Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ldivora a scris:De Mol ma cam indoiesc ca se aprovizioneaza din tara, daca da, inseamna ca iau de la Luk (sunt in tandem cu rusii).


Aici te contrazic. Grupul OMV care detine Petromul detine si MOL Ungaria respectiv MOL Romania. Acum eu te intreb tu chiar crezi ca ei fac importuri de combustibil rafinat doar de dragul marketingului? ca asa zice in reclama?.... Hai sa fim seriosi..... Cat despre tandemuri....ce sa zic unii austrieci vorbesc atat de bine rusa incat zici ca sunt rusi.... restul intelegi tu....

Cat despre Lukoil ai dreptate este de kko petrolul pe care il rafineaza si benzina chiar miroase rau a sulf.
Skip ads

  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
mi se pare normal sa fie doar strategie de marketing...trebuie sa fii naiv sa inghiti galusca ca omv aduce benzina..etc..din austria...vorba focii montane Very Happy ganditi-va cu ce salariu e platit muncitorul austriac, cat ii costa in austria sa rafineze petrolul si veti vedea ca e irational sa poti obtine benzina/motorina care cu tot cu transport sa ajunga la doar cateva mii de lei litrul in RO (indiferent daca o aduc cu vaporul pe dunare sau cu TIR-ul...sunt vrajeli ca in toate domeniile...luati niste capace din targ de 200mii , bagati-le intr-o tipla pe care scrie orice suna german (Guldenburg Smile si poti cere linistit 150RON pe set...asa a luat fraier un tovaras cu astra g...a luat de la augsburg cu vreo 800mii parca, un set capace ralf Schumacher Laughing ..ca sa observe ca diferenta dintre ele si unele din cora care erau 60mii bucata la hyperoferta (anul trecut) era doar un autocolant de 2 lei cu initialele R.S.
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
In afara de Motorina Euro4 sau5 TOT ce se vinde pe piata din Romania este "Made In Romania".
Prin procedeele de rafinare ale titeiului respectate conf ISO 9002 se poate obtine un carburant (benzina si motorina) foarte bune calitativ, in Romania acest lucru nu se intampla pentru ca din acest proces de rafinare mai rezulta si alti compusi, de exemplu: daca la temp de 100 grC se extrage benzina de 95 pura iar la 107 grC este un alt compus asemenator benzinei (mult mai ieftin) care se combina cu benzina si rezulta o afacere super banoasa pentru.....stim noi cine...

PS nu cunosc indeaproape procesul de rafinare, exemplul de mai sus este pur informativ.
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@popescu iulian -in cartea care o are masina mea scrie ca s-au facut schimburile la 20000,dar noi nu o sa fim niciodata nemti,nici macar busonul de la baia de ulei nu il strangem lafel,iar in privinta prafului-bucurestiul este in top,fiind de neegalat-se vede f. usor dupa ce speli masina,intr-o ora e lafel. Daca port masina 40-50000 in 4-5 ani si schimb f. de aer si mot. la 10000 in loc de 5000 fac o economie de 3,5mil. care,desi sunt un simplu sofer nu mi se pare o suma f. importanta. la masina de servici se sch. filtrele la 10000 si, crede-ma,arata rau de tot.Nu le sch. de nebun sau ca ma dau banii afara din casa,dar cu o investitie minima protejez alte subansamble mai imp. si muuuuult mai scumpe -debitmetru,turbina,injectie,injectoare-e o explicatie ,nu?
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Fiind din Ploiesti,cunosc istoria rafinariilor si istoria furturilor de combustibil si toata istoria producerii de combustibil Very Happy
La sfarsitul postului,am sa va spun cat costa si acest combustibil/litru la cei ce reusesc(inca) sa faca rost,in cantitati considerabile,de la poarta rafinariilor si/sau de la diferiti TIR-isti.
Petrobrazi:In acest moment(referindu-ne doar la combustibil) produce benzina premium si motorina(fara benzina fara plumb- se face doar la Pitesti).De aici se alimenteaza cu siguranta OMV si Petrom,numai ca cei de la OMV(uneori),o coloreaza putin,dandu-i alta nuanta.
Lukoil - Teleajen - intr-adevar rafinarea se face in aceleasi instalatii vechi,insa chiar acum se pregatesc sa porneasca o noua instalatie.
La mine cel putin,motorul nu mai are acelasi "curs" la benzina de LUkoil,de aceea nici nu mai bag de la ei.
Rompetrol - au cea mai noua si performanta instalatie...legat de calitatea combustibilului,nu am inca nici o "plangere",iar eu nu alimentez de la ei,doar pentru ca Patriciu a falimentat(candva) rafinaria VEGA,si in plus masina merge foarte bine cu benzina de la Petrom sau OMV.
Si acum...intr-adevar inca mai exista "cunostinte" care-ti pot aduce o canistra cu preturi intre 400 si 500 mii.Daca va intrebati de calitate,sa stiti ca nimeni nu risca sa-si piarda clientii!Din pacate,eu nu pot achizitiona nici o canistra,tocmai pt ca benzina far plumb se gaseste"greu".
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
patriciu are lant de benzinarii in franta..suntem tari, nu? eu, la junghiul meu, am pus o singura data de la rompetrol, si nu am observat vreo diferenta...decat ca era mai scump ca la petrom Laughing s-ar putea chiar sa fie mai ok, am inteles ca si agip ia tot de la ei..eh, asta e romania...bine ca nu bagam ca pe la rusi, benzina de 91.

Very Happy
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu zau, si cum se cheama acest lant de benzinarii Cool
Nu de alta, dar de 20 de ani nu a aparut nici un nume nou... Very Happy
  • nb21

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am bagat cam de pe la toate "motorinariile". De la Lukoil mi s-a parut cea mai slaba. Inainte bagam cel mai mult de OMV si mi se parea OK, insa un prieten ce are un service auto si se ocupa cu aducerea de masini din DE, mi-a recomandat Rompetrol. De atunci bag numai Super Euro 4 de la ei(34.600 litrul) si masina trage mai tare ca niciodata si nici nu mai scoate atat de mult fum cand o calc brusc. Dupa ce incepusem sa-l imobogatesc pe Patriciu, am fost nevoit sa alimentez odata de la Petrom si sincer s-a vazut diferenta, masina parca nu mai era la fel de sprintena. Si mi se pare ca si consumul a mai scazut putin de cand cu motorina Rompetrol.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Eu fac plinul numai la o statie de benzina cunoscuta,asta e OMV Baneasa.
E in drum spre servici si imi este la indemana...
In amandoua masinile mele care sunt
diesel si nu bag decat din aceea cu aditiv P3(Euro 3)
Nu bag alti aditivi,nici nu sunt indicati.Fac plinul la pompa(bag minim 35 de litri).Nu am avut niciodata nicio problema,masinile trag bine,nu am avut probleme nici iarna la pornire.
  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@nb21 Ciudata constatarea ta ca la Lukoil e motorina slaba, masina mea trage bine cu motorina euro 3 sau 4 de la ei, in schimb cu OMV, MOL, Petrom sau Agip e mult mai puturoasa. N-am pus de la Rompetrol.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
[quote="vali zak"]@popescu iulian -in cartea care o are masina mea scrie ca s-au facut schimburile la 20000,]

Toate cartile service din germania (cele originale) sunt cu inspectii si revizii la 30000km. Ce este diferit e facatura. Si intradevar Bucurestiul e un oras plin de praf, asa ca ai dreptate, eu in Bucuresti as schimba filtrul de polen si aer saptamanal. Crying or Very sad
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Nu zau, si cum se cheama acest lant de benzinarii Cool
Nu de alta, dar de 20 de ani nu a aparut nici un nume nou... Very Happy


nici nu trebuia sa apara un nume nou Shocked ma mir ca nu stiai ca DYNEFF a fost luat de Rompetrol..s-a facut destula valva

http://www.rompetrol.com/dyneff/dyneff.php
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nu e facatura,masina e adusa de la harmstorf hamburg, cu rezervare,serie de id.,tot ce trebuie ,e un parc care se respecta totusi,ei vand masini noi si sh ,se mai ocupa si cu service-ul,in concl. la ei sunt facute reviziile,cu regularitate, scrisul nu seamana,stampila este aceeasi dar totusi difera culoarea-am vazut si noi multe carti si stim cum trebuie sa arate.Spre ex. in cartea ei scrie 1 an sau 15000km sau in fct. de unitatea service(tiparit) , service-ul scrie putin mai jos (de mana) 20000km .Imi pare rau ca nu pot sa atasez poze,era mai simplu.Nu imi place sa ma contrazic dar eu am o certitudine nu imi dau cu parerea,de aceea sustin lucrul acesta. Un cunoscut are astra clasic 1,7ydth -2005-si pe cartea service scrie la 30000km,a mea e mai veche(2001) si ca orice batran are nevoi mai dese si mai multe Smile -bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR