- cagulatu33
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2010
- Astra 2000
- Botosani
cagulatu33
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2010
- Mesaj Privat
va salut!am si eu o intrebare.am o astra 1,7 dti 75 cp,din 2000.am tot urmarit topicurile,curios fiind la ce turatie intra turbosuflanta.toti spun ca la 2500 rpm.atunci,de ce la mine simt suflul de putere la 1800 rpm?cu pedala calcata la jumatate(normal deci),la 1800 rpm simt cum ,,ma baga in scaun''.intra turbo in actiune si masina tasneste.care e explicatia?asa tre sa fie ori ceva nu e in regula la mine? multumesc anticipat celor care imi vor raspunde.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- cagulatu33
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2010
- Astra 2000
- Botosani
cagulatu33
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2010
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- JoeLimonada
- **
- 116 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Astra 2002 y17dt
- Galati
JoeLimonada
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cagulatu33
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2010
- Astra 2000
- Botosani
cagulatu33
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- mascatu
- **
- 204 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cagulatu33
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2010
- Astra 2000
- Botosani
cagulatu33
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
In primul rand traseul admisiei trebuie sa fie perfect etans.
O posibila cauza a faptului ca turbosuflanta intra mai tarziu ar putea fi legata de nefunctionarea in parametri a solenoidului care comanda wastegate-ul,acesta ramanand neramand inchis complet iar o parte din presiunea generata de turbo se pierde fiind nevoie de o turatie mai mare pentru a satisface cerintele date de ECU.
O alta posibilitate este ca turbosuflanta sa nu poata genera boost-ul necesar din cauze mecanice.Adica jos in ax ,joc care daca este mare se poate ajunge pana la atingerea paletilor de carcasa.Iarasi fiind nevoie de o turatie mai mare.
Acum nu stiu ce sa zic daca cartea zice ca la 1800 rpm ar trebui sa se simta insemna ca la cei la care intra la 2200 rpm sau mai tarziu banuiesc ca ar trebui sa fie ceva probleme pe undeva.
Un motor care are 250-300 000 km nu prea mai are cum sa functioneze "ca in prima zi".
O posibila cauza a faptului ca turbosuflanta intra mai tarziu ar putea fi legata de nefunctionarea in parametri a solenoidului care comanda wastegate-ul,acesta ramanand neramand inchis complet iar o parte din presiunea generata de turbo se pierde fiind nevoie de o turatie mai mare pentru a satisface cerintele date de ECU.
O alta posibilitate este ca turbosuflanta sa nu poata genera boost-ul necesar din cauze mecanice.Adica jos in ax ,joc care daca este mare se poate ajunge pana la atingerea paletilor de carcasa.Iarasi fiind nevoie de o turatie mai mare.
Acum nu stiu ce sa zic daca cartea zice ca la 1800 rpm ar trebui sa se simta insemna ca la cei la care intra la 2200 rpm sau mai tarziu banuiesc ca ar trebui sa fie ceva probleme pe undeva.
Un motor care are 250-300 000 km nu prea mai are cum sa functioneze "ca in prima zi".
- costicimpy
- **
- 317 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- cagulatu33
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Feb 2010
- Astra 2000
- Botosani
cagulatu33
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2010
- Mesaj Privat
- kratt
- **
- 148 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
kratt
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
zgomotul din cate am remarcat eu e din cauza uleiului prost sau rulat un numar mare de kilometri,iar in ceea ce priveste turbina am inteles ca functioneaza tot timpul,dar ajunge la excitatie pe la 1800 rot/min,in functie de cat mai are de trait poate ajunge sa se simta si la turatii mai ridicate dupa caz...