- balan andrei
- OP
- 5 mesaje
- din 06 Mar 2010
- Corsa 1993
- Suceava
balan andrei
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2010
- Mesaj Privat
- inginerul1986
- *
- 34 mesaje
- din 03 Mar 2010
- Astra 1996 X17DTL
- Buzau
inginerul1986
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- balan andrei
- OP
- 5 mesaje
- din 06 Mar 2010
- Corsa 1993
- Suceava
balan andrei
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2010
- Mesaj Privat
- balan andrei
- OP
- 5 mesaje
- din 06 Mar 2010
- Corsa 1993
- Suceava
balan andrei
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2010
- Mesaj Privat
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- balan andrei
- OP
- 5 mesaje
- din 06 Mar 2010
- Corsa 1993
- Suceava
balan andrei
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2010
- Mesaj Privat
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
Bebin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
pai si eu am cam aceiasi problema. Am cumparat de la piese auto o solutie "2+2" , ca o plastilina, care teoretic al lipi si blocul motor, si radiator. Eu am noroc ca e fisurat undeva pe colt, si cred ca va intra plastilina aia la fix. In sitiatia in care nu va merge, voi incerca cu silicon de baie si anume. Dau capacul jos, crestez un pic pe interior pe fisura cu un flex ca sa pot pune silicon, sau mastic din ala rosu care rezista la temperaturi ridicate, si cred ca voi rezolva problema. Dar inainte de toate sa vina odata primavara aia
Bebin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
balan andrei a scris:am incercat cu poxipol si poxilina dar cedeaza repede si vad ca pe zi ce trece se fisureaza tot mai tare
Si la chestia cu se fisureaza mai tare, cred ca problema consta in felul cum au fost stranse suruburile. La capacele din aluminiu ,se strang de la interior spre exterior , ca sa cu fie in tensiune . Deasemenea strangerea trebuie sa fie mai cu mila, sa nu se distruga filetul
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
m-am bagat si eu in discutia asta si incerc sa ajut cumva pt ca am avut o problema asemanatoare (baia de ulei) dar am gasit aici pe forum pe cineva care ia ramas exact ce imi trebuia mie si la un pret foarte bun. Cu aluminiul ai 2 soluti mari si late, 1 sudura si 2 inlocuire dar la ce preturi sant la piesele astea incerci sa lipesti cu tot felu de adezivi dar sincer nu cred sa tina ceva mai mult de 2,3 zile. Eu am lipit in casa caloriferul (avea un punct mic de rugina si tot se scurgea cite o picatura) cu poxilina si am vazut ca nu mai curge.Poxilina se intareste ca piatra dar nu stiu daca merge si la aluminiu.
Bebin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
- balan andrei
- OP
- 5 mesaje
- din 06 Mar 2010
- Corsa 1993
- Suceava
balan andrei
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2010
- Mesaj Privat
la mine sa dus fisura pana jos, e fisurat exact la una din urechile surubului si de la vibratii sa dus pana jos , acum am pus poxilina si un colier si vad ca nu mai scapa asa mult ulei dar tot sper sa gasesc un capac nu ma pot baza la drum lung pe asta,am vorbit cu o persoana care a plecat in germania poate gaseste ceva acolo.
Bebin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
Bebin a scris:Cred ca daca crestezi pe fisura cu flexul , merge.Eu faceam asta cand lucram in service, la cutiile de vilteze si nu am avut plangeri. Bineinteles ca , carcasa cutiei de viteze este mai groasa si iti permite sa crestezi fara sa largesti fisura.
M-a, citat pe mine ca sa spun ca treaba cu flexul pe interior cade. Am dat azi capacul jus, l-am spalat, degresat, si am observat ca pe interior nu am acces la fisura. Asa ca am pus plastilina "2+2" pe deasupra. S-a intarit ca piattra. Sper sa fii scapat de probleme
Bebin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
Bebin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
vickp27
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
balan andrei a scris:buna tuturor, sunt nou pe aici am si eu o problema cu opelu meu un corsa b motor 1.5 D din 1993 imi este fisurat capacu de la motor si imi pierde ulei (capacul colbutor)dac ma poate ajuta cineva ,unde as putea gasi? ca unu nou ma ajunge 850.00 lei
Din pacate pentru tine esti cam departe de bucuresti iar prin zona ta eu nu stiu dezmembrari dar ar mai fi cateva solutii de incercat .
Cred ca solutiile bicomponente de lipit nu fac treaba buna aici pentru faptul ca acest capac suporta variatii mari de temperatura si in acelasi timp variatii mari de volum pentru ca e dintr-un aliaj de aluminiu iar acesta se dilata si contracta semnificativ.
Cred totusi ca solutia optima aici ar fi daca ai avea unde sa il sudezi ,o sudura ar fi cred cea mai buna varianta desigur asta inseamna sa gasesti pe cineva care sa se priceapa la acest tip mai special de suduri.
Bafta!
pustiul
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1993 1.5 diesel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2009
- Mesaj Privat
- madalinlaurentiu
- *
- 4 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Corsa 1999 x10xe
- Bucuresti
madalinlaurentiu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Daca capacul de la culbutori este din plastic si crapatura este relativ mica si subtire (la mine pe 1.7TD a fost undeva pe partea soferului, inspre fata pe coltul capacului) se poate rezolva cu un lipici special de la Wurth care se intareste in 24h si se face ca un cauciuc astfel ramanand elastic si nu are treaba cu vibratiile. In prospect scrie ca rezista si la temperatura.
Revin cu mai multe detalii daca va intereseaza. Eu am pus la a mea si tine pe capac din plastic, vezi foto.
Revin cu mai multe detalii daca va intereseaza. Eu am pus la a mea si tine pe capac din plastic, vezi foto.
Dani91
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2012
- Mesaj Privat
Buna baieti ! ahappyuser ma confrunt si eu cu aceeasi problema. Am capacul de la culbutori fisurat, este din plastic si cautam o solutie pentru lipire, intrucat nou e super scump. Am vazut faptul ca ai folosit o solutie de la Wurth , imi poti zice daca a tinut sau sa imi dai niste detalii ca sa stiu ce sa caut?! O zi buna !