Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • puffu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 C20XE+TURBO
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare am fost sa vad o masina ieri si am obs. ca scotea fum negru de la ce poate fi este un motor sfi cu turbo pe el este grava chestia asta sau este doar benzina ne arsa
explicati-mi care stie pls ....
de la ce ar putea fi
Skip ads

  • puffu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 C20XE+TURBO
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2006

  • Mesaj Privat
hai fratilor nu stie nimeni de ce se comporta asa
este grava situatia sau nu
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
salut...subiectul trebuia deschis la sectiunea "probleme tehnice", nu aici...dar...fumul negru este de la amestec prea bogat(consum mare de combustibil), sau aprindere defectuoasa=ardere incompleta
  • puffu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 C20XE+TURBO
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2006

  • Mesaj Privat
eh .. sa il mute cineva daca e ..
si se poate regla treaba asta nu ? nu e grav
nu aprinderea era buna nu dadea rateu sau mai stiu eu ce mergea bine ... la relanti mergea mai tremurat dar nu se oprea motorul
dar zicea ca asa merge din cauza axei sport si nu mai stiu ce
este un sfi pe care s`a montat turbo
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
deci a fost tunat...iar daca nu s-a lucrat corespunzator, exista posibilitatea ca aprinderea sa nu lucreze simultan cu alimentarea...deci s-a gresit pe undeva la modificarea parametrilor in ECU...daca s-a facut asta Rolling Eyes ...avand in vedere ca are axa sport
  • puffu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 C20XE+TURBO
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2006

  • Mesaj Privat
da sa umblat la ecu
si toata treaba se poate rezolva din ecu nu?
i sa scazut si compresia motorului
pt. turbina cred sa lucreze mai bine
asta ma interesa sa nu fie ceva nasol
dar nasol e cand scoate albastru ...
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
da...e mai nasol cand fumul e albastru(segmenzi uzati-papa ulei) sau alb(garnitura chiulasa ciupita-arsa), dar nu te culca pe-o ureche...fa-i niste teste riguroase inainte
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR