paun_nl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
am avut acum catva timp postat un topic cu privire la aceasta masina: opel astra cdti 1,7 - scotea fum la accelerare,mi sa spus , si aici , si la toate servisurile ca ar fi electrovana igr , am inlocuito pana la urma si nu a dat nici un rezultat.
acum mi sa spus ca ar avea turbina de la turbo!
mi-ar fi de folos cateva sfaturi , si inclusiv daca s-ar gasi turbina la mana doua si la ce pret, ori noua ,si pretul!
nu voi ignora nici - o informatie sau sfat pe care mi-l da cineva!
va multumesc anticipat!
acum mi sa spus ca ar avea turbina de la turbo!
mi-ar fi de folos cateva sfaturi , si inclusiv daca s-ar gasi turbina la mana doua si la ce pret, ori noua ,si pretul!
nu voi ignora nici - o informatie sau sfat pe care mi-l da cineva!
va multumesc anticipat!
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Tommy23
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
- mario&bandit
- **
- 132 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 1999 x 17 dtl
- Alta tara
mario&bandit
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 x 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
In primul rand posteaza aici erorile pe care le ai(daca le ai):poti sa le citesti singur apsand frana si acceleratia simultan,pui contactul pana apar martorii si in in display-ul pentru km o sa-ti apara niste erori de tipul ECN XXXXXX
Fumul negru la diesel apare din cauza amestecului incorect adica motorina multa si aer putin/mult din care rezulta ardere incorecta(fum negru).
Posibile cauze:
- filtru de aer imbacsit(ar trebuie sa ai ralanti-ul marit daca este asa dar nu neaparat)
- circuit admisie:furtune respectiv intercooler fisurat( pui pe cineva sa-i dea "sprituri" pana la 2500 rpm si daca auzi un suierat/fluierat in afara de cel al turbosuflantei e clar ca ai un furtun spart sau le inspectezi vizual poate este vreun colier sarit etc).
-debitmetrul ( valorile pe care le da trebuie citite cu un tester,asta nu da cod de eroare daca este defect)
-injectoare care picura in loc sa pulverizeze.(in cazul asta ar trebui sa porneasca ceva mai greu)
Daca fumul este albastru si masina este diesel turbo primul lucru la care te gandesti este uzura mare in axul turbosuflantei,uleiul scapa pe langa ax si ajunge in admisie.
Fumul negru la diesel apare din cauza amestecului incorect adica motorina multa si aer putin/mult din care rezulta ardere incorecta(fum negru).
Posibile cauze:
- filtru de aer imbacsit(ar trebuie sa ai ralanti-ul marit daca este asa dar nu neaparat)
- circuit admisie:furtune respectiv intercooler fisurat( pui pe cineva sa-i dea "sprituri" pana la 2500 rpm si daca auzi un suierat/fluierat in afara de cel al turbosuflantei e clar ca ai un furtun spart sau le inspectezi vizual poate este vreun colier sarit etc).
-debitmetrul ( valorile pe care le da trebuie citite cu un tester,asta nu da cod de eroare daca este defect)
-injectoare care picura in loc sa pulverizeze.(in cazul asta ar trebui sa porneasca ceva mai greu)
Daca fumul este albastru si masina este diesel turbo primul lucru la care te gandesti este uzura mare in axul turbosuflantei,uleiul scapa pe langa ax si ajunge in admisie.
- mario&bandit
- **
- 132 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 1999 x 17 dtl
- Alta tara
mario&bandit
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 x 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
OFFTOPIC Ei bine afla ca ECU asta nu este asa de destept... in cele mai multe cazuri ECU ia de bune valorile pe care le da debitmetrul si da eroare doar in cazul unui contact imperfect sau debitmetrul este terminat de tot.
Ce eroare sa dea daca senzorul este acoperit cu o pelicula de praf?Uite asa apare lipsa de putere si nicio eroare pe tester.
Ce eroare sa dea daca senzorul este acoperit cu o pelicula de praf?Uite asa apare lipsa de putere si nicio eroare pe tester.
- mario&bandit
- **
- 132 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 1999 x 17 dtl
- Alta tara
mario&bandit
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 x 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
astra h ....din cate am vazut la test si ce am citit in cartea tehnica ...debimetru functioneaza intre niste valori ..sa zicem A B C D E F unde A fiind valoarea minima si F valoarea maxima .....sa zicem ca valoarea normala ar fii D ..si cu timpul se umple de praf si tinde sa dea o valoare mai mica - B de exemplu si ecu modifica amestecul .....daca se infunda orificiul .....sau scoti debimetru si infunzi tzeava la amandoua capetele ...sa nu mai intre aerul cu motorul pornit ..o sa observi cum ti se aprinde becul ( eu asa verific daca functioneaza ) asta pt ca valorile citite sunt in afara celor prestabilite ....si iti apare codul p100 -si textul ....mass air flow -fail ( malfunction ) ... daca scoti mufa si pornesti motorul ..mie mi-a dat p100 si textul mass air flow -fail ( not present) deci ..ecu ....stie el ce stie .....si apropo suntem OFF TOPIC
anghelus
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 13
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2010
- Mesaj Privat