Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mihai cj

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Va salut colegi.am un opel astra f c14nz din 92( tot respectu pt. cine a facut masina asta) dar de ceva timp imi face probleme,mi se intrerupea in mers,fara nici un bec aprins in bord,imi era dusa garnitura de chiuloasa ,am rectificat chiuloasa am schimbat garnitura. am vazut la pistonul 4 apa deci de acolo imi era intreruperile la motor. am pus totul la loc motorul pus la semne deci totul ok,am pornit masina la sfert de cheie, am lasato in relanti cam o juma de ora,brici mergea,acum sa vad cum merge la drum intins,nu imi venea sa cred ce bine mergea si BUFF un cutit in inima,intrerupea iar dar cu martorul acela cu motorul si fulgerul in el palpaia si atunci intrerupea.Bun ajung acasa bateria moarta,ma uit la alternator,nu incarca iam schimbat tot ce era de schimbat, bun incarca,iar la drum sa vad poate de la alternator era baiul,nici vorba tot aceasi problema, intrerupea.am ajuns cu chiu cu vai acasa.am incercat sa pornesc azi dimineata,dar cand palpaie martorul acela moare in relanti. Va rog daca stie cineva ce inseamna martorul acela,sau de la ce poate fi intreruperile acelea. Crying or Very sad . Cu tot respectu,al vostru coleg Mihai cj.Nam sa va raman dator.
Skip ads

  • danezu_gr

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Verifica sa nu ai pe undeva un fir cu izolatia defecta, care da la masa.
Incepe intai cu instalatia de aprindere.
Cauta un electrician sa-ti masoare curentul consumat cu motorul si toti consumatorii opriti (faruri, casetofon, dezaburire, etc). Se inseriaza un ampermetru la baterie, si vede daca ai un consum exagerat de curent.
Se poate (avand in vedere ca nu face tot timpul) sa fie un cablu care nu e in permanenta in contact cu caroseria (nu da la masa tot timpul), dar in mers cand atinge de caroserie sa-ti faca problema.
  • mihai cj

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Iti multumesc mult pt.raspuns,deci sa inteleg ca martorul acela inseamna ceva scurt pe undeva?mersi inca o data.
  • danezu_gr

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Martorul cu pricina indica probleme electrice.
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce iti moare motorul , si dai cheie porneste usor adica la prima cheie?si eu am avut aceasi problema aproximativ se oprea motorul in mers dar nu mai pornea decat dupa vreo 2-3 min(am fost in service nimeni nu stia ce are si cu ajutorul lui tony_tm iam dat de cap era modulu de aprindere si bobina ).dupa ce moare incearca sa scoti o fisa sa vezi daca ai scanteie cand dai la automat (eu nu aveam aceea scanteie).bafta...
  • mihai cj

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ma gandit sa o duc la reprezentanta opel de la mine din cluj da am auzit ca nu sunt prea laudati si pana la oradea unde am inteles cas buni nu pot sa o duc ca acum toate finantele pt ea leam terminat. incerc sa imi fac rost de un delcou ameu are un joc zic eu cam mare unde intra la axul cu came.sper sa nu zic ceva prostie.
  • mihai cj

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut alin.azi nu a mai vrut sa porneasca dar ieri la sfert de cheie,problema era chand incercam sa o acelerez murea motorul.
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
incearca sa vezi daca ai scanteie pe fisa cand dai la automat(asta dupa ce iti moare motorul sau dak nu mai porneste ).deci se scoate fisa si o pui pe ceva metal la o distanta de 1cm max si daca nu iti da scanteie cand dai la automat inseamna ca e bobina sau modulu de aprindere....
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fa-i testul agrafa si vezi ce erori iti da.Asa vei depista mai usor problema.Martorul galben in bord iti indica o eroare la motor.
  • mihai cj

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Te salut dl nicu ,credema ca mam saturat de atatea incercari ,mai bine o duc la cineva care se pricepe si nu mai imi fac inima rea.astai de 3 sapatamani,zi de zi si azi am pus in practica tot ce am citit pe forum.......nimic. Si multumesc colegilor care au incercat sa ma ajute ,toata stima si verde la semafor.
  • mihai cj

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Si totusi nu a mai trebuit sa ma duc nicaeri,iam schimbat delcou si este acum ok.
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat.Totusi la testul agrafa nu ti-a dat nici un cod de eroare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR