JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cel nou nu mai porneste decat cu contactul pus ceea ce nu prea imi place pentru ca se porneste tot sistemul de bord. Ce am vazut eu e ca in cel vechi erau 2 mufe. Electricianul a pus-o pe una din ele la nimereala a vazut ca merge (a fost surprins de faptul ca ecranul de la cel vechi merge si cu cel nou, in sensul ca arata ora si data si atunci cand pornesc casu dispare data...) si a zis ca gata si-a terminat treaba. Se poate ca sa trebuiasca sa pun cealalta mufa pentru ca sa mearga casetofonul cum mergea cel vechi fara contact?
viorelb
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ca sa nu-ti mai dispara partea de jos a afisajului din bord trebuie decuplat firul de iesire de comanda antena din mufa (cel galben, parca).
Un singur conector ISO din cele doua se leaga in mod normal (alimentare, difuzoare, antena), celalalt este dedicat comunicarii cu afisajul din bord, reglare ceas dupa RDS sau comenzi pe volan.
Poti sa dai un search si sigur o sa gasesti detalii, subiectul a mai fost discutat.
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ca sa nu-ti mai dispara partea de jos a afisajului din bord trebuie decuplat firul de iesire de comanda antena din mufa (cel galben, parca).
Un singur conector ISO din cele doua se leaga in mod normal (alimentare, difuzoare, antena), celalalt este dedicat comunicarii cu afisajul din bord, reglare ceas dupa RDS sau comenzi pe volan.
Poti sa dai un search si sigur o sa gasesti detalii, subiectul a mai fost discutat.
Am pus un panasonic CQ - C1301N.
viorelb
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2005
- Mesaj Privat
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Mersi mult de tot... o sa incerc si va zic daca merge 😊
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Am luat mufa din player si cu un aparat de masura am masurat pe mufa sa vad care din fire are 12V tot timpul si pe care are 12V cand e pus contactul. Apoi am incercat sa schimb firele intre ele, o operatiune nu prea usoara daca vrei sa scoti pinii afara si sa ii schimbi intre ei.
Norocul meu a fost ca am observat ca pe cablul de la casetofon era ceva bandajat cu banda izolatoare. Desteptul de electrician care a montat mp3 playerul a bandajat acolo niste mufe. Pe cablul de la casetofon erau mufe exact pentru a rezolva problema aceasta. Am interschimbat cablurile intre ele si am vazut ca tot nu mergea. Dar una din mufe era dubla, asa ca am incercat si am conectat ambele cabluri acolo si problema s-a rezolvat.
Daca nu ai mufe pe cabluri atunci poti incerca sa schimbi cele 2 fire din mufa intre ele. La mine era unul rosu si unul mov (portocaliu am auzit ca e la unii). Eu am avut schema asta care m-a ajutat mult: http://www.12vhifi.nl/opeliso.html, vezi ca poate si la tine e la fel.
masa e pe pinul A8, firul rosu (pinul A7) e cel care are 12 V tot timpul si pinul A4 e cel care are 12V doar cand e pus contactul. Ar trebui schimbati intre ei A7 cu A4.
Sper sa iti foloseasca informatia.
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
AndR3uTz
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am luat mufa din player si cu un aparat de masura am masurat pe mufa sa vad care din fire are 12V tot timpul si pe care are 12V cand e pus contactul. Apoi am incercat sa schimb firele intre ele, o operatiune nu prea usoara daca vrei sa scoti pinii afara si sa ii schimbi intre ei.
Norocul meu a fost ca am observat ca pe cablul de la casetofon era ceva bandajat cu banda izolatoare. Desteptul de electrician care a montat mp3 playerul a bandajat acolo niste mufe. Pe cablul de la casetofon erau mufe exact pentru a rezolva problema aceasta. Am interschimbat cablurile intre ele si am vazut ca tot nu mergea. Dar una din mufe era dubla, asa ca am incercat si am conectat ambele cabluri acolo si problema s-a rezolvat.
Daca nu ai mufe pe cabluri atunci poti incerca sa schimbi cele 2 fire din mufa intre ele. La mine era unul rosu si unul mov (portocaliu am auzit ca e la unii). Eu am avut schema asta care m-a ajutat mult: http://www.12vhifi.nl/opeliso.html, vezi ca poate si la tine e la fel.
masa e pe pinul A8, firul rosu (pinul A7) e cel care are 12 V tot timpul si pinul A4 e cel care are 12V doar cand e pus contactul. Ar trebui schimbati intre ei A7 cu A4.
Sper sa iti foloseasca informatia.
poi bun ... le conectati ...dar pt cei ce au comenzi pe volan ? cum facem sa ne mai functioneze si ele ? k am inteles k dak pui radio cd cu mp3.. nu vor mai functiona comenzile 😢 ... am auzit k exista cva adaptop ...dar nush cum arata sau d unde se poate achizitiona 😢 ... astept pareri ... mersi mult
mykytot
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,342 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,342
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu am montat in locul la CDR500 un VDO Dayton 4526x (parca) . CD-playerul asta avea cele 2 mufe direct compatibile cu cele de la OPEL . A trebuit sa tai insa a 3 a mufa ptr ca nu intra 😛
Apoi de pe forum am facut rost de schema pinilor la CDR 500 si cu schema de la Dayton am tras un fir separat la controlul de volum . Controlul volumului , schimbarea track-urilor , a posturilor etc se face prin variatia unei rezistente .
De exemplu daca puneam la masa (caroseria masinii) firul de SWC de la Dayton obtineam scaderea volumului.
Uite : https://www.clubopel.com/vie...5534&start=40
carco1967
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
WeGa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
razvanvl- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
Ca sa nu deschid un alt topic (va rog sa ma scuzati daca am gresit) am si eu o intrebare legata de casetofon. Cel original al masinii a fost schimbat cu un MP3 SONY CDX-A360, intrebarea mea este: Pot gasii un adaptor (si unde) sa pot folosii comenzile de pe volan la acest tip de casetofon? Va multumesc!
kazzu88
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat