Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Kadetul meu - 1300 cmc - facea un fum alb la pornire - ceata nu alta...
toata lumea a zis ca motorul e gata, ca trebuie altu, etc.

Eu nu i-am crezut pe marii mecanici si mi-am facut rost de un aparat de masurat compresia. 11 pe toti cilindri. Deci motorul e ok.

Am cumparat 8 buc simeringuri supape - 25.000 lei/buc

si aici e smecheria: Am scos partea cu axa cu came cu MAREEEEE grija, apoi am strans la loc chiuloasa, am bagat aer comprimat in cilindri care a tinut supapele inchise, am scos arcurile, am pus simeringurile noi si gata.

NO MORE SMOKE!

costuri: 200.000 simeringurile si 800.000 mecanicul care m-a ajutat cu treaba.
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
cum ai facut rost de acel aparat de masurat compresia?...se gaseste spre vanzare? sau l-ai imprumutat de la cineva?...descrie-l daca se poate...
multumesc si felicitari pt reusita... Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Poti da mai multe detalii la faza cu aerul comprimat, sunt sincer curios...
Banuiesc ca ai invartit arborele cotit la fiecare cilindru... Embarassed
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
exact
fiecare cilindru in parte.
Aerul comprimat a tinut supapele inchise si am putut scoate arcurile si simeringurile.
Aparatul de masurat compresia l-am luat imprumut - e un ceas cu un furtun, il pui in loc de bujie si dai la cheie. arata compresia din cilindru
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
ptr Sorin 666 - nu stiu cum sa scriu private mes.
Ai un Corsa A??? te rog raspunde-mi pe info@spidertuning.ro
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Aokimare a scris:exact
fiecare cilindru in parte.
Aerul comprimat a tinut supapele inchise si am putut scoate arcurile si simeringurile.
.....


interesant rau Rolling Eyes ...merita retinut.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Aokimare a scris:ptr Sorin 666 - nu stiu cum sa scriu private mes.
Ai un Corsa A??? te rog raspunde-mi pe info@spidertuning.ro

*
AM AVUT un Corsa A de culoare neagra, model 1300 GT (75 cai si cutie "scurta"), l-am vandut la circa 245 000 KM, acum circa 6-7 ani...
A facut Rom-Fr de circa 16 ori, dus-intors... Embarassed
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut, Eu am o Vectra B 1.6 16V, ar merge si la mine acesta procedura?
  • sebycretu

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut am un Astra G caravan motor 1,2-48KW-16 valve, X12 XE,acelasi fenomen fum albastru cand stai la semafor de exemplu si cand pleci dupa mine ceata locala,se poate remedia (schimba semeringurile la supape)in acest procedeu?mersi!astept un raspuns
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR