- paulLeMans
- OP
- 359 mesaje
- din 15 Oct 2007
- Astra 2002 Z20LEH
- Mures
paulLeMans
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
Fum, ulei lipsa pe joja, intercooler murdar, scurgeri de ulei pe la turbina, probleme.
La motoarele Z20LEx avem o turbina KKK model K04. Turbina in sine e excelenta, dar adaptarea ei (“de fabrica”) pe motoarele noastre s-a dovedit a fi prost gindita. Mai exact nu a stat in teste destul ca sa apara problemele si rezolvarile. Un britanic pe nume "Percy" de pe “A.O.C.” cu postul Percy's Oil Restrictor Mod, http://www.astraownersclub....ht=oil+restrictor a descoperit ca acest turbo K04 are una dintre probleme de ungere. Axul turbinei ce uneste cele doua elici (evacuare/adminsie) gliseaza pe o pelicula de ulei in niste lagare de alama, nefiind posibil din punc de vedere economic si tehnic folosirea unor rulmenti. Mai degraba economic pentru ca otelul din care se confectioneaza bilele rulmentilor necesita o prelucrare deosebita, iar turbo poate sa ajunga si la 250.000 RPM.
Turbina noastra este confectionata astfel incit sa foloseasca o ungere la o presiune intre 2 si 4 BAR, dar, masoara Percy, ea defapt primeste mai mult de 6 BAR la modelele mai noi, iar la LET-urile mai vechi undeva peste 5 BAR. Prea multa presiune si deci uleiul iese pe unde poate.
Evacuarea stock opune rezistenta mai mare in spatele turbinei decit una mai groasa modificata si presiunea in exces la ungere nu forteaza chiar asa de tare garniturile, asa ca aparent problemele nu apar decit dupa mai multe zeci de km odata cu uzura datorata rutinei de intretinere si lipsei de respect in utilizarea unui motor cu turbo. Dar la evacuarea upgradata mult mai performanta si mai putin restrictiva presiunea la iesirea din turbo este mai mica si asta da liber uleiului sa evadeze pe unde gaseste el de cuviinta. (O chestiune de care si Bernoulli si-a dat seama undeva pe vremuri.)
Asa ca a fost confectionat un restrictor de ulei, “OIL RESTRICTOR”, care restrictioneaza presiunea de ulei la axul turbinei pina la 2,75 BAR fara insa sa diminueze ungerea de care este nevoie. Acest oil restrictor este de fapt un jicleur ce-l inlocuieste pe cel standard fara alte modificari. E si simplu de de inlocuit.
Eu am cumparat acest “oil restrictor” de pe ebay si m-a costat 110 lei cu tot cu transport.
http://cgi.ebay.co.uk/VXR-Z...sh=item1c10c033d0
Gasesc ca aceasta cheltuiala se justifica numai gindindu-ma la costurile ce pot sa apara in zona asta de sub capota. Eu m-am gasit cu aceasta informatie de nevoie, dar si daca turbina mea ar avea 0 km tot as face aceasta modificare si este chiar recomandata de mult mai experimentatul opelist englez. Modificarea se preteaza pentru LEL, LET(cu tot cu Calibra), LER, LEH si NET.
Si se mai poate reconditiona turbina DIY, este un tutorial pe AOC (Astra Owner’s Club) http://www.astraownersclub....read.php?t=214478 si piese de vinzare pe ebay http://cgi.ebay.co.uk/KKK-K...sh=item4a9eb50749
asa ca cu 250 lei puteti sa va faceti singuri.
Mda...la ce preturi sint pe la noi cred ca o sa va placa ideea.
Acest post este in mare parte preluat de pe AOC.
Ultima modificare făcută de paulLeMans la Vin 08 Apr, 2011 10:47 am
La motoarele Z20LEx avem o turbina KKK model K04. Turbina in sine e excelenta, dar adaptarea ei (“de fabrica”) pe motoarele noastre s-a dovedit a fi prost gindita. Mai exact nu a stat in teste destul ca sa apara problemele si rezolvarile. Un britanic pe nume "Percy" de pe “A.O.C.” cu postul Percy's Oil Restrictor Mod, http://www.astraownersclub....ht=oil+restrictor a descoperit ca acest turbo K04 are una dintre probleme de ungere. Axul turbinei ce uneste cele doua elici (evacuare/adminsie) gliseaza pe o pelicula de ulei in niste lagare de alama, nefiind posibil din punc de vedere economic si tehnic folosirea unor rulmenti. Mai degraba economic pentru ca otelul din care se confectioneaza bilele rulmentilor necesita o prelucrare deosebita, iar turbo poate sa ajunga si la 250.000 RPM.
Turbina noastra este confectionata astfel incit sa foloseasca o ungere la o presiune intre 2 si 4 BAR, dar, masoara Percy, ea defapt primeste mai mult de 6 BAR la modelele mai noi, iar la LET-urile mai vechi undeva peste 5 BAR. Prea multa presiune si deci uleiul iese pe unde poate.
Evacuarea stock opune rezistenta mai mare in spatele turbinei decit una mai groasa modificata si presiunea in exces la ungere nu forteaza chiar asa de tare garniturile, asa ca aparent problemele nu apar decit dupa mai multe zeci de km odata cu uzura datorata rutinei de intretinere si lipsei de respect in utilizarea unui motor cu turbo. Dar la evacuarea upgradata mult mai performanta si mai putin restrictiva presiunea la iesirea din turbo este mai mica si asta da liber uleiului sa evadeze pe unde gaseste el de cuviinta. (O chestiune de care si Bernoulli si-a dat seama undeva pe vremuri.)
Asa ca a fost confectionat un restrictor de ulei, “OIL RESTRICTOR”, care restrictioneaza presiunea de ulei la axul turbinei pina la 2,75 BAR fara insa sa diminueze ungerea de care este nevoie. Acest oil restrictor este de fapt un jicleur ce-l inlocuieste pe cel standard fara alte modificari. E si simplu de de inlocuit.
Eu am cumparat acest “oil restrictor” de pe ebay si m-a costat 110 lei cu tot cu transport.
http://cgi.ebay.co.uk/VXR-Z...sh=item1c10c033d0
Gasesc ca aceasta cheltuiala se justifica numai gindindu-ma la costurile ce pot sa apara in zona asta de sub capota. Eu m-am gasit cu aceasta informatie de nevoie, dar si daca turbina mea ar avea 0 km tot as face aceasta modificare si este chiar recomandata de mult mai experimentatul opelist englez. Modificarea se preteaza pentru LEL, LET(cu tot cu Calibra), LER, LEH si NET.
Si se mai poate reconditiona turbina DIY, este un tutorial pe AOC (Astra Owner’s Club) http://www.astraownersclub....read.php?t=214478 si piese de vinzare pe ebay http://cgi.ebay.co.uk/KKK-K...sh=item4a9eb50749
asa ca cu 250 lei puteti sa va faceti singuri.
Mda...la ce preturi sint pe la noi cred ca o sa va placa ideea.
Acest post este in mare parte preluat de pe AOC.
Ultima modificare făcută de paulLeMans la Vin 08 Apr, 2011 10:47 am
- starter666
- **
- 334 mesaje
- din 22 Jun 2006
- Astra 2001 Z20LEx
- Bucuresti
starter666
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LEx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Acel oil restrictor este folositor in cazul in care ai turbina de LEH .. pt. turbina de LET sincer nu isi are rostul, este dovedit si de timp faptul ca turbina de LET nu are probleme cu presiunea de ungere cu ulei ..
in schimb pt. toti cei care au turbina de LEH pe LET .. aceasta modificare este necesara pt. a nu distruge turbina ..
oricum avand in vedere pretul unui restrictor nu merita riscul sa vezi daca strici turbina sau nu fara acesta
Acel oil restrictor este folositor in cazul in care ai turbina de LEH .. pt. turbina de LET sincer nu isi are rostul, este dovedit si de timp faptul ca turbina de LET nu are probleme cu presiunea de ungere cu ulei ..
in schimb pt. toti cei care au turbina de LEH pe LET .. aceasta modificare este necesara pt. a nu distruge turbina ..
oricum avand in vedere pretul unui restrictor nu merita riscul sa vezi daca strici turbina sau nu fara acesta
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- paulLeMans
- OP
- 359 mesaje
- din 15 Oct 2007
- Astra 2002 Z20LEH
- Mures
paulLeMans
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
@starter Uite eu sint la al doilea turbo si chiar daca e de LET sau de LEH odata ce ai evacuarea modificata, acel "back pressure permisiv" de care vorbeam nu mai opune rezistenta si incearca garniturile invechite. Cu toate ca am avut grija sa folosesc un ulei 10W60 sa ramana viscos si la temperaturi inalte am observat ca uleiul mustea sa iasa. Poate e un caz exceptional dar...imi vine greu sa cred. Am sa incerc sa folosesc si un termostat ce sa deschida la 82 gC sa pastrez turbo mai rece si uleiul mai viscos. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eB...item=200446282808 cu 145 de lei. De asemenea sunt convins ca presiunea restrictionata la ungerea turbo e necesara sa se repartizeze altundeva, nu in evacuare. Eu fac legatura cu modificarea evacuarii pentru ca pina sa instalez sistemul Millteck nu era nicio problema, dar de atunci imi adulmec esapamentul la volan fiind. Si la acest "oil restrictor" am avut nevoie de o cheie inbus de 9 , asa ca am pilit una de 10. Si aveti grija la prezoanele galeriei de evacuare, numai cu cheie dinamometrica se umbla acolo, 8Nm !
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- starter666
- **
- 334 mesaje
- din 22 Jun 2006
- Astra 2001 Z20LEx
- Bucuresti
starter666
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LEx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
@paul .. eu am avut turbina de LET aprox. 2 ani .. intre timp a suferit si resoftari, masina a rulat o perioada (dupa o resoftare) cu presiune constanta 1.2bar pana in 5500rpm si nu a patit nimic ... mai mult dupa ce am dat-o jos de pe masina (pe motiv de upgrade) am observat ca nici joc nu avea in ax (inainte/inapoi bineinteles) ... nustu daca sunt eu un caz exceptional dar mai stiu multi cu Z20LET care nu au probleme cu turbina stoc ..
P.S! nu tin sa ma contrazic pe aici .. doar incerc sa spun ca modificarea nu prea are rost pe turbina stoc a masinii .. sper sa nu gasesc frigideru prea plin
Referitor la ulei .. n-am folosit niciodata 10w60 .. initial foloseam 5w30 .. acum odata cu schimbarea turbinei dupa tot ce am analizat si informatiile multiple de pe acelasi forum de pe care ai pus si tu link mai sus am trecut pe 5w40 .. toti recomanda, si mie mi-a parut ciudat la inceput .. dar dupa ce mi-au recomandat si cei de la courtenay acelasi lucru am zis sa incerc, ei folosesc vascozitatea asta chiar si la masini mult mai puternice fara a intampina probleme ..
Referitor la evacuare .. eu am pe 76mm cap coada (inclusiv downpipe-ul) fara nici un catalizator pe traseu .. mai freeflow de atat n-am cum ..
Prezoanele se pot strange si fara cheie dinamometrica, doar ca tre sa stii cat sa strangi ..
inteleg din ce spui mai sus ca tu ai dat jos turbina ca sa pui restrictorul?
inteleg ca ai turbina de LEH .. la ce presiune o rulezi? cat de freeflow ai evacuarea? baga si tu mai multe detalii, nu te zgarci
P.S! nu tin sa ma contrazic pe aici .. doar incerc sa spun ca modificarea nu prea are rost pe turbina stoc a masinii .. sper sa nu gasesc frigideru prea plin
Referitor la ulei .. n-am folosit niciodata 10w60 .. initial foloseam 5w30 .. acum odata cu schimbarea turbinei dupa tot ce am analizat si informatiile multiple de pe acelasi forum de pe care ai pus si tu link mai sus am trecut pe 5w40 .. toti recomanda, si mie mi-a parut ciudat la inceput .. dar dupa ce mi-au recomandat si cei de la courtenay acelasi lucru am zis sa incerc, ei folosesc vascozitatea asta chiar si la masini mult mai puternice fara a intampina probleme ..
Referitor la evacuare .. eu am pe 76mm cap coada (inclusiv downpipe-ul) fara nici un catalizator pe traseu .. mai freeflow de atat n-am cum ..
Prezoanele se pot strange si fara cheie dinamometrica, doar ca tre sa stii cat sa strangi ..
inteleg din ce spui mai sus ca tu ai dat jos turbina ca sa pui restrictorul?
inteleg ca ai turbina de LEH .. la ce presiune o rulezi? cat de freeflow ai evacuarea? baga si tu mai multe detalii, nu te zgarci
hauseru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2008
- Mesaj Privat
- paulLeMans
- OP
- 359 mesaje
- din 15 Oct 2007
- Astra 2002 Z20LEH
- Mures
paulLeMans
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
[quote="bertone"]Inteleg ca Z20NET neavand turbo K04 , nu are aceasta "potentiala" problema ?[/quote
Nu stiu ce turbina are...Dar daca nu e K04 poate ca nu e nevoie de restrictor. Presiunea mare/potrivita/mica "pleaca de la motor" de undeva de linga filtrul de ulei si spuneam ca ptru K04 e prea mare. Nu stiu daca ptru turbina lui Z20 NET pleaca buna sau nu. Nu mi-am pus aceasta intrebare dar daca gasesc ceva avertizari postez.
Nu stiu ce turbina are...Dar daca nu e K04 poate ca nu e nevoie de restrictor. Presiunea mare/potrivita/mica "pleaca de la motor" de undeva de linga filtrul de ulei si spuneam ca ptru K04 e prea mare. Nu stiu daca ptru turbina lui Z20 NET pleaca buna sau nu. Nu mi-am pus aceasta intrebare dar daca gasesc ceva avertizari postez.
- paulLeMans
- OP
- 359 mesaje
- din 15 Oct 2007
- Astra 2002 Z20LEH
- Mures
paulLeMans
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
@starter Eu mi-am pus sistemul Milltek Sport (care e complet, asa cum ai si tu) numai ca are catalizator si e fara rezonatorul median...e ceva mai subtirel, are 63,5 mm, dar se potriveste perfect cu admisia rigida tot de 63,5 mm si intrcooler de 9l cu expunere de 95%. Nu am turbo gauge, nu mi-am masurat boost pressure niciodata.
Am vazut ca cei de la courtenay folosesc 5W40, eu am gasit aici la valorile astea doar Valvoline SuperSyn pe care l-am folosit odata de curiozitate si nu mi-a placut pentru ca era mai "zgomotos" decit Castrol si l-am tinut doar 2000 km cit s-a spalat motorul si am revenit. In plus fiind amandoua uleiuri sintetice si cum nu locuiesc in Miercurea Ciuc sa am -30 grade, 10-le e numai bun, in schimb am W60 la temperaturile mari care sint numai bune ptru forja.
Am dat jos turbo ptru schimb de garnituri si o evaluare in general a turbinei, ca astept sezonul "secetos" si vreau sa ma duc pe Nordschleife anu' asta cindva, daca zeii se pun de acord cu asta. Eu nu stiu cum sa string o galerie de evacuare, in general, stiu doar ca n-ai voie sa stringi ca nebunul de piulite, asa ca am nevoie de reguli ca si ordinea de stringere si Nm fortza.
Iainte/Inapoi cind misca un ax de turbina inseamna moartea dispozitivului, dar un joc prea mare Sus/Jos este la fel de periculos (un joc mic inseamna unul de 3-4mm, iar unul mare de la jumatate de centimetru in sus).
Am vazut ca cei de la courtenay folosesc 5W40, eu am gasit aici la valorile astea doar Valvoline SuperSyn pe care l-am folosit odata de curiozitate si nu mi-a placut pentru ca era mai "zgomotos" decit Castrol si l-am tinut doar 2000 km cit s-a spalat motorul si am revenit. In plus fiind amandoua uleiuri sintetice si cum nu locuiesc in Miercurea Ciuc sa am -30 grade, 10-le e numai bun, in schimb am W60 la temperaturile mari care sint numai bune ptru forja.
Am dat jos turbo ptru schimb de garnituri si o evaluare in general a turbinei, ca astept sezonul "secetos" si vreau sa ma duc pe Nordschleife anu' asta cindva, daca zeii se pun de acord cu asta. Eu nu stiu cum sa string o galerie de evacuare, in general, stiu doar ca n-ai voie sa stringi ca nebunul de piulite, asa ca am nevoie de reguli ca si ordinea de stringere si Nm fortza.
Iainte/Inapoi cind misca un ax de turbina inseamna moartea dispozitivului, dar un joc prea mare Sus/Jos este la fel de periculos (un joc mic inseamna unul de 3-4mm, iar unul mare de la jumatate de centimetru in sus).
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
[quote="paulpojan"]
Are Garret GT 2052S, compresie mai mare (9,5:1 fata de 8,8:1 cat are Z20LE), distributie lant, gestiune Bosch Trionic
bertone a scris:Inteleg ca Z20NET neavand turbo K04 , nu are aceasta "potentiala" problema ?[/quote
Nu stiu ce turbina are...Dar daca nu e K04 poate ca nu e nevoie de restrictor. Presiunea mare/potrivita/mica "pleaca de la motor" de undeva de linga filtrul de ulei si spuneam ca ptru K04 e prea mare. Nu stiu daca ptru turbina lui Z20 NET pleaca buna sau nu. Nu mi-am pus aceasta intrebare dar daca gasesc ceva avertizari postez.
Nu stiu ce turbina are...Dar daca nu e K04 poate ca nu e nevoie de restrictor. Presiunea mare/potrivita/mica "pleaca de la motor" de undeva de linga filtrul de ulei si spuneam ca ptru K04 e prea mare. Nu stiu daca ptru turbina lui Z20 NET pleaca buna sau nu. Nu mi-am pus aceasta intrebare dar daca gasesc ceva avertizari postez.
Are Garret GT 2052S, compresie mai mare (9,5:1 fata de 8,8:1 cat are Z20LE), distributie lant, gestiune Bosch Trionic
- starter666
- **
- 334 mesaje
- din 22 Jun 2006
- Astra 2001 Z20LEx
- Bucuresti
starter666
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LEx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
@bertone .. presiunea pleaca de la pompa de ulei .. care se afla acolo unde spune @paulpojan "de undeva de langa filtrul de ulei" ..
P.S .. nu toate au aceeasi pompa de ulei .. tocmai dasta in general problema nu apare la toate ..
@paulpojan .. pt. temperaturi mari, nustu unde faci tu aceste temperaturi cu 2 - 3 sute de cai pe motorul asta, ca nu cred ca faci ture de circuit asa des .. dar daca te plangi de temperatura mare la ulei poti pune un oil cooler frontal si rezolvi problema ..
P.S .. nu toate au aceeasi pompa de ulei .. tocmai dasta in general problema nu apare la toate ..
@paulpojan .. pt. temperaturi mari, nustu unde faci tu aceste temperaturi cu 2 - 3 sute de cai pe motorul asta, ca nu cred ca faci ture de circuit asa des .. dar daca te plangi de temperatura mare la ulei poti pune un oil cooler frontal si rezolvi problema ..
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- paulLeMans
- OP
- 359 mesaje
- din 15 Oct 2007
- Astra 2002 Z20LEH
- Mures
paulLeMans
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
Mie imi place calitatea, inainte de orice. Si pentru ca un ulei bun se gaseste foarte greu in Europa, trebuie sa aleg unul mai putin prost. Temperatura mare este peste 50 grade C. Ma rog...As vrea sa sa imi pot cumpara lesne un ulei de aici http://www.royalpurple.com/rp-whichoil-wu.html dar se importa greu si scumputz ptru o consumabila.
- starter666
- **
- 334 mesaje
- din 22 Jun 2006
- Astra 2001 Z20LEx
- Bucuresti
starter666
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LEx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
diferenta de vascozitate la temperaturi de peste 100 grade ale uleiului este foarte mica intre .. 5w40 si 10w60 etc. ...
intradevar un ulei de la royalpurple ar fi bun .. dar este mult pt. o consumabila ..
eu chiar sunt curios unde carbonizeaza slick uleiul ..
oricum discutia nu era despre tipul de ulei folosit .. am cam luat-o toti offtopic
intradevar un ulei de la royalpurple ar fi bun .. dar este mult pt. o consumabila ..
eu chiar sunt curios unde carbonizeaza slick uleiul ..
oricum discutia nu era despre tipul de ulei folosit .. am cam luat-o toti offtopic
- paulLeMans
- OP
- 359 mesaje
- din 15 Oct 2007
- Astra 2002 Z20LEH
- Mures
paulLeMans
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am gasit, cu toate ca sunt foarte atent la ulei si ce tine de el, ulei sau mizerie din ulei "calaminizat" la olandeza de intrare al turului de ulei la turbo. Acolo conducata e f subtire (fata de retur) si intra la "restrictor". Fiind si sub galerie unde temperatura e mare, ma gindesc, depunerile incepusera sa sugrume cam un centimetru jumate inauntrul conductei. Cu toate ca nici 10.000 de km nu ma tine un schimb de ulei, reinnoiesc intodeauna si filtrul. Daca cineva vrea sa curete aceasta conducta sa se asigure ca a facut-o bine, k poate risca sa provoace o avalansa de gozuri fix pe axul turbinei. Cu dremelul plus perie de sirma nu foarte dura dupa ce a stat la inmuiat in degripant si aer comprimat.
potos
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 1994 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- paulLeMans
- OP
- 359 mesaje
- din 15 Oct 2007
- Astra 2002 Z20LEH
- Mures
paulLeMans
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
potos
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 1994 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
GValentin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2019
- Mesaj Privat
Am citit acest post, dar a inceput cu "oil restrictor" si s-a terminat cu "ce ulei folosim" .
Insa daca tot a trecut atata timp, lumea si-a montat ori nu aceasta piesa deci raspunsul ar trebui sa fie unul competent.
Intrebarea mea vine asa: Merita achizitionat acest oil restrictor in cazul turbinei originale de LET pe motorul LET ?
Ar fi acest lucru conditionat de evacuare, daca e freeflow sau originala ?
Insa daca tot a trecut atata timp, lumea si-a montat ori nu aceasta piesa deci raspunsul ar trebui sa fie unul competent.
Intrebarea mea vine asa: Merita achizitionat acest oil restrictor in cazul turbinei originale de LET pe motorul LET ?
Ar fi acest lucru conditionat de evacuare, daca e freeflow sau originala ?