- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va salut pe toti din nou. Sfaturile voastre m-au ajutat in solutionarea ultimei mele probleme pe care am avut-o cu a mea Vectra C Se pare ca va trebui sa ma ajutati din nou sa trag lozul cel norocos (au fost probleme legate de EGR, era infundat) Ce problema am acum: Bag contact->masinuta cu cheie. Masina porneste fara probleme. Ce e drept, nu este ceva major dar imi sta pe constiinta. Asta este tot! Ea dispare doar dupa ce o turez umpic,sa zicem cam...peste 3000 RPM. Ea nu facea asa inainte,si de cand cu iarna asta geroasa, care mi-a omorat si bateria, a inceput sa apara cheita. Ce as dori eu sa stiu,daca a mai avut cineva aceasta problema si trebuia sa o tureze ca sa dispara va rog sa imi spuneti daca era ceva minor, ca sa nu dau in altele. Am mai vazut la cineva pe forum carel avea aceasta problema de cand a luat masina si tot asa merge fara probleme, chiar si acum.
Motor: Diesel 2000 cmc DTI, nu stiu exact codul, cred ca Y20DTH
Va multumesc!
Motor: Diesel 2000 cmc DTI, nu stiu exact codul, cred ca Y20DTH
Va multumesc!
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Deci,daca la pornirea motorului la rece (dupa ce a stat o noapte) martorul check engine ramane aprins pana se incalzeste putin motorul si dupa aceea se stinge problema vine de la bujii.
Daca check engine ramane aprins dupa pornirea motorului "la cald" si dispare imediat cum accelerezi in mod sigur problema nu mai este de la bujii.
Apropo bujiile incandescente arse stocheaza eroare ( la opel P0380 la diesel-uri) dar eroarea nu cauzeaza limp mode(adica masina sa nu mai traga).
Daca check engine ramane aprins dupa pornirea motorului "la cald" si dispare imediat cum accelerezi in mod sigur problema nu mai este de la bujii.
Apropo bujiile incandescente arse stocheaza eroare ( la opel P0380 la diesel-uri) dar eroarea nu cauzeaza limp mode(adica masina sa nu mai traga).
- anndy
- **
- 135 mesaje
- din 14 Jan 2008
- Astra 2001 1700
- Galati
anndy
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
normal cand pui contactul trebuie sa se stinga si martorul masinuta cu cheita,daca se stinge dupa ce pornesti ai o eroare stocata.cand desfaci borna +la baterie 5 minute ,apoi o montezi inapoi ,cand ai sa pui contactul se stinge si masinuta cu cheita iar daca dupa cateva porniri nu se stinge inainte de a porni motorul ai eroare stocata.daca ai cod la casetofon ai grija cu desfacutul bornei,dupa ce se porneste motorul se lasa minim 15 min. la relanti.
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Kodatu Sep a scris:Va salut pe toti din nou. Sfaturile voastre m-au ajutat in solutionarea ultimei mele probleme pe care am avut-o cu a mea Vectra C Se pare ca va trebui sa ma ajutati din nou sa trag lozul cel norocos (au fost probleme legate de EGR, era infundat) Ce problema am acum: Bag contact->masinuta cu cheie. Masina porneste fara probleme. Ce e drept, nu este ceva major dar imi sta pe constiinta. Asta este tot! Ea dispare doar dupa ce o turez umpic,sa zicem cam...peste 3000 RPM. Ea nu facea asa inainte,si de cand cu iarna asta geroasa, care mi-a omorat si bateria, a inceput sa apara cheita. Ce as dori eu sa stiu,daca a mai avut cineva aceasta problema si trebuia sa o tureze ca sa dispara va rog sa imi spuneti daca era ceva minor, ca sa nu dau in altele. Am mai vazut la cineva pe forum carel avea aceasta problema de cand a luat masina si tot asa merge fara probleme, chiar si acum.
Motor: Diesel 2000 cmc DTI, nu stiu exact codul, cred ca Y20DTH
Va multumesc!
Motor: Diesel 2000 cmc DTI, nu stiu exact codul, cred ca Y20DTH
Va multumesc!
Fa o curatare a admisiei la turbo pt ca o posibila cauza la tine poate fi senzorul de pe admisie infundat(mai mult ca sigur acel senzor este de vina).Succes
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- nice_saylor
- *
- 9 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Corsa 2001 y17dt
- Mehedinti
nice_saylor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Spuneti-mi si mie un pret la niste bujii bune pentru corsarul meu(Y1,7DT).A... si inca ceva,as putea sa-i fac si eu testul cu agrafa?Totusi cred ca la mine bujiile sunt,pentru ca(merci astrah)dupa ce se incalzeste motorul,chiar si la relanti stand,se opreste becul `masina cu cheia`.multumesc pt ajutor baieti.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Pai depinde de bugetul tau.Eu zic sa-i pui Bosch e in jur de 50 de ROn una.Daca ai "bani de aruncat"poti sa-i pui Champion in jur de 140 de Ron una.
Da poti sa-i faci testul cu agrafa.Cu cheia pe pozitia 0 apesi frana si acceleratia (le tii apasate pana termini de citit) dupa aceea rotesti cheia pana se aprind martorii in bord (nu pornesti motorul),in momentul ala o sa-ti palpaie martorul check engine care in functie de anul masinii apare sub forma de "masinuta cu cheita" sau "motoras" sau ambele.
De mentionat este ca eu am avut o Astra G y17dt la care mergea "testul cu agrafa" deci sansele ca si la Corsa C sa mearga sunt mari motorul fiind identic.
Da poti sa-i faci testul cu agrafa.Cu cheia pe pozitia 0 apesi frana si acceleratia (le tii apasate pana termini de citit) dupa aceea rotesti cheia pana se aprind martorii in bord (nu pornesti motorul),in momentul ala o sa-ti palpaie martorul check engine care in functie de anul masinii apare sub forma de "masinuta cu cheita" sau "motoras" sau ambele.
De mentionat este ca eu am avut o Astra G y17dt la care mergea "testul cu agrafa" deci sansele ca si la Corsa C sa mearga sunt mari motorul fiind identic.
- nice_saylor
- *
- 9 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Corsa 2001 y17dt
- Mehedinti
nice_saylor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- sevenx
- **
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
Eu am vectra c y20dth. La un test de rutina am gasit 3 bujii arse si uan aproape moarta. Le-am schimbat. lA o spatamana s-a aprisn martoul minune + ca pornea mai greu.
Pe tester iesea eroarea aia de bujii. Electricianu i-a dat de cap: relul nu mai comanda deloc bujiile. AM schimbat releul si totul e ok.
Pe tester iesea eroarea aia de bujii. Electricianu i-a dat de cap: relul nu mai comanda deloc bujiile. AM schimbat releul si totul e ok.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
@nice_saylor Ai grija la inlocuitul bujiilor incandescente acestea se pot rupe foarte usor in chiulasa daca sunt schimbate de catre cineva care nu a mai facut asta si de aici o gramada de probleme putand sa ajungi la a-i dai jos chiulasa pentru a da alt filet.
Aceste se scot doar cu motorul rece,degripant si desfacere treptata.
Aceste se scot doar cu motorul rece,degripant si desfacere treptata.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- sevenx
- **
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
astrah a scris:@nice_saylor Ai grija la inlocuitul bujiilor incandescente acestea se pot rupe foarte usor in chiulasa daca sunt schimbate de catre cineva care nu a mai facut asta si de aici o gramada de probleme putand sa ajungi la a-i dai jos chiulasa pentru a da alt filet.
Aceste se scot doar cu motorul rece,degripant si desfacere treptata.
Aceste se scot doar cu motorul rece,degripant si desfacere treptata.
Baietii si eu am avut o bujie rupta in chiuloasa si nu a mai trebuit sa dau chiuloasa jos .Pt scosul bujiilor rupte in chiuloasa exista o solutie si va garantez eu ca e ok.Ia urmariti voi aici si veti vedea c-am ce se poate face ,fara sa iti afecteze filetul chiuloasei .
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24611
- wellerwells
- **
- 98 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 Y20DTH
- Vrancea
wellerwells
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
Kodatu Sep a scris:Va salut pe toti din nou. Sfaturile voastre m-au ajutat in solutionarea ultimei mele probleme pe care am avut-o cu a mea Vectra C Se pare ca va trebui sa ma ajutati din nou sa trag lozul cel norocos (au fost probleme legate de EGR, era infundat) Ce problema am acum: Bag contact->masinuta cu cheie. Masina porneste fara probleme. Ce e drept, nu este ceva major dar imi sta pe constiinta. Asta este tot! Ea dispare doar dupa ce o turez umpic,sa zicem cam...peste 3000 RPM. Ea nu facea asa inainte,si de cand cu iarna asta geroasa, care mi-a omorat si bateria, a inceput sa apara cheita. Ce as dori eu sa stiu,daca a mai avut cineva aceasta problema si trebuia sa o tureze ca sa dispara va rog sa imi spuneti daca era ceva minor, ca sa nu dau in altele. Am mai vazut la cineva pe forum carel avea aceasta problema de cand a luat masina si tot asa merge fara probleme, chiar si acum.
Motor: Diesel 2000 cmc DTI, nu stiu exact codul, cred ca Y20DTH
Va multumesc!
Motor: Diesel 2000 cmc DTI, nu stiu exact codul, cred ca Y20DTH
Va multumesc!
Salut. Si eu am avut aceeasi problema. Am curatat admisia turbo, egr-ul...a mers o perioada si a reaparut matorul. Am descoperit ca furtunasele de vacum sunt imbatranite, casante si unele crapate. Eu nu am schimbat inca furtunele ci le-am carpit cu izoler si mi se aprinde mai rar. Iti recomand sa schimbi acele furtune si masoanele din cauciuc care intra in electrovane, cele de pe langa motor in special crapa si nu prea se observa.
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va salut pe toti! Am tras lozul cel norocos:) Cer scuze ca nu v-am mai raspuns, am fost ocupat! Sarbatori, una alta:) M-am dus cu masina in service, direct pe bujii. Una era arsa, am schimbat-o si acum nu imi mai apare martorul cheie la pornire. S-a rezolvat in 5 minute toata "operatia" si ieftin. Va multumesc mult pentru sfaturi! Revin cand ma mai lovesc de vreo problema, este inevitabil:) Sper sa ajute posturile mele si pe altii:) Respect.
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Kodatu Sep a scris:Va salut pe toti! Am tras lozul cel norocos:) Cer scuze ca nu v-am mai raspuns, am fost ocupat! Sarbatori, una alta:) M-am dus cu masina in service, direct pe bujii. Una era arsa, am schimbat-o si acum nu imi mai apare martorul cheie la pornire. S-a rezolvat in 5 minute toata "operatia" si ieftin. Va multumesc mult pentru sfaturi! Revin cand ma mai lovesc de vreo problema, este inevitabil:) Sper sa ajute posturile mele si pe altii:) Respect.
Felicitari,eram curios,am patit si eu asa,dar era de la senzorul de pe admisie!
LIorga
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua am un opel astra g 2.0 dti 101 ps de mai mult timp mi se aprindea masinuta cu cheita dupa ce porneam motorul dar cum o turam un pic se stingea si masina functiona in parametri normali .iar acum dupa ce se incalzeste motorul dupa aprox 40 C se aprinde cheita cu masinuta si nu mai trage motoru ca si cum ar merge fara turbo si nu se tureaza mai mult de 3700-3800 rp .
Mentionez ca dupa ce am schimbat pompa de injectie sa intamplat acest lucru.
Multumesc, pareri
Mentionez ca dupa ce am schimbat pompa de injectie sa intamplat acest lucru.
Multumesc, pareri
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
verifica sistemul de vacum cu toate furtunasele de la el sa fie ok fara gauri si mai ales sa fie conectat la toate actuactoarele (verifica pe oala amortizorului din dreapta fata daca nu este cumva iesit de acolo un furtun de vacum) si verifica si EGR-ul daca nu are membrana sparta. Daca totul este ok trebuie verificata pompa de vid daca face suficienta depresiune. Apoi trebuie verificate valvele de actionare a vacumului daca functioneaza corect...
P.S. verifica si daca nu ai bujii arse. Cel mai sigur faci o diagnoza si vezi mai multe probleme...
P.S. verifica si daca nu ai bujii arse. Cel mai sigur faci o diagnoza si vezi mai multe probleme...