Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mecanicul mi-a zis ca trebuie sa desfaca motorul,as incerca sa pun in vasul de expansiune acea pilitura pt a oprii scurgerea de antigel dar mie frica sa nu infund radiatorul
Skip ads

  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mai bine desfaci si inlocuiesti garniturile. Sa nu inceapa sa iti scape si in ulei! Iti da doar capacul la distributie jos.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
din cate mi-a spus ,ar trebui data jos chiuloasa!
am sters acuma si ma voi uita din nou maine!tare cred ca pierd pe la furtunul gros care intra in motor !
am uitat sa precizez..daca ar fi un por intre chiuloasa,sau la garnitura,teoretic nu ar trebui sa faca presiune,deoarece temp antigelului este ok,caldura baga ok...
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu vad transpirat, din poze, capacul de la distributie. Ori in capacul asta e pompa de apa. Nu indica nimic schimbul garniturii de chiuloasa. Se slabeste un pic baia, dar chiuloasa ramane la locul ei. Eu am pus pilitura 2+2 in vas, si nu am avut probleme, dar nu prea merg prin oras.
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu am pus pilitura cand aveam Dacie si cand am desfacut motorul si am vazut ce era in el mi-am dat palme! De aeroterma nu mai spun. Pilitura aia 2+2 se depune si unde trebuie, e drept, dar si unde n-ai vrea. Acum problema pe care o am la Omega e o mare crapatura in radiator exact in dreapta sus pe capul de plastic. Stie cineva cum se lipeste sau pe cineva care lipeste asa ceva? Poxipolul nu tine, am incercat
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La mine in spatele capacului de la distibutie, este o flansa care este conectata(comunica cu chiulasa), in ea(in flansa) intra termostatul iar in termostat intra furtunul gros din radiator!
Desteptii au dat-o jos ca cica pe acolo imi curgea, dar nu a fost de la aia... Au pus-o la loc, nu are garnituri...i-au aplicat niste mastic!
Aceeiasi pata imi facea si mie, inspre alternator... din flansa aia ies 2 furtune, unul era intepat imediat dupa colier si doar in acceleratii mari tzasnea ! verifica mai bine!

Maine pun si poze cu flansa!
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pfenning, la Braila avem un sudor in plastic. Eu am reparat 3 bucati la el, si vad ca deocamdata rezista. Unul nou oricum e vreo 2000 ron la mine, si reparatia a jost in jur de 100 ron. Daca vrei, da-mi un PM si iti dau numarul lui sa vorbesti direct cu el. Pe forum nu pot sa il dau din doua motive, unu ca se considera publicitate si al doilea ca nu imi permit fata de el.
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Bai, n-ar strica sa fac un drum pe la Braila data viitoare cand merg pe la ai mei la BZ. Prin Bucuresti stie cineva?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
faza ca la mine sa lucrat anul trec la distributie am schimbat o patina de lant si un intinzator..si imi aduc aminte ca am luat personal o garnitura nou nouta de la reprezentanta opel!si dupa cate vad picura pe la acea garnitura
mecanicul mi-a zis ca garniturile as de proasta calitate,dar nu inteleg de ce vrea sa dea jos chiuloasa+ca mia precizat ca poate trebuie scos tot blocul motor,asta daca garnitura a lasat urme in bloc!

am sters..insa azi dimineata la motorul rece am vazut iar umezeala..totusi ar trebui sa ma uit pe la coliere..insa dupa ce sa incins masina am observat ca ''sasaia'' la busonul de la vasul de expansiune,ceea ce cred ca face presiune!
picura de sus de undeva nu prea pot sa vad ..e tare inghesuit..dar si pe garnitura se vede ca este mai umeda luceoasa..habar nu am..
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
aici inca o poza
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Imbinarea aia nu are treaba cu chiuloasa. Este dintre capacul distributiei si blocul motor. Dar daca iti sufla in vas, trebuie sa schimbi garnitura de chiuloasa. Zii totusi mecanicului sa o stranga mai bine, si nu o sa se mai strice. Asa am avut si eu un mecanic, la care piesele erau de vina, sau eu eram de vina ca nu schimbam tot in motor la o reparatie, si mi-a lasat slaba chiuloasa, si dupa ce am schimbat garnitura la altul, nu am mai avut probleme.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ar trebui sa inlocuiesc si prezoanele?sau pot sa le las pe cele vechi?
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am schimbat prezoanele niciodata. Teoria zice ca ele se lungesc, dar mai poate sa fie si exces de zel. Sfatul meu personal e sa le folosesti pe cele vechi, il pui sa stranga cu un +25 - +30 si asta e. Daca nu ma insel, la 2.2 dti se strange ghiuloasa cu cheie dinamometrica la o valoare destul de mica si apoi se mai strang suruburile inca 360 grade
Il pui si tu sa le mai dea 90 - 135 grade peste, si asta e. Dar stai langa el cand face asta, ca e mai sanatos.
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
2 milioane o garnitura de la reintz, eventual o alegi pe cea mai grosuta, si ai scapat.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mi-a zis ca vine rectifiacat ceva acuma habar nu am la ce sa referit
ori la blocul motor oi la partea esterioara de la distributie..
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca vrea sa rectifice chiuloasa. Adica sa ii faca suprafata dreapta. Intreaba-l, nu ii da bani pe ce indruga. Eu am invatat ceva cu mecanicii, cu cat explica mai putin, incat sa nu intelegi, cu atat te tepuiesc mai tare. Intreaba-l ce rectifica si de ce? Intreaba-l daca a verificat planeitatea suprafetei si e nevoie de rectificare, sau doar s-a gandit el asa.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
hm, adi, tu ai schimbat antigelul? daca da i-ai facut aerisirea?
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aerisire la Omega 22dti ? pe unde ? Eu nu am facut niciodata asa ceva si stiam ca se aeriseste singura. Cel mult mai "masezi" un furtun de apa din stanga motorului sa se duca mai repede. Sa nu ma intelegi gresit, nu spun ca nu se face, doar ca pana acum nu am auzit de asa ceva la Omega 2.2 dti
  • sorin 88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1996 2.5 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:faza ca la mine sa lucrat anul trec la distributie am schimbat o patina de lant si un intinzator..si imi aduc aminte ca am luat personal o garnitura nou nouta de la reprezentanta opel!si dupa cate vad picura pe la acea garnitura
mecanicul mi-a zis ca garniturile as de proasta calitate,dar nu inteleg de ce vrea sa dea jos chiuloasa+ca mia precizat ca poate trebuie scos tot blocul motor,asta daca garnitura a lasat urme in bloc!

am sters..insa azi dimineata la motorul rece am vazut iar umezeala..totusi ar trebui sa ma uit pe la coliere..insa dupa ce sa incins masina am observat ca ''sasaia'' la busonul de la vasul de expansiune,ceea ce cred ca face presiune!
picura de sus de undeva nu prea pot sa vad ..e tare inghesuit..dar si pe garnitura se vede ca este mai umeda luceoasa..habar nu am..
Desfa capacul de la vasul de expansiune ca se formeaza presiune si porneste masina,tureazo si vezi daca mai curge. Daca mai curge uitate sa nu fie de la furtunul ala gros care intra in chiuloasa , deasupra pompei de injectie sau poate sa mai fie gatul de care se prinde acel furtul la mine a fost corodat ca doar e aluminiu.incearca variantele astea .nu te lega de garnitura aiurea.si ai grija sa nu te faci doar cum spune mecanicul,ca doar nu il doare gura sa iti spuna ce crede si el doar tu platesti,nu?eu ce sa mai zic ca de cel putin 15 ori am clocotit motorul meula peste 100 grade(maxim)din cauza termostatuluiasa ca nu prea cred ca se buleste garnitura asa de usor.
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da nici compresie nu mai ai Very Happy. Cred ca daca scoti furtunul de la gaze carter e jale.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR