dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- aurelcalibra
- *
- 12 mesaje
- din 11 Mar 2010
- Calibra 1992 20 xe 16 v
- Buzau
aurelcalibra
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Buzau
- Masina: Calibra 1992 20 xe 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2010
- Mesaj Privat
lexmaul
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
aurelcalibra a scris:ai grija sa nu ai garnitura de chiulasa arsa , sau chiulasa fisurata, asta am patito eu
cel mai indicat ar fi sa mearga cu busonul slab pana la rezolvarea problemei ...ar mai fi o solutie ca radiatorul de caldura sa fie infundat in cazul in care se intampla cand mergi cu caldura pornita -presiune prea mare din cauza circulatiei greoaie a lichidului prin instalatie. sper ca m-am facut inteles excludem automat chiuloasa si garnitura ,in cazul asta trebuia sa fiarba apa ,sa ai apa in ulei sau o pierdeai pe evacuare(vapori-picaturi)