- kosfunny
- OP
- 270 mesaje
- din 02 Aug 2007
- Sintra 1996
- Bucuresti
kosfunny
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Sintra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu zic sa intocmim aici o lista cu service-uri care trebuie evitate cu orice pret. Va rog sa si motivati nominalizarile!
Incep eu :
1. EXPERT AUTO CENTER (Berceni-Luica). Nu reparati masina la ei, mai ales daca o faceti pe banii vreunui asigurator deoarece nu are contracte avantajoase cu acestia si fac tot posibilul sa iasa treaba cat mai ieftin. Bineinteles ca iese si prost. Majoritatea clientilor mei care au fost acolo au avut reclamatii!
Incep eu :
1. EXPERT AUTO CENTER (Berceni-Luica). Nu reparati masina la ei, mai ales daca o faceti pe banii vreunui asigurator deoarece nu are contracte avantajoase cu acestia si fac tot posibilul sa iasa treaba cat mai ieftin. Bineinteles ca iese si prost. Majoritatea clientilor mei care au fost acolo au avut reclamatii!
- conek_tt
- **
- 134 mesaje
- din 26 Aug 2008
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
conek_tt
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2008
- Mesaj Privat
- kosfunny
- OP
- 270 mesaje
- din 02 Aug 2007
- Sintra 1996
- Bucuresti
kosfunny
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Sintra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mertinkeler
- **
- 101 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Bucuresti
mertinkeler
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat
- username250
- **
- 66 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
username250
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- kosfunny
- OP
- 270 mesaje
- din 02 Aug 2007
- Sintra 1996
- Bucuresti
kosfunny
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Sintra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
username250 a scris:
Nu vrei sa ne spui si ce necazuri ai avut acolo?
mertinkeler a scris:DIBAS- fundeni
Nu vrei sa ne spui si ce necazuri ai avut acolo?
Iti spun eu 3 motive:
- atitudine de lasa-ma sa te las...
- lipsa de respect fata de client - am fost programat la ora 9 pentru o resoftare, iar masina a intrat 2 ore mai tarziu...
- lipsa de profesionalism - in conditiile in care te duci la revizie, stai langa masina si vezi cum lucreaza mecanicul/ mecanicii.
Din punctul meu de vedere, service - mecanica este de evitat.
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nesti - Aparatori /Bucuresti
am fost cu masina firmei (un logan mcv alb) acolo , aveam de vopsit usa dreapta fata si aripa pe casco .. in afara ca nu se respecta programarile a mai iesit si masina camelon de acolo , usa de un alb verzui , aripa de un alb spre crem si restul masinii culoare originala
ah si era sa uit de chedere vopsite si geamuri gazate
scandal am facut si eu , a facut si seful..
iar ca raspuns: ca e diferenta dintre nou si vechi ( in trei culori ?!) ca iese la polish dupa o saptamana
texte pentru aia carora le curge saliva din gura daca era masina mea muream cu seful de service si vopsitorul de gat
am fost cu masina firmei (un logan mcv alb) acolo , aveam de vopsit usa dreapta fata si aripa pe casco .. in afara ca nu se respecta programarile a mai iesit si masina camelon de acolo , usa de un alb verzui , aripa de un alb spre crem si restul masinii culoare originala
ah si era sa uit de chedere vopsite si geamuri gazate
scandal am facut si eu , a facut si seful..
iar ca raspuns: ca e diferenta dintre nou si vechi ( in trei culori ?!) ca iese la polish dupa o saptamana
texte pentru aia carora le curge saliva din gura daca era masina mea muream cu seful de service si vopsitorul de gat
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
sa ma bag si eu, nu este service dar este firma de reconditionari turbosuflante si anume CT.REPARATII TURBOSERV .SRL situata in Chitila, str. Soimului nr.10, adica are sediul in curte. Am reconditionat de doua ori turbina la el, prima data in 26 februarie si mai curand pe 25 septembrie anul acesta, am dat 18,5 milioane, si m-a lasat din nou, ar fi trebuit sa ma duc si a 3-a oara sa o reconditioneze din nou, dar nu mai pot, strand bani de una noua, realmente omul si-a batut joc de mine, si isi bate in continuare, adica imi da o parte din bani inapoi doar dupa ce ii dau si eu turbina inapoi, dar eu pana nu imi cumpar alta noua nu pot sa-i dau junghiul inapoi. Ca sa nu o mai lungesc, ganditi-va bine inainte sa platiti 12 milioane pt o turbina reconditionata + 3,5 milioane manopera sa v-o dea jos, sa va duceti apoi din nou dupa 2-3 luni sa v-o reconditioneze a 2-a oara dar sa mai platiti din nou 3,5 milioane manopera ... si omul ar mai fi vrut sa ma duc si a 3-a oara sa-i mai dau alte 3,5 milioane manopera .......... deja o turbina noua costa 27 milioane, m-am chinuit si ma chinui de 7 luni din cauza asta ... poate o sa va intrebati de ce am platit de 2 ori manopera ?!? Pai omul este in cardasie cu 2 mesteri de la 3 case de langa el, adica el doar reconditioneaza, nu pune mana, iar cei 2 sunt cu montajul si demontajul, tarife separate !
- B74LEL
- **
- 498 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
B74LEL
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut ,
Pt. @Mihai_b18. Poti te rog sa detaliezi mai pe larg ce problema ai avut la Radacini Ferdinand ? Mi-a schimbat si eu swich-ul de frana la ei pe garantie si a fost foarte ok .Chiar ma gandeam sa-l tin ca service ok pt. probleme .De GTT , Erebus si Dibas m-am lamurit . Daca si asta nu e ok , e rau de noi .
Bafta
Pt. @Mihai_b18. Poti te rog sa detaliezi mai pe larg ce problema ai avut la Radacini Ferdinand ? Mi-a schimbat si eu swich-ul de frana la ei pe garantie si a fost foarte ok .Chiar ma gandeam sa-l tin ca service ok pt. probleme .De GTT , Erebus si Dibas m-am lamurit . Daca si asta nu e ok , e rau de noi .
Bafta
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Un service de evitat este OPEL GTT - Bucuresti.
Am fost pana acum la ei de vreo trei ori, iar dupa ultima vizita am jurat sa nu mai calc niciodata pe acolo.
Lucreaza foarte lent (motivand ca au avut de comandat piese) dar tot foarte lent fac si devizul estimativ al reparatiei (si aici nu mai au nici o scuza).
Am intrat in service cu capota buna, am iesit din service cu capota zgariata.
Explicatia lor: capota a fost zgariata de pietricelele de pe drum, inainte sa intru in service. Dar pe procesul verbal de predare in service nu era mentionata nici o zgarietura pe capota.
Problema cea mai grava este ca, imediat ce am scos masina din service, am constatat ca stergatoarele de parbriz de-abia se mai misca (desi nu avusesem nici o problema la ele).
Am chemat acasa un mecanic recomandat de cineva si mecanicul mi-a spus ca mi s-a inlocuit ansamblul stergatoarelor in service.
A trebuit sa cumpar unul nou... a costat vreo 300 ron, plus 100 ron manopera.
Si o alta problema: tot de cand am fost la service GTT, mi se aprinde continuu becul de la sonda lambda. Mi s-a spus ca trebuie schimbata sonda lambda (care costa cel putin 400 ron). Dar inainte sa intru in service sonda era buna.
Trageti voi concluziile necesare...
Am fost pana acum la ei de vreo trei ori, iar dupa ultima vizita am jurat sa nu mai calc niciodata pe acolo.
Lucreaza foarte lent (motivand ca au avut de comandat piese) dar tot foarte lent fac si devizul estimativ al reparatiei (si aici nu mai au nici o scuza).
Am intrat in service cu capota buna, am iesit din service cu capota zgariata.
Explicatia lor: capota a fost zgariata de pietricelele de pe drum, inainte sa intru in service. Dar pe procesul verbal de predare in service nu era mentionata nici o zgarietura pe capota.
Problema cea mai grava este ca, imediat ce am scos masina din service, am constatat ca stergatoarele de parbriz de-abia se mai misca (desi nu avusesem nici o problema la ele).
Am chemat acasa un mecanic recomandat de cineva si mecanicul mi-a spus ca mi s-a inlocuit ansamblul stergatoarelor in service.
A trebuit sa cumpar unul nou... a costat vreo 300 ron, plus 100 ron manopera.
Si o alta problema: tot de cand am fost la service GTT, mi se aprinde continuu becul de la sonda lambda. Mi s-a spus ca trebuie schimbata sonda lambda (care costa cel putin 400 ron). Dar inainte sa intru in service sonda era buna.
Trageti voi concluziile necesare...
- alexandruion
- *
- 16 mesaje
- din 09 Jul 2009
- Astra 2003 y20dti
- Bucuresti
alexandruion
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
Sa va povestesc si eu cateva intamplari la Service Opel de pe Bulevardul Timisoara
Stimati colegi sa va povestesc si eu aventurile mele cu Service Opel de pe Bulevardul Timisoara. 1) Sa incep cu inceputul, in toamna lui 2007 am cumparat un Opel Astra H caravan SH,masina pe care o am si astazi si am mare grija de ia. Cand am cumparat masina avea la 140.000 km(mi-am dorit una noua dar nu sa putut) sa fiu eu sigur am facut programare la Opel (b-dul Timisoara fiind mai aproape de unde locuiesc) sa schimb kitul de distributie + ulei + filtre, a venit ziua, am dus masina si mi-am facut de lucru cam 7 ore pana a fost masina gata. Totul bine si frumos, cam la o luna am mers cu masina la un amic mecanic, la un service oarecare sa imi ridice si mie masina pe elevator sa o vad si eu pe dedesupt (dupa cum stiti la opel vezi masina prin geam, nu ai voie in service) si i-am povestit ce operatiuni am facut la Opel... Omul a inceput sa rada si mi-a aratat pompa de apa care nu a fost schimbata, nu avea cum sa se invecheasca intr-un timp asa scurt. Binenteles pe factura a fost platita si pompa si manopera.
2) In acest interval de la rezolvarea reviziei si pana am ajund la prietenul de la service sa fac constatarea cu pompa de apa, am mai mers odata tot la Opel de pe Bulevardul Timisoara pt ca nu se aprindeau proiectoarele, am crezut ca sunt arse. A luat un mecanic (electrician) masina a bagato in interior si eu am ramas la astept. Dupa ceva timp imi face semn mecanicul si ies afara... si imi spune ca a reusit sa aprinda proiectoarele cu „testarul” dar este o problema si trebuie schimbat tot ansamblu acela cu ceasurile de bord (credetima eu sunt sofer nu mecanic) si costa......(mult) dar exista o solutie, are el niste ceasuri care au fost schimbate pe o garantie si ma costa 100 Euro, dar nu o sa apara operatiunea si pe factura. Eu am acceptat si am intrebat cum facem cu KM? a zis ca o sa fie pe bord 21de mii si ceva (si nu poate sa imi puna km care ii are masina). Am zis asta este acum, masina este pt mine nu pt vanzare.
Si acum ma tot gandesc...ce treaba are ceasurile cu proiestoarele dar....nu sunt eu mecanic. (oare chiar au schimbat ceasuile? Sau doar km si au luat bani?) Daca o sa vreau sa vand masina... trebuie sa gasesc pe cineva sa-mi puna km reali .... (dar masine nu o vand, tin prea mult la ia)
La acea vreme nu stiam de clubopel, nu aveam pe cine sa intreb sa ma ajute cu un sfat.
3) Si a treia poveste care a pus capac, a fost in 2008 cand la un drum lung a sarit piatra si a ciupit parbrizul, am mers la Casco am facut cele necesare si am mers tot la Opel (B-dul Timisoara) la care mi-am zis ca nu are ce sa se intample la schimbarea parbrizului. Am asteptat pana a venit acceptul de plata de la asigurator si trebuia sa duc masina intr-o zi de luni la ora 09. Prin natura serviciului meu nu puteam sa ajung luni dimineata cu masina si am mers cu ia de vineri si am explicat ca nu pot sa ajung si au spus ca nu este problema sa o las acolo si sa vin luni dupa ora 16 sa o ridic. Asa am facut. Luni la ora 16 am mers sa iau masina, totul ok, parbrizul schimbat..... era „cocina” in masina (toate bucatile/bucatelele de silicon erau imprastiate prin masina) dar am zis asta este ma opresc la spalatorie sa verific si daca intra apa in masina pe la noul parbriz. Am curatat masina, apa nu a intrat totul ok. Cand am ajuns acasa in parcare am constata ca au fost schimbate comenzile de pe volan. Comenzile mele aveau butoanele ok adica aveau zimti, astea erau rotunde pur si simplu erau tocite de nu se mai cunosteau acele striati. Avea rost sa ma mai intorc sa fac scandal? Nu, plecasem cu masina, ce trebuia sa fac...poze inainte de a o duce la service? Traim in Romania am zis si asta este. Mi-am cumparat alte comenzi si inca le mai tin amintire pe cele vechi.
Nu am vrut sa povestesc toate aceste „TEPE” ale mele dar la sugestia unui coleg de forum am scris ca poate va este de folos si dumneavoastra o sa fiti mai atenti unde duceti masina si mult mai atenti cand o ridicati.
Multa bafta
Cu respect Adi
Stimati colegi sa va povestesc si eu aventurile mele cu Service Opel de pe Bulevardul Timisoara. 1) Sa incep cu inceputul, in toamna lui 2007 am cumparat un Opel Astra H caravan SH,masina pe care o am si astazi si am mare grija de ia. Cand am cumparat masina avea la 140.000 km(mi-am dorit una noua dar nu sa putut) sa fiu eu sigur am facut programare la Opel (b-dul Timisoara fiind mai aproape de unde locuiesc) sa schimb kitul de distributie + ulei + filtre, a venit ziua, am dus masina si mi-am facut de lucru cam 7 ore pana a fost masina gata. Totul bine si frumos, cam la o luna am mers cu masina la un amic mecanic, la un service oarecare sa imi ridice si mie masina pe elevator sa o vad si eu pe dedesupt (dupa cum stiti la opel vezi masina prin geam, nu ai voie in service) si i-am povestit ce operatiuni am facut la Opel... Omul a inceput sa rada si mi-a aratat pompa de apa care nu a fost schimbata, nu avea cum sa se invecheasca intr-un timp asa scurt. Binenteles pe factura a fost platita si pompa si manopera.
2) In acest interval de la rezolvarea reviziei si pana am ajund la prietenul de la service sa fac constatarea cu pompa de apa, am mai mers odata tot la Opel de pe Bulevardul Timisoara pt ca nu se aprindeau proiectoarele, am crezut ca sunt arse. A luat un mecanic (electrician) masina a bagato in interior si eu am ramas la astept. Dupa ceva timp imi face semn mecanicul si ies afara... si imi spune ca a reusit sa aprinda proiectoarele cu „testarul” dar este o problema si trebuie schimbat tot ansamblu acela cu ceasurile de bord (credetima eu sunt sofer nu mecanic) si costa......(mult) dar exista o solutie, are el niste ceasuri care au fost schimbate pe o garantie si ma costa 100 Euro, dar nu o sa apara operatiunea si pe factura. Eu am acceptat si am intrebat cum facem cu KM? a zis ca o sa fie pe bord 21de mii si ceva (si nu poate sa imi puna km care ii are masina). Am zis asta este acum, masina este pt mine nu pt vanzare.
Si acum ma tot gandesc...ce treaba are ceasurile cu proiestoarele dar....nu sunt eu mecanic. (oare chiar au schimbat ceasuile? Sau doar km si au luat bani?) Daca o sa vreau sa vand masina... trebuie sa gasesc pe cineva sa-mi puna km reali .... (dar masine nu o vand, tin prea mult la ia)
La acea vreme nu stiam de clubopel, nu aveam pe cine sa intreb sa ma ajute cu un sfat.
3) Si a treia poveste care a pus capac, a fost in 2008 cand la un drum lung a sarit piatra si a ciupit parbrizul, am mers la Casco am facut cele necesare si am mers tot la Opel (B-dul Timisoara) la care mi-am zis ca nu are ce sa se intample la schimbarea parbrizului. Am asteptat pana a venit acceptul de plata de la asigurator si trebuia sa duc masina intr-o zi de luni la ora 09. Prin natura serviciului meu nu puteam sa ajung luni dimineata cu masina si am mers cu ia de vineri si am explicat ca nu pot sa ajung si au spus ca nu este problema sa o las acolo si sa vin luni dupa ora 16 sa o ridic. Asa am facut. Luni la ora 16 am mers sa iau masina, totul ok, parbrizul schimbat..... era „cocina” in masina (toate bucatile/bucatelele de silicon erau imprastiate prin masina) dar am zis asta este ma opresc la spalatorie sa verific si daca intra apa in masina pe la noul parbriz. Am curatat masina, apa nu a intrat totul ok. Cand am ajuns acasa in parcare am constata ca au fost schimbate comenzile de pe volan. Comenzile mele aveau butoanele ok adica aveau zimti, astea erau rotunde pur si simplu erau tocite de nu se mai cunosteau acele striati. Avea rost sa ma mai intorc sa fac scandal? Nu, plecasem cu masina, ce trebuia sa fac...poze inainte de a o duce la service? Traim in Romania am zis si asta este. Mi-am cumparat alte comenzi si inca le mai tin amintire pe cele vechi.
Nu am vrut sa povestesc toate aceste „TEPE” ale mele dar la sugestia unui coleg de forum am scris ca poate va este de folos si dumneavoastra o sa fiti mai atenti unde duceti masina si mult mai atenti cand o ridicati.
Multa bafta
Cu respect Adi
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
sa va spun patania mea, accident ... bla bla bla . am dus masina la " A N D R E 's FAST SERVICE " B-dul Metalurgiei 452, Sect. 4, am dus-o pe platforma , mentionez ca ningea in ziua respectiva si masina era murdara , bunnn , bag masina in service , dupa 2 saptamani se apuca baietii de ea , dupa o luna jumate "termina " , ma duc sa ridic masina si constat ca ca nu au vopsit un prag , scuza lor a fost ca cei de la asigurari au respins vopsirea elementului, am zis nu iau masina pana nu o sa primeasca acceptul si imi vopsesc pragul , imi vopsesc pragul si ma cheama sa iau masina , inspectez masina si vad o zgarietura la care ei imi spun "domne' ! de ce nu ai spalat-o inainte sa vii cu ea aici ?" m-au apucat spumele si am inceput sa ma uit peste tot unde au umblat , ce sa vezi : trebuiau sa schimbe puntea insa au fost "generosi " si mi-au pus o punte SH vopsita ca naiba , scandal cu ei , amenintari ca ma duc la OPC , dupa doua ore imi propun sa aplanam conflictul in felul urmator : comanda "alta punte noua" si eu vin sa o vad . dupa o saptamana vine puntea , de data asta era noua . o monteaza , toate bune si frumoase , dupa doua saptamani am descoperit ca mi-au rupt buzunarul de la fata de usa . ce sa mai fac ? am inghitit-o !
SFAT : mai ales pentru cei care nu au avut tangenta cu serviceurile
cand bagati masina in service trebuie facuta o constatare a masinii ,in care sa fie trecute toate defectele , nr km , combustibil , roata rezerva , absolut tot . numai bine
SFAT : mai ales pentru cei care nu au avut tangenta cu serviceurile
cand bagati masina in service trebuie facuta o constatare a masinii ,in care sa fie trecute toate defectele , nr km , combustibil , roata rezerva , absolut tot . numai bine
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
ajung din nefericire sa semnez si eu condica nemultumitilor la adresa unor asa zisi comercianti, profesionisti...
de la astia www.anvelopa-janta.ro nu recomand NIMANUI sa mai aiba vreo treaba cu ei, nu mi se par deloc ca au respectul clientului si al timpului sau pierdut. Patania mea nu e foarte grava in comparatie cu altele, dar este foarte frustrant pentru mine, ducand la pierdere de timp si de nervi.
Pe scurt, acum aproape 3 saptamani, cand afara ningea, eu eram tampitul care comanda anvelope de vara la ei; am dat si avans acum 2 sapt ramanand sa merg sa le mentez la ei sambata ce tocmai a trecut( am luat de la ei set complet anvelope+jante); am lasat si avans cu 2 sapt inainte.
Sambata ma duc cum era stabilit si stupoare: nu avem anvelopele, ne cerem scuze, etc etc. Ok zic, inteleg ca suntem oameni, desi mi se parea aiurea, ma rog, accept sa vin azi;
Azi, luni, stupoare totala: ne pare rau, anvelopele comandate nu mai sunt disponibile! de loc! pai si mie de ce mi le-ati vandut? ?!?!?! mda, tot eu raspund, ca suntem in romania si nimeni nu va poate face nimic ca va bateti joc de incredere, timpul si nervii clientilor;
Acum tot eu pierd alt timp sa caut in alt loc modelul pe care il vroiam; sau aleg alt model si raman frustrat;
Cam asa se fac afaceri in romanica...si pe deasupra si cu un ton de parca ei imi faceau mie o favoare ca cumpar de la ei...
deci, feriti-va...
de la astia www.anvelopa-janta.ro nu recomand NIMANUI sa mai aiba vreo treaba cu ei, nu mi se par deloc ca au respectul clientului si al timpului sau pierdut. Patania mea nu e foarte grava in comparatie cu altele, dar este foarte frustrant pentru mine, ducand la pierdere de timp si de nervi.
Pe scurt, acum aproape 3 saptamani, cand afara ningea, eu eram tampitul care comanda anvelope de vara la ei; am dat si avans acum 2 sapt ramanand sa merg sa le mentez la ei sambata ce tocmai a trecut( am luat de la ei set complet anvelope+jante); am lasat si avans cu 2 sapt inainte.
Sambata ma duc cum era stabilit si stupoare: nu avem anvelopele, ne cerem scuze, etc etc. Ok zic, inteleg ca suntem oameni, desi mi se parea aiurea, ma rog, accept sa vin azi;
Azi, luni, stupoare totala: ne pare rau, anvelopele comandate nu mai sunt disponibile! de loc! pai si mie de ce mi le-ati vandut? ?!?!?! mda, tot eu raspund, ca suntem in romania si nimeni nu va poate face nimic ca va bateti joc de incredere, timpul si nervii clientilor;
Acum tot eu pierd alt timp sa caut in alt loc modelul pe care il vroiam; sau aleg alt model si raman frustrat;
Cam asa se fac afaceri in romanica...si pe deasupra si cu un ton de parca ei imi faceau mie o favoare ca cumpar de la ei...
deci, feriti-va...
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Un "service" de "reglat" geometria (unghiului de fuga a rotilor) se afla in Aparatori in coltul intersectiei pe partea cu Nesti (alt "service" bun ).
Am fost acolo cu un prieten ce avea un Seat Ibiza , pentru a ii pozitiona corect volanul deoarece se dreglase din cauza unei gropi. Statea foarte putin inclinat spre dreapta . Platim "meseriasul" cu 70 ron + 10 ron tips ca sa mearga treaba bine , iar cand plecam ramanem deoarece puteam lua o curba la stanga de 45 o tinand volanul perfect drept . Mergem innapoi si ii spunem dupa care o "rezolva" , plecand de acolo cu exact aceeasi problema cu care veniseram, dar banii bine inteles nereturnabili.
Am fost acolo cu un prieten ce avea un Seat Ibiza , pentru a ii pozitiona corect volanul deoarece se dreglase din cauza unei gropi. Statea foarte putin inclinat spre dreapta . Platim "meseriasul" cu 70 ron + 10 ron tips ca sa mearga treaba bine , iar cand plecam ramanem deoarece puteam lua o curba la stanga de 45 o tinand volanul perfect drept . Mergem innapoi si ii spunem dupa care o "rezolva" , plecand de acolo cu exact aceeasi problema cu care veniseram, dar banii bine inteles nereturnabili.
Eftimie
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2010
- Mesaj Privat
Viz a scris:
Iti spun eu 3 motive:
- atitudine de lasa-ma sa te las...
- lipsa de respect fata de client - am fost programat la ora 9 pentru o resoftare, iar masina a intrat 2 ore mai tarziu...
- lipsa de profesionalism - in conditiile in care te duci la revizie, stai langa masina si vezi cum lucreaza mecanicul/ mecanicii.
Din punctul meu de vedere, service - mecanica este de evitat.
username250 a scris:
Nu vrei sa ne spui si ce necazuri ai avut acolo?
mertinkeler a scris:DIBAS- fundeni
Nu vrei sa ne spui si ce necazuri ai avut acolo?
Iti spun eu 3 motive:
- atitudine de lasa-ma sa te las...
- lipsa de respect fata de client - am fost programat la ora 9 pentru o resoftare, iar masina a intrat 2 ore mai tarziu...
- lipsa de profesionalism - in conditiile in care te duci la revizie, stai langa masina si vezi cum lucreaza mecanicul/ mecanicii.
Din punctul meu de vedere, service - mecanica este de evitat.
Total deacord, nu te lasa sa stai langa masina in service la Radacini. Eu am fost la cel de langa Dimitrov....i-am dat mecanicului 50 lei...asa, sa fie mai atent cu masina...apoi, iimi zice ca nu am voie sa raman in service, pe perioada interventiei la masina....am stat afara si m-am rugat ca cei 50 de lei dati ca spaga sa il faca pe omu respectiv sa fie mai atent.
rezultatetele interventiei service = 0
bani pierduti - multi nene....
aalin73
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Cristzi89
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
eu am fost anu trecut la DIBAS fundeni pt CIM la volan.nu claxona mereu, se incurcau comenzile, am mai schimbat odata pe garantie turbosuflanta, si prima revizie tot la ei(a lucrat igienic baiatu cu husa de celofan pe scaun), si de fiecare data am stat langa masina,bineinteles am insistat,i am zis ca vreau sa vad tot ca altfel o fac in alta parte.am stiudiat ce face nenea, i-am pus intrebari.au si ei minusurile lor, intri cu 2 ore dupa programare..