prea mare dar nu este problema pt ca se curata totol cu aceasta ocazie.apropo ,fumul este fierbinte.scuze daca am gresit ceva
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mario&bandit
- **
- 132 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 1999 x 17 dtl
- Alta tara
mario&bandit
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 x 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
inainte de a da jos o curea de distributie , se fac niste semne ca sa fie mai usor determinarea reperelor si e mai usor pt tine la pusul noii curele ,, referitor la problema ta - nu ai pus bine cureaua de distributie , atentie la intinzator . cand ii pui si se intinde cureaua ..ai grija sa nu traga in dreapta fulia de la pompa ..., dupa ce centrezi toate reperele ...si pui cureua noua pe pinionul de pe arborele cotit , pompa de apa pinionul de la axul cu came si pompa de injectie ai grija ca intinzatorul sa nu forteze cureaua si sa traga ceva de la punct ...daca observi ca dupa ce ai pus intinzatorul semnul de la pompa se duce spre dreapta ...dai un dinte la curea inapoi si lasi iara intinzatorul sa forteze in cureaa si sa o intinda si tot asa pana vezi ca da la semn ..( la fel si la celante repere de la arborele cotit si la axul cu came ) dupa ce termini de pus si esti sigur ca ai puso bine ...inainte de a pornii masina ...da cateva ture la motor cu sa fii sigur ca nu se blocheaza ...si dupa pornestel ....bafta si te asteptam cu vesti bune ...sau cu intrebari
- inginerul1986
- *
- 34 mesaje
- din 03 Mar 2010
- Astra 1996 X17DTL
- Buzau
inginerul1986
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
santos
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1997 1700cmc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- doru_adrian69
- *
- 11 mesaje
- din 26 Feb 2010
- Astra x17dtl
- Galati
doru_adrian69
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Galati
- Masina: Astra x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
fratilor eu am un astra g tot cu motor X17DTL,din 1998 si vreau sa va spun ca distributia la aceasta masina e cea mai de rahat,se pune la punct axul cu came numai cu ceasul comparator e o adevarata nebunie pina o reglezi ba nu trage ba scoate zgomote si fum porneste rau ,sincer m-am saturat de motorul asta,nu mai spun ca sant extraordinar de proaste la ungere am crapat deja 2 motoare datorita ungerii,proaste motoare si puturoase
vlautu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2014
- Mesaj Privat
salut am si eu o mare rugaminte la voi sa ma lamuriti si pe mine ca nustiu ce sa i mai fac am un opel astra g din 99 motor x17dtl de curand iam schimbat pompa de injectie ca imi cazuse ia cumparat una sh, mia puso mecanicu si de atunci mi-se aprinde cehkul in bord si nu mai trage,si se tureaza pana la 3600 de turati va rog daca putei sa ma ajutati ce sa i fac multumesc mult
si pe tester imi apare eroare p1220 si p01100
si pe tester imi apare eroare p1220 si p01100