tony23
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu cumva masina era la sarcina maxima incarcata ? Suspensia este dura dar se lasa repede fundu cind o incarci. Cind mai esti in situatia asta de incarcat fa un test, deschizi portbagajul si te arunci (sari) pe ea sa vezi daca amortizorul/arcul nu ajunge la capat de cursa.
Ai incercat sa te bagi pe sub ea sa tragi de fiare sa vezi care este situatia ?
Verifica toate prinderile multi au gasit suruburi/piulite slabite.
Ai incercat sa te bagi pe sub ea sa tragi de fiare sa vezi care este situatia ?
Verifica toate prinderile multi au gasit suruburi/piulite slabite.
tony23
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Uite si o figura cu toata suspensia. Mie nu mi se pare complicata, se pot schimba bucse separat nu neaparat cu tot cu brate, bare etc...
Am sa mai fac o masuratoare cu ruleta de la aripa spate la centrul rotii ca sa iti dai seama cit trebuie sa fie. Am sa incerc una si cu sarcina ca sa stii sigur starea arcurilor.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mar 20 Feb, 2007 1:22 pm
Am sa mai fac o masuratoare cu ruleta de la aripa spate la centrul rotii ca sa iti dai seama cit trebuie sa fie. Am sa incerc una si cu sarcina ca sa stii sigur starea arcurilor.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mar 20 Feb, 2007 1:22 pm
crys
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
- racz gabriel
- *
- 12 mesaje
- din 14 Jun 2007
- Agila 2002 z12xe
- Cluj
racz gabriel
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2007
- Mesaj Privat
dom79
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
Aceasi bataie am avuto si eu la agila mea si am duso la mester de al meu foarte bun in bucse si mia reparat bataia prin a pune nise tampoane mici de cauciuc in capatul arcurile din spate , bataia se auzea din cauza ca masina fiind mai rigida arcurile se loveau de suportul in care erau puse , acuma de aproximativ 4 saptamani de cand am facut aceste lucruri la masina nu se aude nici cea mai mica bataie .
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
La Agiluta mea (1,2l/75CP/an 2000) arcurile spate sunt cam inmuiate (sau mi se pare mie) si se lasa foarte mult (apasand cu mainile pe bara spate sau in portbagaj si la incarcare relativa) si "topaie de spate" cand merg pe o strada mai denivelata , chiar de e goala sau plina, si nu cred ca e vorba de amortizoare. Fata nu are aceste simptome. As putea sa pun alte arcuri ceva mai tari, sau unde gasesc si cam la cati bani unele noi?
Inca ceva, de la un timp imi zdrangane pe dedesubt ceva, ca si cum ar lovi metal in metal, cred ca de la toba, desi am schimbat toba finala (de la mijloc pana in spate) si cei de la service au zis ca e ok. Aveti vreo idee?
Inca ceva, de la un timp imi zdrangane pe dedesubt ceva, ca si cum ar lovi metal in metal, cred ca de la toba, desi am schimbat toba finala (de la mijloc pana in spate) si cei de la service au zis ca e ok. Aveti vreo idee?
- racz gabriel
- *
- 12 mesaje
- din 14 Jun 2007
- Agila 2002 z12xe
- Cluj
racz gabriel
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2007
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
- timonea vasile
- **
- 73 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Agila 2002 z10xe
- Alba
timonea vasile
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
S-a mai vorbit de o troncaneala spate care apare cind doreste ea dar numai cind in spate nu ai greutate si drumul este denivelat. Ne-am uitat mai multi si nu am gasit nimic suspect, unii au postat o solutie " mia reparat bataia prin a pune nise tampoane mici de cauciuc in capatul arcurile din spate" dar treaba e mult mai simpla, se pune clasicul furtun pe arc.
Treaba e simpla si am s-o fac la primavara ca si asa trebuie sa schimb tamburii. Pina atunci poate masoara cineva grosime spira arc cu un subler ca sa cumparam furtunul adecvat. Furtunul se pune jos si nu sus unde este flansa.
Treaba e simpla si am s-o fac la primavara ca si asa trebuie sa schimb tamburii. Pina atunci poate masoara cineva grosime spira arc cu un subler ca sa cumparam furtunul adecvat. Furtunul se pune jos si nu sus unde este flansa.
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Agila mea are suspensie sport. Cel putin asa mi s-a spus, arcurile sunt rosii, amortizoarele nu stiu ca nu se vede
Unul din amortizoarele de pe spate (stanga) are o gaura in el, am descoperit recent, si urmeaza sa-l schimb. Bineinteles ca trebuie schimbat si celalalt (dreapta). In cazul in care ma hotarasc sa renunt la suspensie sport, pot face asta doar pe spate? Sau trebuie schimbat amortizor+arc si pe fata?
Sau nu e o decizie buna sa renunt la cele sport, avand in vedere ca Agila e o masina inalta si ceva mai instabila in curbe?
Unul din amortizoarele de pe spate (stanga) are o gaura in el, am descoperit recent, si urmeaza sa-l schimb. Bineinteles ca trebuie schimbat si celalalt (dreapta). In cazul in care ma hotarasc sa renunt la suspensie sport, pot face asta doar pe spate? Sau trebuie schimbat amortizor+arc si pe fata?
Sau nu e o decizie buna sa renunt la cele sport, avand in vedere ca Agila e o masina inalta si ceva mai instabila in curbe?
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cu un spray rosu imi fac si eu o suspensie sport la Agila de moare lumea
Nu am auzit asa ceva, nu cred ca exista suspensie sport pentru Agila.
Ca si amortizoare recomand cu caldura Monroe bitubular , aici in Iasi le pot lua undeva la maxim 110 lei bucata si ti le pot trimite. Am un prieten care vinde la prima mana amortizoare. Eu am dat 135 de lei in magazin.
Nu am auzit asa ceva, nu cred ca exista suspensie sport pentru Agila.
Ca si amortizoare recomand cu caldura Monroe bitubular , aici in Iasi le pot lua undeva la maxim 110 lei bucata si ti le pot trimite. Am un prieten care vinde la prima mana amortizoare. Eu am dat 135 de lei in magazin.
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Faptul ca ar avea suspensie sport nu a facut parte din "oferta" vanzatorului deci nu sunt pur si simplu vopsite ca n-ar avea nici un rost. Mecanicii care au verificat masina mi-au zis asta.
Cam la acelasi pret am gasit si in Oradea, oricum, multumesc pentru oferta.
Inca stau si ma gandesc daca schimb pe toate cele 4 roti cu suspensie normala sau numai spatele tot sport... depinde ce ma costa mai putin.
Cam la acelasi pret am gasit si in Oradea, oricum, multumesc pentru oferta.
Inca stau si ma gandesc daca schimb pe toate cele 4 roti cu suspensie normala sau numai spatele tot sport... depinde ce ma costa mai putin.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Dar daca e gaurit isi mai face treaba? Nu stiu, doar banuiesc, cum functioneaza un amortizor si de-asta intreb si aici. Am facut o fotografie cu telefonul, din pacate nu e prea reusita dar cred ca se vede suficient de bine. Partea mai albicioasa care se vede prin gaura e defapt stralucirea partii interioare a amortizorului.
PL500 a scris:Pai si ce e rau ca Agila are suspensie sport ?
Las-o asa ca e foarte bine !
Daca gaura aia din telescop te framanta, atunci fa un test de eficienta amortizoare
intr-un service adevarat (care nu vinde amortizoare - f. important).
Las-o asa ca e foarte bine !
Daca gaura aia din telescop te framanta, atunci fa un test de eficienta amortizoare
intr-un service adevarat (care nu vinde amortizoare - f. important).