- Lao
- ***
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Pentru cine are nevoie de noul model, un pret imbatabil. Si cum nu-mi place sa fac bisnita si sa profit (ca altii) de pe urma celor care au nevoie de admisie noua, pun linkul direct. Nu poate ajunge mai mult de 140-150 de Euro, cu tot cu expediat in Romania: http://www.vectra-c.com/for...read.php?t=102440
- cipri-vkt
- ***
- 805 mesaje
- din 01 Sep 2009
- Astra 2005 z19dth
- Arad
cipri-vkt
- Mesaje scrise: 805
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat
cucu2oo1
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Tulcea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nu cred ca se poate defecta ceva propriuzis, dar dupa cum scrie si in pdf-ul acela de la pierburg, daca fluturasii sunt blocati pe deschis aduna calamina la turatii mici (sau mari, nu mai stiu), iar daca sunt blocati pe inchis, aduna calamina la turatii mari (sau mici, nu mai stiu). Asta inseamna egr incarcat, galerie cu depuneri mari pe interior, adica per total masina nu-ti merge cum ar trebui sa mearga, pierzi putere si nu merge prea "fin"... Daca ar fi tija la locul ei ar lucra frumos si nu ar depune asa mult ca atunci cand e cazuta, in plus ai simti ca merge mai bine masina per ansamblu.
cucu2oo1
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Tulcea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
cucu2oo1
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Tulcea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat
cucu2oo1
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Tulcea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat
- fristei
- **
- 103 mesaje
- din 10 Oct 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
fristei
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2005
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- fristei
- **
- 103 mesaje
- din 10 Oct 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
fristei
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2005
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Daca iei capacul de la motor o sa intelegi mai bine. Doar asta trebuie facut: luat tija afara (partea usoara, fiind uzata ea ori e cazuta de la loc, ori iasa foarte usor de pe piciorusele alea), reparata ca in tutorial, pusa la locul ei (aici e nasol, intra mai greu pt ca acum gaurile sunt tramte si intra greu pe picioruse, dar de fapt e greu ca nu ai loc cu mainile sa o potrivesti).
Citeste tutorialul cu atentie si daca te incumeti apuca-te de ea, oricum solutia finala este inlocuirea galeriei...
Citeste tutorialul cu atentie si daca te incumeti apuca-te de ea, oricum solutia finala este inlocuirea galeriei...
cucu2oo1
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Tulcea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
In sfarsit am reusit si eu sa schimb asta
cu asta
In afara de faptul ca in a 3 cu kick-down nu mai pot tine volanul drept pe sosea , motorul suna altfel (nu se mai aude rontaiutul derenjant de injector) si sta mult mai lejer la relanti. De egr n-am avut timp aseara, asa ca ramane pentru zilele astea sa-l curat. Simt un lag deranjant si sunt convins ca e de la egr.
Pe scurt, s-a meritat cu prisosinta
cu asta
In afara de faptul ca in a 3 cu kick-down nu mai pot tine volanul drept pe sosea , motorul suna altfel (nu se mai aude rontaiutul derenjant de injector) si sta mult mai lejer la relanti. De egr n-am avut timp aseara, asa ca ramane pentru zilele astea sa-l curat. Simt un lag deranjant si sunt convins ca e de la egr.
Pe scurt, s-a meritat cu prisosinta
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu ma mai lasa sa editez asa ca:
Si acum cum am schimbat-o.
Am scos tot antigelul, are un buson in coltul din stanga jos al radiatorului. Prin galerie circula si antigel asa ca nu vrei sa-ti inunde vreun cilindru la demontare.
Pasul 2, desfacut rampa comuna cu toate furtunasele si firele din partea superioara.
Pasul 3, egr + clapeta acceleratie
Pasul 4 Pentru a putea scoate admisie trebuie desfacuta popma de injectie asa ca am trecut la desfacut capacul distributie (scos carcasa filtru aer, suport motor)
Pasul 5 blocat roata dintata de la pompa de injectie cu un bolt de la egr si INSEMNATI PE CUREA SI INSEMNAT PE ROTILE DINTATE DE LA POMPA SI AX CU CAME
Pasul 6 scos pompa de injectie (la mine a iesit greu pompa asa ca a trebuit scos boltul din axul de la pompa si impins pompa cu o scula speciala) ATENTIE - surubul de la pompa de pe roata dintata merge foarte greu. Trebuie ceva forta aplicata
Pasul 7 minunat de faptul ca a picat axul cu tot cu cureaua de distributie (nu trebuia sa se intample asta daca am fi lasat boltul dar a trebuit sa fortam pompa)
Pasul 8 desfacut separatorul de gaze din spatele admisiei
Pasul 9 desfacut tabla care tine motorasul tijei swirl
Pasul 10 desfacut suruburile admisiei si scos admisia (GRIJA MARE CAND DECONECTATI MOTORASUL ADMISIEI DE ADMISIE)
Se remonteaza totul in ordinea inversa. La distributie, am pus cureaua pe semnele de pe rotile dintate si invartit de vibrochen sa vedem daca e totul in regula. Cand pornim masina punem contactul de vreo 10 ori, si lasam pompa sa se amorseze dupa care insistam putin la automat.
Desfacand pompa de inalta.
Distributia cazuta
Cam asa ar trebui sa arate motorul dupa pasul 10
Distributia remontata
Admisia noua pe motor
E o operatiune destul de complicata asa ca veti avea nevoie de un mecanic pe langa voi.
Si acum cum am schimbat-o.
Am scos tot antigelul, are un buson in coltul din stanga jos al radiatorului. Prin galerie circula si antigel asa ca nu vrei sa-ti inunde vreun cilindru la demontare.
Pasul 2, desfacut rampa comuna cu toate furtunasele si firele din partea superioara.
Pasul 3, egr + clapeta acceleratie
Pasul 4 Pentru a putea scoate admisie trebuie desfacuta popma de injectie asa ca am trecut la desfacut capacul distributie (scos carcasa filtru aer, suport motor)
Pasul 5 blocat roata dintata de la pompa de injectie cu un bolt de la egr si INSEMNATI PE CUREA SI INSEMNAT PE ROTILE DINTATE DE LA POMPA SI AX CU CAME
Pasul 6 scos pompa de injectie (la mine a iesit greu pompa asa ca a trebuit scos boltul din axul de la pompa si impins pompa cu o scula speciala) ATENTIE - surubul de la pompa de pe roata dintata merge foarte greu. Trebuie ceva forta aplicata
Pasul 7 minunat de faptul ca a picat axul cu tot cu cureaua de distributie (nu trebuia sa se intample asta daca am fi lasat boltul dar a trebuit sa fortam pompa)
Pasul 8 desfacut separatorul de gaze din spatele admisiei
Pasul 9 desfacut tabla care tine motorasul tijei swirl
Pasul 10 desfacut suruburile admisiei si scos admisia (GRIJA MARE CAND DECONECTATI MOTORASUL ADMISIEI DE ADMISIE)
Se remonteaza totul in ordinea inversa. La distributie, am pus cureaua pe semnele de pe rotile dintate si invartit de vibrochen sa vedem daca e totul in regula. Cand pornim masina punem contactul de vreo 10 ori, si lasam pompa sa se amorseze dupa care insistam putin la automat.
Desfacand pompa de inalta.
Distributia cazuta
Cam asa ar trebui sa arate motorul dupa pasul 10
Distributia remontata
Admisia noua pe motor
E o operatiune destul de complicata asa ca veti avea nevoie de un mecanic pe langa voi.