- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut Corsari,
Nu am mai scris de mult pe forum deoarece nu am mai avut probleme cu masinutza insa fericirea a cam luat sfarsit de cateva zile. In momentul de fata am o problema cu pompa de injectie care prezinta niste scurgeri de motorina pe undeva prin partea de jos. Motorina asta s-a scurs pe un furtun care, in timp, s-a cam distrus insa nu asta-i baiul cel mare. Pompa este un Bosch(cod 0445010092) si cred ca e prinsa in cel putin 3 suruburi de motor(am citit undeva ca ar fi 4). Aveti idee de ce ar putea sa prezinte aceste scurgeri? E posibil sa se fi fisurat? Cunoasteti sa existe kit de reparatie pt ea(O ring-uri, garnituri)? Mentionez ca motorul functioneaza bine ,deci pompa lucreaza normal.
Astept feedback-ul celor care au idei despre aceasta chestiune sau care s-au lovit de problema asta.
Multumesc!
Nu am mai scris de mult pe forum deoarece nu am mai avut probleme cu masinutza insa fericirea a cam luat sfarsit de cateva zile. In momentul de fata am o problema cu pompa de injectie care prezinta niste scurgeri de motorina pe undeva prin partea de jos. Motorina asta s-a scurs pe un furtun care, in timp, s-a cam distrus insa nu asta-i baiul cel mare. Pompa este un Bosch(cod 0445010092) si cred ca e prinsa in cel putin 3 suruburi de motor(am citit undeva ca ar fi 4). Aveti idee de ce ar putea sa prezinte aceste scurgeri? E posibil sa se fi fisurat? Cunoasteti sa existe kit de reparatie pt ea(O ring-uri, garnituri)? Mentionez ca motorul functioneaza bine ,deci pompa lucreaza normal.
Astept feedback-ul celor care au idei despre aceasta chestiune sau care s-au lovit de problema asta.
Multumesc!
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Imi fac probleme deoarece curge si tot curge. Pe mine m-ar interesa daca stie cineva cum e prinsa pompa de motor, ce garnituri exista si daca acestea sunt de gasit in comert. Nu pot sa merg asa cu masina. Am pierdut intr-o zi toata apa din circuitul de racire pe la furtunul distrus de motorina. Repet, la mine chiar curge nu e vorba de o banala umezeala. Silau, vezi ca si la mine a inceput cu o simpla murdarire, apoi umezire si, in final, scurgeri importante. So, stie cineva daca exista garnituri sau O ring-uri la pompa asta? Le pot inlocui? Ma intereseaza un raspuns deoarece o pompa noua e 4500 Ron sau 3000Ron una reconditionata la schimb cu asta. E cam naspa solutia! Sper sa pot improviza, in caz de nevoie, cum am facut-o cu caseta de directie(remember: am avut un subiect despre cum repari o caseta de corsa cu o simpla bucsa de dacie) dar lucrurile par mai complicate tinand cont de presiunea dezvoltata de pompa asta...
Multumesc!
Imi fac probleme deoarece curge si tot curge. Pe mine m-ar interesa daca stie cineva cum e prinsa pompa de motor, ce garnituri exista si daca acestea sunt de gasit in comert. Nu pot sa merg asa cu masina. Am pierdut intr-o zi toata apa din circuitul de racire pe la furtunul distrus de motorina. Repet, la mine chiar curge nu e vorba de o banala umezeala. Silau, vezi ca si la mine a inceput cu o simpla murdarire, apoi umezire si, in final, scurgeri importante. So, stie cineva daca exista garnituri sau O ring-uri la pompa asta? Le pot inlocui? Ma intereseaza un raspuns deoarece o pompa noua e 4500 Ron sau 3000Ron una reconditionata la schimb cu asta. E cam naspa solutia! Sper sa pot improviza, in caz de nevoie, cum am facut-o cu caseta de directie(remember: am avut un subiect despre cum repari o caseta de corsa cu o simpla bucsa de dacie) dar lucrurile par mai complicate tinand cont de presiunea dezvoltata de pompa asta...
Multumesc!
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Mi-am reparat pompa. Ideea e ca nu prea am ce poze sa va arat pt ca operatiunea s-a desfasurat la un service in Bucuresti. Manopera+ piese(kit reparatie): 500 Ron. Loc desfasurare: service-ul turcului de pe strada Cutitul de argint, sect 4, Bucuresti. Din pacate eu nu am gasit kit-ul de reparatie in comert...
Numai bine si fara probleme la buburuze!
Mi-am reparat pompa. Ideea e ca nu prea am ce poze sa va arat pt ca operatiunea s-a desfasurat la un service in Bucuresti. Manopera+ piese(kit reparatie): 500 Ron. Loc desfasurare: service-ul turcului de pe strada Cutitul de argint, sect 4, Bucuresti. Din pacate eu nu am gasit kit-ul de reparatie in comert...
Numai bine si fara probleme la buburuze!
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
din nefericire am ajuns si eu la serviceul turcului de pe cutitul de argint ( mai precis AUTOMECANICA,cel putin asa scrie la intrare ) , toata afacerea a costat 500 ron . pompa a fost demontata de pe masina ( este prinsa in tre suruburi torx - cred ca 40 - ) , in 40 min mi-a montat pompa la loc ( insa mi-a inversat furtunele de pe pompa si nu mai pornea masina ) . numai bine
- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Am facut vreo 500 de km de cand am schimbat garniturile. Deocamdata se prezinta bine. Nu pot spune daca turcul asta e ok sau nu. Mie mi-a lasat o impresie neutra si cred ca n-are rost sa-l judecam prea tare. E posibil sa ai ghinion daca-ti crapa din nou pompa. Eu totusi nu as baga mana in foc ca-ti face lucrare de mantuiala mizand pe faptul ca si-a scos 500 de ron la lucrare. Acum e foarte usor sa-i faci cuiva o imagine negativa.
Bafta tuturor!
Am facut vreo 500 de km de cand am schimbat garniturile. Deocamdata se prezinta bine. Nu pot spune daca turcul asta e ok sau nu. Mie mi-a lasat o impresie neutra si cred ca n-are rost sa-l judecam prea tare. E posibil sa ai ghinion daca-ti crapa din nou pompa. Eu totusi nu as baga mana in foc ca-ti face lucrare de mantuiala mizand pe faptul ca si-a scos 500 de ron la lucrare. Acum e foarte usor sa-i faci cuiva o imagine negativa.
Bafta tuturor!
VictorYU
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu cum ati reusit voi sa reparati pompele.
Din cate stiu eu pompele de inalta presiune de 1.3 nu se pot repara pentru ca piesele active care creaza presiune nu se pot inlocui pentru ca sunt in corpul pompei.
In plus pompele astea la un moment dat vor crea span asa ca sa aveti mare grija ca vi se vor strica si injectoarele.
Sfatul meu este sa folosti motorina buna si sa va schimbati filtrele atunci cand trebuie, sa folositi filtre originale si sa apelati la un service de calitate.
Eventual sa cereti sa vi se verifice atunci cand schimbati filtrele daca exista span in motorina. Stiu ca se face un test si daca valorile depasesc o anumita limita inseamna ca pompa este pe moarte.
Asa ca, daca vi se strica pompa (adica scoate span) sfatu meu e sa o schimbati ca va stricati injectoarele si pana la urma o sa va coste mai mult.
Din cate stiu eu pompele de inalta presiune de 1.3 nu se pot repara pentru ca piesele active care creaza presiune nu se pot inlocui pentru ca sunt in corpul pompei.
In plus pompele astea la un moment dat vor crea span asa ca sa aveti mare grija ca vi se vor strica si injectoarele.
Sfatul meu este sa folosti motorina buna si sa va schimbati filtrele atunci cand trebuie, sa folositi filtre originale si sa apelati la un service de calitate.
Eventual sa cereti sa vi se verifice atunci cand schimbati filtrele daca exista span in motorina. Stiu ca se face un test si daca valorile depasesc o anumita limita inseamna ca pompa este pe moarte.
Asa ca, daca vi se strica pompa (adica scoate span) sfatu meu e sa o schimbati ca va stricati injectoarele si pana la urma o sa va coste mai mult.
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- OP
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Pompa reparata merge ca si cum nu s-ar fi stricat vreodata. De atunci am fost cu masina in Croatia, Bulgaria, la munte, la tzara etc...S-au adunat ceva km. Cred ca e o solutie sa te duci sa-i schimbi garniturile si oring-urile in loc sa dau o sacosa de bani pe una noua, care oricum o sa ajunga sa se strice la un moment dat.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
M-a lasat pompa de inalta. Am incercat sa pornesc in dimineata asta si nu a vrut nici cu descantece. M-am uitat sub masina pentru ca stiam ca am ceva scurgeri la pompa si am observat ca este o balta de motorina sub masina. si curge daca dau la automat. Am dat comanda de garnituri si sper sa reusesc sa-mi schimb singur tot setul. Deci pana la urma daca tot ignorati scurgerile de motorina, o sa ramaneti cu masina in drum ca mine. Succes!
id_paco
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- alexandru_ionut
- **
- 91 mesaje
- din 30 Jun 2011
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
alexandru_ionut
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2011
- Mesaj Privat