- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- inginerul1986
- *
- 34 mesaje
- din 03 Mar 2010
- Astra 1996 X17DTL
- Buzau
inginerul1986
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
In general fumul alb la cald (80-90 grade) inseamna consum de antigel.In acest caz antigelul din vas ar trebui sa dispara relativ repede.
Fumul alb mai poate indica probleme pe partea de injectie:avans incorect.
Astea sunt valabile daca motorul este cald pentru ca la rece este normal sa scoata "fum alb"(care de fapt este condens).
Fumul alb mai poate indica probleme pe partea de injectie:avans incorect.
Astea sunt valabile daca motorul este cald pentru ca la rece este normal sa scoata "fum alb"(care de fapt este condens).
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat