egr-UL la-m curatat.
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gabytzuxxl
- ***
- 817 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
Vectra B, 98' X16XEL...face fitze la pornire.
Toata treaba a pornit acum doua saptamani cand am montat midul.Atunci s-au scos cele 2 mufe de la ECU si inca o mufa de langa vasul lichidului de frana, ATAT.S-au scos si tot asa au fost bagate inapoi.Am marcat lucrul asta pentru ca asta a fost singura "operatie" mai complicata, in rest doar taindu-se mufa de la TID si adaptandu-se pentru cea de MID.
Ei bine, de atunci am observat ca porneste greu, asta insemnand ca o invarte de vreo 2 ori pana porneste, cu toate ca inainte decat "ii aratam" cheia si "o lua".I-am schimbat bujiile, desii cele care le avea pe ea erau foarte bune, avea culoare gri, iar din ce am citit in carte rezulta ca ar fi OK, erau BOSCH originale GM, cu ele a venit de la mama ei din germanica.Am cumparat alte bujii, BERU insa degeaba, aceleasi simptome.Azi a invartit-o de vreo 4 ori pana a pornit, ziceai ca am diesel...tractor...problema persista atat la rece cat si la cald.La rece nu porneste niciodata din prima, cu toate ca pe gerurile alea din ianuarie la -20 de grade nu o invartea nici macar odata si era UP. Insa are momente cand "la cald" o ia perfect, desi foarte rar.
Baterie este exclusa din problema, tinand cont de faptul ca si la cald face asa ma gandesc ca nu are cum sa se descarce asa..imediat.Bateria este ROMBAT si are aproximativ 1-1.5 ani.
Am uitat sa precizez ceva, acum vreo 2 zile cand am pornit-o dimineata, mititica mergea "in 3", toata masina trepida, numai zic de toba, iar aburul iesea dupa "ritmul" motorului...Dupa vreo 20-30 de secunde si-a revenit si mergea "normal".
Astept idei, propuneri, daca v-ati mai lovit de aceeasi problema...
Multumesc.
Toata treaba a pornit acum doua saptamani cand am montat midul.Atunci s-au scos cele 2 mufe de la ECU si inca o mufa de langa vasul lichidului de frana, ATAT.S-au scos si tot asa au fost bagate inapoi.Am marcat lucrul asta pentru ca asta a fost singura "operatie" mai complicata, in rest doar taindu-se mufa de la TID si adaptandu-se pentru cea de MID.
Ei bine, de atunci am observat ca porneste greu, asta insemnand ca o invarte de vreo 2 ori pana porneste, cu toate ca inainte decat "ii aratam" cheia si "o lua".I-am schimbat bujiile, desii cele care le avea pe ea erau foarte bune, avea culoare gri, iar din ce am citit in carte rezulta ca ar fi OK, erau BOSCH originale GM, cu ele a venit de la mama ei din germanica.Am cumparat alte bujii, BERU insa degeaba, aceleasi simptome.Azi a invartit-o de vreo 4 ori pana a pornit, ziceai ca am diesel...tractor...problema persista atat la rece cat si la cald.La rece nu porneste niciodata din prima, cu toate ca pe gerurile alea din ianuarie la -20 de grade nu o invartea nici macar odata si era UP. Insa are momente cand "la cald" o ia perfect, desi foarte rar.
Baterie este exclusa din problema, tinand cont de faptul ca si la cald face asa ma gandesc ca nu are cum sa se descarce asa..imediat.Bateria este ROMBAT si are aproximativ 1-1.5 ani.
Am uitat sa precizez ceva, acum vreo 2 zile cand am pornit-o dimineata, mititica mergea "in 3", toata masina trepida, numai zic de toba, iar aburul iesea dupa "ritmul" motorului...Dupa vreo 20-30 de secunde si-a revenit si mergea "normal".
Astept idei, propuneri, daca v-ati mai lovit de aceeasi problema...
Multumesc.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Daca tu spui ca nu ai avut probleme pana a umbla la mufele de la ECU eu as fi foarte suspect intr-un contact imperfect la acele mufe desi tot cei probabil sa fie doar o impresie dar daca doar acolo ai umblat si imediat ai avut problemele relatate mai sus,nu cred sa fie din alta parte ,mai verifica da cu un spray de contacte electrice in mufe.
- gabytzuxxl
- ***
- 817 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- sorinrotaru
- *
- 5 mesaje
- din 28 Oct 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Valcea
sorinrotaru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Cine ma poate ajuta cu un sfat referitor la pornirea unui Opel Vectra B 1996, benzina?
Are momente cand dupa mai multe zile (3-4) nu porneste deloc chiar daca omor bateria. Dupa ce o pornesc nu mai am nici o problema. Bateria este noua. Am pus-o pe tester si mi-a dat ca eroare senzorul de turatie de pe fulia crestata din capul vibrochenului. Este posibil sa fie asta de vina sau este altceva
Multumesc.
Cine ma poate ajuta cu un sfat referitor la pornirea unui Opel Vectra B 1996, benzina?
Are momente cand dupa mai multe zile (3-4) nu porneste deloc chiar daca omor bateria. Dupa ce o pornesc nu mai am nici o problema. Bateria este noua. Am pus-o pe tester si mi-a dat ca eroare senzorul de turatie de pe fulia crestata din capul vibrochenului. Este posibil sa fie asta de vina sau este altceva
Multumesc.
- anndy
- **
- 135 mesaje
- din 14 Jan 2008
- Astra 2001 1700
- Galati
anndy
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
sorinrotaru a scris:Salut.
Cine ma poate ajuta cu un sfat referitor la pornirea unui Opel Vectra B 1996, benzina?
Are momente cand dupa mai multe zile (3-4) nu porneste deloc chiar daca omor bateria. Dupa ce o pornesc nu mai am nici o problema. Bateria este noua. Am pus-o pe tester si mi-a dat ca eroare senzorul de turatie de pe fulia crestata din capul vibrochenului. Este posibil sa fie asta de vina sau este altceva
Multumesc.
schimba senzorul de turatie la arbore .
Cine ma poate ajuta cu un sfat referitor la pornirea unui Opel Vectra B 1996, benzina?
Are momente cand dupa mai multe zile (3-4) nu porneste deloc chiar daca omor bateria. Dupa ce o pornesc nu mai am nici o problema. Bateria este noua. Am pus-o pe tester si mi-a dat ca eroare senzorul de turatie de pe fulia crestata din capul vibrochenului. Este posibil sa fie asta de vina sau este altceva
Multumesc.
- sorinrotaru
- *
- 5 mesaje
- din 28 Oct 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Valcea
sorinrotaru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
oli78
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu dimineata (astra f X16XEL) intr-o dimineata am dat vreo 6 chei si deabia a pornit si dupa ce a pornit tremura toata + ca am avut ghinionul de a lua si o groapa intr-o zi si miam bulit catalizatorul, se aude ca si cand tarai dupa mine toba
Este posibil ca din cauza catalizatorului sa dea in nas masina ?
Este posibil ca din cauza catalizatorului sa dea in nas masina ?
lucica
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Aproximativ aceeași problemã și la mașina mea din semnãturã: în ultimele luni a început sã-mi porneascã din ce în ce mai greu atunci când e rece. Uneori mi se aprinde și check engine-ul, codul de eroare stocat fiind 1602 - knock control module.
Distribuția a fost schimbatã în primãvarã la fel și filtrele relevante (ulei, aer). EGR-ul nu-mi face probleme, este relativ nou. Aceste simptome sunt însoțite și de o creștere simțitoare a consumului de benzinã. Când este motorul cald, pornește fãrã probleme.
Am verificat bujiile și cea din cilindrul numãrul 2 era umedã. Bãnuiesc cã-mi moare bobina de inducție, confirmã cineva?
Distribuția a fost schimbatã în primãvarã la fel și filtrele relevante (ulei, aer). EGR-ul nu-mi face probleme, este relativ nou. Aceste simptome sunt însoțite și de o creștere simțitoare a consumului de benzinã. Când este motorul cald, pornește fãrã probleme.
Am verificat bujiile și cea din cilindrul numãrul 2 era umedã. Bãnuiesc cã-mi moare bobina de inducție, confirmã cineva?
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat