kategra84
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2010
- Mesaj Privat
Am gasit o vectra berlina din 2000 - mi-a placut.
- masina este inmatriculata in Romania,
- inca nu am comparat seriile motor si coroserie , inca nu am vazut CIV-ul (nu am cerut eu - urmeaza sa fac sa verific inainte de cumparare).
- m-am uitat in Certificatul de Imatriculare la proprietar, numerele masinii, anul, + C.I. propropietar - totul ok.
ce mi s-a parut ciudat (in Certificatul de Inmatriculare) :
- motorizarea nu mai tin minte exact, dar scria X18XE1 sau X18XEL 85kw si am vazut scris tiparit pe certificat EURO 4 , m-am uitat de 2 ori : EURO 4 !!! pe a 2- pagina.
- masa proprie a masinii 1200 - nu ar trebui sa fie mai grea ?
Din ce am citit eu pana acum, am inteles ca X18XE1 este in cel mai bun caz este omologat ca EURO 3.
Ma gandesc (cu frica) la urmatoarul scenariu : proprietarul a inmatriculat masina cu multa spaga la RAR ca sa ii dea norma de poluare EURO 4. Cand o sa fac ITP-ul la masina cel mai porbabil nu o sa treaca la testele de poluare - pentru ca ei vor testa pentru Euro 4 - motorul fiind euro 2 sau 3 ----> o sa am parte de ..... probleme .
Proprietarul s-a exprimat ca si cum masina a fost cumparata de noua din Romania - eu neuitandu-ma pe CIV (momentan) nu am putut confirma spusele lui.
Am citit mai multe topicuri pe acest forum si sincer mi-ar face mare placere sa fiu membru ( cu masina in regula ) al acestei comunitati.
Voi ce parere aveti de acest motor si norma de poluare ?
- masina este inmatriculata in Romania,
- inca nu am comparat seriile motor si coroserie , inca nu am vazut CIV-ul (nu am cerut eu - urmeaza sa fac sa verific inainte de cumparare).
- m-am uitat in Certificatul de Imatriculare la proprietar, numerele masinii, anul, + C.I. propropietar - totul ok.
ce mi s-a parut ciudat (in Certificatul de Inmatriculare) :
- motorizarea nu mai tin minte exact, dar scria X18XE1 sau X18XEL 85kw si am vazut scris tiparit pe certificat EURO 4 , m-am uitat de 2 ori : EURO 4 !!! pe a 2- pagina.
- masa proprie a masinii 1200 - nu ar trebui sa fie mai grea ?
Din ce am citit eu pana acum, am inteles ca X18XE1 este in cel mai bun caz este omologat ca EURO 3.
Ma gandesc (cu frica) la urmatoarul scenariu : proprietarul a inmatriculat masina cu multa spaga la RAR ca sa ii dea norma de poluare EURO 4. Cand o sa fac ITP-ul la masina cel mai porbabil nu o sa treaca la testele de poluare - pentru ca ei vor testa pentru Euro 4 - motorul fiind euro 2 sau 3 ----> o sa am parte de ..... probleme .
Proprietarul s-a exprimat ca si cum masina a fost cumparata de noua din Romania - eu neuitandu-ma pe CIV (momentan) nu am putut confirma spusele lui.
Am citit mai multe topicuri pe acest forum si sincer mi-ar face mare placere sa fiu membru ( cu masina in regula ) al acestei comunitati.
Voi ce parere aveti de acest motor si norma de poluare ?
kategra84
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
X18xxx sunt motoare D3, adica euro 2. Daca masina este inmatriculata deja ca euro 4, ramane E4. Daca este OK si are pret bun, o poti cumpara.
Poti sa faci chiar inainte sa o cumperi un ITP, costa 50-70 lei si il ai pentru tine doi ani de aici inainite. Cred ca poti sa-l faci chiar la RAR, odata cu identificarea.
Poti sa faci chiar inainte sa o cumperi un ITP, costa 50-70 lei si il ai pentru tine doi ani de aici inainite. Cred ca poti sa-l faci chiar la RAR, odata cu identificarea.