Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • Mitosh
  • OP
  • 4 mesaje
  • din 20 Mar 2010
  • Omega 1995 2,5 turbo diesel
  • Suceava
  • Mitosh

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Omega 1995 2,5 turbo diesel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut!Am un opel omega anul de fabricatie 1995 berlina Turbo Diesel motor 2,5!Nu de curand apa la motor a inceput sa urce cand o turam mai mult de 2000!M-am uitat la bushonul de la vasul de expansiune intradevar lipsea o supapa!Am schimbat bushonul cu unul de pe un opel astra din 2000 totul ok si apa nu mai urca doar dupa ce rulam cu mai mult de 150-180 pe ora urca!Cat de curand am observat ceva foarte ciudat!Furtunul cel mai gros prin care circula apa se intareste foarte tare nici nu poti sa mai apesi pe el,e ca un balon umflat la maxim!Am incercat fel si fel de lucruri,am fost la o sumedenie de mecanici toti si-au dat cu parerea in diferite moduri!Unul mi-a spus sa schimb termostatul,unul mi-a spus sa nu fie garnitura de chiuloasa sau in cel mai rau caz chiuloasa in sine,unul mi-a spus ca pompa de apa ar fi vinovata pt ca exista posibilitatea sa fie dusi paletzii la ea,unul mi-a spus ca radiatorul!Cat a fost iarna a fost totul ok ... insa problema s-a agravat cand a venit caldura!Apa imi sare din vasul de expansiune si temperatura creste!Am curatat radiatorul cu o solutie speciala insa nici o schimbare,am schimbat busonul acuma nu stiu ce sa fac singura varianta palpabila ar fi sa vad la pompa de apa!Insa multi sunt de parerea ca garnitura de chiuloasa 30% sa fie dusa sau chiuloasa 70% ... ! La relantiu iarna nu dadea caldura mai deloc ... si la atata motor caldura nu ar trebuie sa fie o problema...in vasul de expansiune nu intra ulei apa e curata ... insa am observat un lucru impreuna cu un mecanic!Am luat furtunasul ala mic care vine in vasul de expansiune,l-am scos si ne-am uitat sa vedem cum face rulajul apa ... si apa vine intrerupta si cu bule ... ce ce inseamna ca nu face racirea cum trebuie cred ...
Garnitura de chiuloasa ar fi vestea buna insa tind sa cred ca ar fi mai mult de la chiuloasa si din cate am inteles o chiuloasa noua cu tot ce trebuie e vreo 2500 lei enorm de mult!
Ma poate ajuta cineva sa imi spuna daca a patzit ceva de genul si ce a facut!
Va multumesc!
Skip ads

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Propun sa faci o aerisire a circuitului de apa . Laso la relanti vreo 2 ore sa se invarta scoate busonul vasului da jos si grilul din fata si vezi daca ii pornesc ventilatoarele cand creste temperatura . Cand pornesc ventilatoarele fa o oprire de scurta durata si incearca daca ventilatorul dintre motor si radiator se invarte greu sau usor. In mod normal ar trebuii sa se invarta mai greut. Succes !
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu merg pe garnitura de chiulasa. Asta e 90 la suta. Oricum nu vei stii exact pana nu dai chiulasa jos. Uita de pompa si termostat.
  • Mitosh
  • OP
  • 4 mesaje
  • din 20 Mar 2010
  • Omega 1995 2,5 turbo diesel
  • Suceava
  • Mitosh

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Omega 1995 2,5 turbo diesel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Aerisire la radiator am facut l-am si curatzat cu o solutie speciala ... nu stiu ce sa spun ... dar ventilatoarele merg foarte bine si radiatorul tind sa cred ca este ok!
Comnic ar fi sa fie numai garnitura de chiuloasa si sper sa fie numai aia ... daca e chiuloasa e trist pt buzunar Smile am sa dau chiuloasa jos si am sa ma uit sa vad care e treaba!Zici sa uit de pompa si termostat ... dar daca paletzii de pompa de apa ar fi uzati ce s-ar intampla?
Mersi baieti pt ajutor Smile
  • mateiu ovidiu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: oradea
  • Masina: Omega 2002 y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salut. cum spunea si colegul nostru mai sus, este garnitura de chiulasa sau chiulasa. acesta problema cu furtunele tari este cunoscuta la acest tip de motor atat la opel cat si la BMW. chiulasa jos, verificata la presiune si garnitura noua de chilasa. spor la lucru si imi pare rau pentru problema ta. P.S. chiar daca chiulasa este fisurata se poate repara la o firma specializata. spor.
  • Mitosh
  • OP
  • 4 mesaje
  • din 20 Mar 2010
  • Omega 1995 2,5 turbo diesel
  • Suceava
  • Mitosh

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Omega 1995 2,5 turbo diesel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Mersi mult ovidiu la acelasi lucru ma gandeam si eu!Cat ajungeo garnitura de chiuloasa daca aveti vreo unu idee?Mersi!
  • Mitosh
  • OP
  • 4 mesaje
  • din 20 Mar 2010
  • Omega 1995 2,5 turbo diesel
  • Suceava
  • Mitosh

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Omega 1995 2,5 turbo diesel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2010

  • Mesaj Privat
A-si mai avea o intrebare daca se poate!Aveti idee de ce se rod cauciucurile pe interior!Roata stanga spate imi sta putzin in afara si imi roade cauciucul insa in spate la ea nu bate nimic nu se aude nimic!De la ca ar putea fi si ce ar trebui sa schimb?Mersi!
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
e acelasi motor care este si pe frontera 2,5 td?
are nevoie de aerisire si cum se face aerisirea?
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eu am avut o problema cu motorul asta, din cauza pompei de apa. Paletii se decapsasera de ax si nu mai schimba apa fierbinte din motor cu apa rece din radiator. Cand iti creste temperatura peste 90' uita-te daca iti functioneaza electroventilatoarele. Daca stau pe loc, e clar ca apa fierbinte din motor nu ajunge in radiator.
  • stefan112

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sal
am avut aceiasi problema ca si tine, am schimbat garnitura de chiloasa , termostatul care era blocat , pompa de apa care avea paletii rupti ,vascocuplajul care nu mai se bloca la temperatura si termocupla de pe radiator care nu mai deschidea la 97`C plus curatat radiator si verificat ventilatoare frontale.
Nu puteam sa depasesc de 80Km/h sau sa demarez ca se ridica apa in vas si se aprindea becul din bord
daca tot te apuci de ea verifica tot ...succes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR