ioioio
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut tuturor
cu toate ca am un cont pe acest forum de foarte multa vreme pentru a citi cat mai multe despre Opel , este prima data cand scriu un post (pentru asta scuzati poate exprimarea, scrisul, si alte aberatii pe care le spun).
Citesc tot felul de informatii pe care le furnizeaza unii utilizatori de Astra G (classic) in legatura cu posibilitatea de a avea computer de bord pe aceste modele. Din ce am studiat eu pe forum acest lucru aduce in discutie doar posibilitatea de a monta computer de bord pe varianta de motorizare 1.7 diesel si nimic despre un computer de bord pe varianta 1.4 twinport (cel putin din cate am citit eu).
Acum incerc sa deschid in post unde astept din partea voastra cateva lamuriri:
1. Exista Astra G 1.4 twinport Z14XEP cu computer de bord?
2. Daca masina nu este prevazuta (cum este cazul celei pe care o conduc) este posibil sa activez sau instalez un computer de bord?
Astept de la voi mai multe informatii, explicatii...
Multumesc
Semnat: posesor Astra G 1.4 twinport . an 2007, 52000 km la bord . Multumit (a fost alternativa la SH in locul lui Logan)
cu toate ca am un cont pe acest forum de foarte multa vreme pentru a citi cat mai multe despre Opel , este prima data cand scriu un post (pentru asta scuzati poate exprimarea, scrisul, si alte aberatii pe care le spun).
Citesc tot felul de informatii pe care le furnizeaza unii utilizatori de Astra G (classic) in legatura cu posibilitatea de a avea computer de bord pe aceste modele. Din ce am studiat eu pe forum acest lucru aduce in discutie doar posibilitatea de a monta computer de bord pe varianta de motorizare 1.7 diesel si nimic despre un computer de bord pe varianta 1.4 twinport (cel putin din cate am citit eu).
Acum incerc sa deschid in post unde astept din partea voastra cateva lamuriri:
1. Exista Astra G 1.4 twinport Z14XEP cu computer de bord?
2. Daca masina nu este prevazuta (cum este cazul celei pe care o conduc) este posibil sa activez sau instalez un computer de bord?
Astept de la voi mai multe informatii, explicatii...
Multumesc
Semnat: posesor Astra G 1.4 twinport . an 2007, 52000 km la bord . Multumit (a fost alternativa la SH in locul lui Logan)
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
ioioio
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- serioussam
- **
- 245 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Sandu Paul
- **
- 154 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
snow2133
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Sandu Paul
- **
- 154 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
Ba da, se poate si pe display-ul existent, dar trebuie schimbat "Index Code" (un parametru al acestui display) si treaba asta nu stiu exact daca cei de la Gold Platin Bacau stiu s-o faca.
In principiu nu sunt mari diferente fata de montajul pe alte masini Astra G; cea mai mare problema eu am intalnit-o incercand sa culeg semnalul de consum de pe mufa unuia dintre injectoare, ca ECU la masinile Astra Classic 1.4 nu are pin separat de iesire care sa livreze acest semnal. In fine, am gasit o adaptare care merge fara sa mai aprinda "cheita".
Daca ai Display-ul cu modificarea facuta si te pricepi cat de cat la lipit fire, te pot ajuta de la distanta. Nu prea am timp liber.
In principiu nu sunt mari diferente fata de montajul pe alte masini Astra G; cea mai mare problema eu am intalnit-o incercand sa culeg semnalul de consum de pe mufa unuia dintre injectoare, ca ECU la masinile Astra Classic 1.4 nu are pin separat de iesire care sa livreze acest semnal. In fine, am gasit o adaptare care merge fara sa mai aprinda "cheita".
Daca ai Display-ul cu modificarea facuta si te pricepi cat de cat la lipit fire, te pot ajuta de la distanta. Nu prea am timp liber.
snow2133
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
garantia pe partea electronica o vei pierde daca se va observa. Costul unui YACC este cam 150 RON. montajul il poti face tu daca ai ceva cunostinte. Daca esti complet atehnic roaga pe cineva care se pricepe. Conectarea la TID nu este mare filozofie, dar lipsa pinului din ECU pentru consum este o provocare.
snow2133
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
Prefer sa apelez la cineva care a mai montat chiar daca partea tehnica nu-mi e chiar straina. Experinta conteza de cele mai multe ori.
N-am inteles sigur care este acuratea idicarii consumului dat fiind ca lipseste pinul din ECU si trebuie mers pe mufa unuia dintre injectoare. Cel putin din ce-am inteles de mai sus.
Si inca un lucru care nu-mi e clar: cum se schimba "Index Code"?
N-am inteles sigur care este acuratea idicarii consumului dat fiind ca lipseste pinul din ECU si trebuie mers pe mufa unuia dintre injectoare. Cel putin din ce-am inteles de mai sus.
Si inca un lucru care nu-mi e clar: cum se schimba "Index Code"?
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Indexcode-ul se schimba doar cu o scula de diagnoza TECH-2. O au toate serviceurile opel dar o gasesti si in bucuresti la maiandrei de aici de pe forum. E o treaba de 1 min. Acuratetea este aceeasi si daca lipseste pinul ECU. De fapt acuratetea este data de cat de precisa este cantitatea de combustibil introdusa de tine la calibrarea aparatului. Ca exemplu sa zicem ca ai alimentat 10 litri. Pentru acesti 10 litri calculatorul pompei de injectie trimite 35000 de impulsuri. prin impartire iese un nr de 3500 de impulsuri pe litru. Indiferent unde se citeste aceasta valoare nr de impulsuri e acelasi.
snow2133
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
snow2133
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Sandu Paul
- **
- 154 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
snow2133
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
Da, am fost. S-a rezolvat destul de repede. Vroia seful de acolo sa ma treaca prin service si ma costa 100 de lei. Am reusit s-o rezolv cu 50 pana la urma. Banii cred ca s-au impartit intre dealerul care mi-a aranjat tranzactia si electrician. Destul de scump pentru cele doua minute cat a durat operatia dar avand in vedere ca pe cdr am dat 100 s-a mai compensat. Am incercat sa apelez si la alte service-uri pentru deblocare dar multi habar nu aveau asa ca nu am avut de ales.
Vreau sa-i mai pun boxele pe spate si scutul. Dar cu siguranta nu mai trec pe la reprezentanta pentru asta. E prea mare "foame" la service-ul opel.
Pentru yacc m-am hotarat sa mai astept tocmai datorita faptului ca masina este noua si n-as vrea inca sa-si piarda garantia pe partea de electrica. Nu stiu cat o sa ma tina insa asteptarea asta
Vreau sa-i mai pun boxele pe spate si scutul. Dar cu siguranta nu mai trec pe la reprezentanta pentru asta. E prea mare "foame" la service-ul opel.
Pentru yacc m-am hotarat sa mai astept tocmai datorita faptului ca masina este noua si n-as vrea inca sa-si piarda garantia pe partea de electrica. Nu stiu cat o sa ma tina insa asteptarea asta
pleteam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
pleteam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Sandu Paul a scris:Salut!
Am montat eu un YACC pe Astra Classic 1.4 twinport, cu afisare pe un display separat 2x16. Daca te intereseaza detalii, te pot "consilia"
Am montat eu un YACC pe Astra Classic 1.4 twinport, cu afisare pe un display separat 2x16. Daca te intereseaza detalii, te pot "consilia"
poti sa ma ajuti si pe mine ca sa montez si eu pe astra mea - Astra G de 1.4 twinport - computer de bord, cum pot sa iau legatura cu tine sau da-mi ceva informatii , ms frumos.
- Sandu Paul
- **
- 154 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am avut astazi o discutie mai lunga cu Sandu Paul pe tema YACC pe Z14XEP.
Vom prezenta colectarea informatiilor RPM si consum. Iata ce trebuie facut:
- montajul YACC in bord si conectarea la TID s-au discutat separat in topicul "YACC - cum sa iti transformi TID-ul in MID".
- semnalul de consum care pleaca catre PIN-ul 12 din YACC se ia de la pinul 2 din Injectorul 3 (Y9.3), de la stanga la dreapta, cum privesti motorul din fata masinii. Din ijector pleaca doua fire, pin 1 fir albastru, pin 2 fil alb. S-a observat la mai multi utiliaztori de Z14XEP ca ca se aprinde matorul "masina cu cheita" din cauza zogomotelor trimise de la YACC la injector. Pentru asta se face un distribuitor rezistiv (am zis bine Sandu Paul?) conform schemei de mai jos:
Pe placa de baza YACC se muta Jumperi INT1 astefel incat sa uneasca pinii 2-3, 1 si 4 raman liberi.
Cfuel se pune la o valoare de 17900, valoare aproximativa obtinuta in urma testelor.
-semnalul de RPM se poate lua de la mufa panoului de instrumente din bord, pin 19 (am retinut bine?), sau de la mufa X120, pin 9 din compartimentul motor.
Vom prezenta colectarea informatiilor RPM si consum. Iata ce trebuie facut:
- montajul YACC in bord si conectarea la TID s-au discutat separat in topicul "YACC - cum sa iti transformi TID-ul in MID".
- semnalul de consum care pleaca catre PIN-ul 12 din YACC se ia de la pinul 2 din Injectorul 3 (Y9.3), de la stanga la dreapta, cum privesti motorul din fata masinii. Din ijector pleaca doua fire, pin 1 fir albastru, pin 2 fil alb. S-a observat la mai multi utiliaztori de Z14XEP ca ca se aprinde matorul "masina cu cheita" din cauza zogomotelor trimise de la YACC la injector. Pentru asta se face un distribuitor rezistiv (am zis bine Sandu Paul?) conform schemei de mai jos:
Pe placa de baza YACC se muta Jumperi INT1 astefel incat sa uneasca pinii 2-3, 1 si 4 raman liberi.
Cfuel se pune la o valoare de 17900, valoare aproximativa obtinuta in urma testelor.
-semnalul de RPM se poate lua de la mufa panoului de instrumente din bord, pin 19 (am retinut bine?), sau de la mufa X120, pin 9 din compartimentul motor.