Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ca sa reglez avansul la o pompa de injectie ptr. astra 17dti 2001 trebuie sa o pun pe un stand de proba sau se poate din computerul masini?
Skip ads

  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Nu ai ce regla. E electronic si automat. ECU genereaza niste impulsuri care ajung pe o valva de pe pompa care le randul ei executa reglejul avansului in interiorul pompei. Nu poti interveni asupra acestui reglaj.
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si nu se poate face de nici o forma?I-mi iese la pornire fum alb si cineva a spus ca este din avans pompa injectie.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Poate ca pistonasul din pompa care regleaza avansul e gripat. Ai vreun cod de eroare stocat sau doar fum la pornire ? Nu exista niciun reglaj de avans la care sa ai acces.
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu este nici un cod doar fum alb la pornire.AMfost pe la testere si nu apare nici -o un cod
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
se poate schimba pistonasul care regleaza avansul.sau trebuie sa schimb toata pompa?
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Se poate schimba doar valva de pe pompa fara demontarea pompei. E vorma de valva vinovata pentru motorina din mufa ecu. Da o cautare despre " motorina in mufa ecu" si ai sa vezi unde este si cum arata. Cand scoate fum are si un rontait anormal ?
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu face nici un zgomot suspect.NU MAI STIU CE SA FAC CU EA .MECANICI AU FOST IN PROBE CU EA SI NU STIU CE SA II FACA.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pai daca nu rontaie se tureaza normal si trage bine nu ai probleme cu avansul.
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si de unde ar putea sa iasa fumul asta la pornire? ai alta varianta ? vad ca te pricepi la mecanica.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce se incalzeste mai scoate fum ? Ceva mai mult fum la rece e normal intr-o oarecare masura tinand cont de faptul ca se injecteaza o cantitate dubla de motorina. A inceput brusc sa faca asta ? Consuma ulei ? Scade nivelul antigelului ?
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si la rece si la cald face la fel la pornire.Asa am cumparat-o.antigel nu se pierde mult .Am completat la inceputul sezonului rece.
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
care ar fi consumul acceptat de ulei la un schimb
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am completat niciodata intre schimburi. Si o am de 5 ani. E asa mult fumul ? Nu cumva ai remap pentru 100 cp ?
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu daca are.Daca merge mult la relanti este mult fum.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Verifica daca nu ai antigel (umezeala, daca nu ai curaj sa gusti) sub covorasele de la sofer/pasager. Daca ai, o cauza a pierderii de antigel sunt niste o-ring-uri obosite de la caloriferul de incalzire din habitaclu. Se schimba o-ringurile. Gasesti tutorial pe forum (foloseste functia cauta). In cazul asta cauza fumului alb e de la motorina prost arsa, avans. Daca nu pierzi antigel pe la calorifer, atunci iti intra in camera de ardere si poti sa cauti problema altundeva (chiulasa, garnitura chiulasa etc.).

Daca ai remapare iar cel care a facut mapa (softul) de injectie a umblat unde nu trebuie, e foarte posibil sa fi dereglat avansul. Asta ca sa-ti raspund si la intrebarea ta: da, se poate modifica avansul dar doar din softul de injectie. E mai putin plauzibila ultima varianta.
  • victor-sabin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
e o problema complicata sa modific softul de injectie?
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Exclus. Poti eventual sa apelezi la o rescriere a softului sau sa faci o proba cu un act ecu+imo+cip sa vezi daca softul e problema.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
victor-sabin a scris:e o problema complicata sa modific softul de injectie?


Doar daca esti meserias in electronica digitala, putin in software respectiv cunostinte avansate in materie de diesel/injectie/turbo si detii sculele aferente de reflash ECU. Te-am spart? Very Happy

Te pot ajuta eu cu rescrierea ECU. Am soft original (si modificat) pentru 1.7dti, dar trebuie sa vii la Sibiu.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am uitat sa-ti mai prezint o varianta pentru problema de pe topic-ul celalalt si anume uzura in axul turbosuflantei.
Or sa sara colegii de forum acum si or sa zica ca daca este vorba de turbosuflanta ar trebui sa scoata fum albastru si nu alb.
Cauze pentru fumul alb:
-garnitura chiuloasa=consum de antigel.asta poti sa verifici si tu.(nu este cazul defectarii garniturii decat daca motorul a fost supraincalzit,apa pe rosu).
-turbosuflanta cu uzura foarte mare.
-avans (cel mai putin probabil).
Daca se va dovedi a fi a 2 a varianta ar trebui sa primesti "vesti" de la motor in scurt timp.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR