- butnaralin
- OP
- 7 mesaje
- din 17 Jul 2005
butnaralin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2005
- Mesaj Privat
salutari, am o corsa din 2003, motor de 1.0, 37.000 KM. De cateva zile, se aude un tzacanit, bataie ceva la motor. Asta se intampla daca apuc sa fac un drum mai lung sa se incalzeasca motorul. Daca motorul e rece, si prin oras nu se aude merge perfect. Nu simt nimic sa deranjeze la drum , insa daca o las la relanti suna destul de tare.
In cazul in care aveti habar ce ar putea fi, va rog da-ti o mana de ajutor.
Apropo, uliul e la nivel ok, e schimbat de 3.000 de km, apa este , totul e ok, dar totusi ceva are!
merci
In cazul in care aveti habar ce ar putea fi, va rog da-ti o mana de ajutor.
Apropo, uliul e la nivel ok, e schimbat de 3.000 de km, apa este , totul e ok, dar totusi ceva are!
merci
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- butnaralin
- OP
- 7 mesaje
- din 17 Jul 2005
butnaralin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2005
- Mesaj Privat
o sa verific si varianta asta!! mai ales ca sunetul ala , asa metalic se audde cand se incalzeste cand se incalzeste motorul si urca apa.
Cineva ar mai fi zis ca poate e vreun tachet, dar imi vine greu sa cred ca asta ar putea fi, desi nu exclud. Masina nu are km multi, si pedeasupra se aude doar dupa un timp de mers al motorului.
Merci oricum!
Cineva ar mai fi zis ca poate e vreun tachet, dar imi vine greu sa cred ca asta ar putea fi, desi nu exclud. Masina nu are km multi, si pedeasupra se aude doar dupa un timp de mers al motorului.
Merci oricum!
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Avind in vedere inrudirea motoarelor Z10XE si Z12XE ma bag si eu ...
In cartea de reparatii nu am gasit "in clar" daca se schimba sau nu lantul de distributie dar daca la dieselul Y20DTI lantul se schimba la 150.000km pentru "motorasele" noastre 70.000km e adevarata risipa de bani sa schimbi distributia ... probabil nu se schimba niciodata .
In cartea de reparatii nu am gasit "in clar" daca se schimba sau nu lantul de distributie dar daca la dieselul Y20DTI lantul se schimba la 150.000km pentru "motorasele" noastre 70.000km e adevarata risipa de bani sa schimbi distributia ... probabil nu se schimba niciodata .
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La Z10XE distributia este pe lant si cele 2 repere se schimba la 120.000km cu tot cu cele 3 patine.
Toate motoarele astea de 1.0 in 3 cilindri parca sunt dezechilibrate. Asta e mersul lor... Ralanti foarte mic inclusiv la -30 totul este facut electronic, toba este curata aproape ca luceste pe interior numai putin condens scoate.
Vezi ca motorul este si pe Agila si pe Astra 1.2. Cele in 4 cilindri 1.2l merg mai putin zgomotos, putere mai mare dar consum pe masura.
Daca se merge usor fara accelerari bruste si frine de motor, mai economic adica si kilometrajul este real distributia tine lejer 200.000Km in schimb tacane de numa. La imputitii de taximetristi am vazut ca mai scot un segment-zala, rezolva ECU si ECM dau folia galbena jos si o vind la prosteala ca ar fi noua. Oricum volan, cauciuc pedale, etc se schimba si daca nu te pricepi esti turcu lui Vlad Tepes dar cu vaselina.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Joi 13 Dec, 2007 10:31 am, modificat de 2 ori în total
Toate motoarele astea de 1.0 in 3 cilindri parca sunt dezechilibrate. Asta e mersul lor... Ralanti foarte mic inclusiv la -30 totul este facut electronic, toba este curata aproape ca luceste pe interior numai putin condens scoate.
Vezi ca motorul este si pe Agila si pe Astra 1.2. Cele in 4 cilindri 1.2l merg mai putin zgomotos, putere mai mare dar consum pe masura.
Daca se merge usor fara accelerari bruste si frine de motor, mai economic adica si kilometrajul este real distributia tine lejer 200.000Km in schimb tacane de numa. La imputitii de taximetristi am vazut ca mai scot un segment-zala, rezolva ECU si ECM dau folia galbena jos si o vind la prosteala ca ar fi noua. Oricum volan, cauciuc pedale, etc se schimba si daca nu te pricepi esti turcu lui Vlad Tepes dar cu vaselina.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Joi 13 Dec, 2007 10:31 am, modificat de 2 ori în total
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
La Z10XE distributia este pe lant si cele 2 repere se schimba la 120.000km cu tot cu cele 3 patine.
Toate motoarele astea de 1.0 in 3 cilindri parca sunt dezechilibrate. Asta e mersul lor... Ralanti foarte mic inclusiv la -30 totul este facut electronic, toba este curata aproape ca luceste pe interior numai putin condens scoate.
Toate motoarele astea de 1.0 in 3 cilindri parca sunt dezechilibrate. Asta e mersul lor... Ralanti foarte mic inclusiv la -30 totul este facut electronic, toba este curata aproape ca luceste pe interior numai putin condens scoate.
Cum explici, atunci, ca, de cand am schimbat distributia, motorul toarce fara nici un tacanit metalic (idem la o Corsa noua)? Cat despre relanti, 900 rpm nu mi se pare nici mare dar nici mic... optim, as zice eu.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Xenomorph
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Oricum vroiam sa schimb distributia in viitor dar ma-ti convins ca e cazul mai devreme sa nu mai astept sa ajunga la 120.000.
Daca o schimbi tu ai baza in ea ca cine stie ce ai pe masina...
In plus la motorasele astea de 1.0 si datorita injectoarelor, debitmetrului slabe motorul merge in "hopuri" nu are accelerare lina si de aici provine o uzura inerenta a distributiei.
Mai mult, daca vrei sa tisnesti in intersectie e cam greu ca masina are 1 tona si motorul 1l. Matiz si Tico au motoare de 0.8l dar masina este mai usoara, Tico de exemplu are 655kg.
Daca o schimbi tu ai baza in ea ca cine stie ce ai pe masina...
In plus la motorasele astea de 1.0 si datorita injectoarelor, debitmetrului slabe motorul merge in "hopuri" nu are accelerare lina si de aici provine o uzura inerenta a distributiei.
Mai mult, daca vrei sa tisnesti in intersectie e cam greu ca masina are 1 tona si motorul 1l. Matiz si Tico au motoare de 0.8l dar masina este mai usoara, Tico de exemplu are 655kg.