ytaa_ytaa
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut! este vorba de o calibra cu motor ecotec x20xev din 95 care mi sa oprit in mers si de atunci nu mai vrea sa porneasca si palpaie martorul exact ca si cum nu as mai avea chipu acela din cheie , am incercat sa fac diagnoza pe un tester si surpriza nu mai vede nici ecu deci nu am la ce sa fac diagnoza! am dus masina la cineva aici in pitesti care mi-a zis ca trebuie schimbat ecu imobilizator si cheie dar nu gasesc pe nicaieri pt modelul meu de masina.. oare alta solutie nu exista?!
- andreim4
- **
- 376 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 376
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
salut.
sper sa nu zic prostii dar am impresia ca ecu poti sa il iei si de pe alta masina. informatiile din el se pot rescrie. incearca la dezmembrari doar sa faci proba cu ele. daca iti merg intereseazate la opel cat te costa o rescriere de ecu si daca ai bani te intorci la dezmembrari si il cumperi. ordinea nu e neaparat obligatoriu asta. bafta
sper sa nu zic prostii dar am impresia ca ecu poti sa il iei si de pe alta masina. informatiile din el se pot rescrie. incearca la dezmembrari doar sa faci proba cu ele. daca iti merg intereseazate la opel cat te costa o rescriere de ecu si daca ai bani te intorci la dezmembrari si il cumperi. ordinea nu e neaparat obligatoriu asta. bafta
ANSWERS
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
ytaa_ytaa
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
E imobilizatorul masinii adica pus de Opel?
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
Ultima modificare făcută de mctoto la Lun 25 Feb, 2008 1:57 pm
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
Ultima modificare făcută de mctoto la Lun 25 Feb, 2008 1:57 pm
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Sustin ceea ce a spus mctoto. Am desfacut si eu cheile sa curatat chipurile,bordul, curatat contacte la imobilizator, din cauza ca pornisem pe o pista gresita(cod eroare stocat,imobilizator-lipsa semnal), de fapt era releul pompei de benzina .
Un releu e 30-40 ron, pe cand chei cu immo mult peste.
Bafta !
Un releu e 30-40 ron, pe cand chei cu immo mult peste.
Bafta !
- cool4gaborw
- **
- 55 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Olt
cool4gaborw
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
mctoto a scris:E imobilizatorul masinii adica pus de Opel?
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
am un ecotec 1996 calibra !
cum pun contactu licare CHECK ENGINE intruna si nu porneste!m-am plimbat cu ea..am facut vreo 30km dupa care licare intruna:(si nu porneste!Unde sunt releele?IMObilizatoru nu se scoate?
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- cool4gaborw
- **
- 55 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Olt
cool4gaborw
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-50226
- **
- 161 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 161
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cool4gaborw
- **
- 55 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Olt
cool4gaborw
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
cool4gaborw a scris:
nu il pot face..ca licare singur CHECK ENGINE..:(bag cheia pun contactu numar secunde 1 si la 2 gata licareeeee..:
mctoto a scris:Ai facut testul de erori?
nu il pot face..ca licare singur CHECK ENGINE..:(bag cheia pun contactu numar secunde 1 si la 2 gata licareeeee..:
Am rezolvat problema!de cateva lunii!
Aveam CIP din cheie lipit pe imobilizator chiar sub volan sub plasticurile alea!dar era cazut!
si de scos nu stiu cum se scoate,dar stiu ca e imobilizatorul care sta pe contact,CIP-ul din cheie si are calculator special!Asa stiu eu!
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
mctoto a scris:E imobilizatorul masinii adica pus de Opel?
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
salut! poti sa-mi spui te rog cum sa fac sa anulez releele si sa pun pe direct? aceeasi problema o am si eu..licare check engine cand pun contactul si nu porneste,am c20ne ca si tine! m-ar ajuta mult daca mi-ai spune ce culori au firele de la releul care vine la immo...
releul de la pompa de benzina merge,se aude cum tzacane cand pun contactul,dar releul de la immo nu stiu care e...cel mai mult m-ar ajuta sa-mi spui culorile firelor de la releu ca sa stiu si sa-l pun pe direct sa vad daca merge si daca stii si cum sa le leg...care cu care.. multumesc!
- octavian4
- **
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
O problema asemanatoare am si eu Calibra x20xev… Nu se aud cum lucreaza releele pt benzina. Daca fac punte pentru pompa o aud. Altfel nu merge cand pun contactul. Am masurat la siguranta pentru pompa de benzina si nu am tensiune nici cu contact pus, nici cu contact luat. Pe langa asta mai este problema si cu martorul check engine, sta stins chiar si cand pun contactul. Becul este bun, am dat bordul jos de 2 ori pentru verificari. Nu stiu cum sa alimentez sigurabta 11 din panou pentru pompa de benzina. Siguranta nu e arsa, insa pe multimetru, nu-mi arata tensiune daca scot siguranta si pun multimetrul pe contactele din panoul de sigurante in locul celei de la pompa de benzina.