- Maryus_FCS
- OP
- 16 mesaje
- din 27 Mar 2010
- Vectra 2000 y20dth
- Vrancea
Maryus_FCS
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Virinel
- **
- 319 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
Virinel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Si daca nu e, turbina o sa se miste mult mai incet decat aia stock. Rezultat: turbolag cat casa si mult fum in spate din cauza cantitatii insuficiente de aer. Poate doar cu tuning serios sa generezi atatea gaze de evacuare cat genereaza un motor de 3 litri, dar deja se pune problema debitului insuficient al pompei de motorina si al injectoarelor. Mai vad si ceva furtune prea inguste, un intercooler prea mic... E la ghici. Stii cum se cheama turbina? Cauta harta compresorului si fa-ti calculele. Formulele sunt pe saitul Garrett.
P.S. Daca e motorul de 193CP, atunci e GT255, fara geometri variabila. Daca nu, e cu geometrie variabila, GT2556V pana in 2003, GT2560V dupa 2003.
P.S.2 Upgrade-ul firesc e cel la GT174 de pe GolfIV 130/150CP. Ar trebui sa-ti dea vreo 150CP, daca nu lovesti limitari de injectie.
P.S. Daca e motorul de 193CP, atunci e GT255, fara geometri variabila. Daca nu, e cu geometrie variabila, GT2556V pana in 2003, GT2560V dupa 2003.
P.S.2 Upgrade-ul firesc e cel la GT174 de pe GolfIV 130/150CP. Ar trebui sa-ti dea vreo 150CP, daca nu lovesti limitari de injectie.
- Maryus_FCS
- OP
- 16 mesaje
- din 27 Mar 2010
- Vectra 2000 y20dth
- Vrancea
Maryus_FCS
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2010
- Mesaj Privat