Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Știri / Noutăți
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cristidb, din cate stiu modulul POP e folosit pentru a estima viteza masinilor. A fost conceput sa nu fie detectate de detectoare trimitand un semnal radar extrem de scurt. Asta decat estimeaza viteza. Pentru inregistrare e nevoie sa se porneasca radarul. Modul POP e detectat de multe din detectoarele din clasa medie spre varf. Inclusiv Beltronics-ul meu ca e varianta pentru Europa.
Instant-On e mai mult un mod de operare a radarului. Permite activarea aproape instantanee a radarului. E sa zic echivalentul(legalizarea) cartonului sau al indreptarii in plafon de dinaintea introducerii acestor radare. Daca radarul e fixat pe tine cand se face asta nu ai nici cea mai mica sansa.
Daca inainte de a da drumul la radar caschetarii apreciaza cu modulul POP viteza e OK. Dar daca radarul nu merge continuu si apreciaza ochiometric viteza(si nu e prea greu) si pun direct radarul pe tine am incurcat-o.
Confund eu notiunile?
Pe masura ce ne intalnim cu ele hai sa spunem ce marca de detector avem si ce a aratat.
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
POP nu e acelasi lucru ca instant on. La toate Bel si Escort POP e dezactivata by default, asa cum scrie si in manualul de utilizare si cum e si la cele 2 bel-uri ale mele, made in Canada evident.
Cand e activata scrie POP on pe ecran cand porneste detectorul. http://www.beltronics.com/manuals.php
Variantele europene de RX65 di 8500 X50 au banda Ka segmentata si se pot dezactiva doar portiuni din ea. Asta e diferenta fata de cele non euro.
Toate bel-urile si Escorturile actuale stiu POP atat in K cat si in Ka. De fapt de la 940 pana la RX65 si 8500 X50 si C65 au aceeasi raza de detectie. Diferenta dintre ele e softul si numarul optiunilor programabile.
POP 67ms cum are BEE III e detectat de mai toate. POP 16ms doar din intamplare de V1 si foarte rar, 1 din 10 incercari.
Daca pune direct radarul pe tine esti fript. Daca te scaneaza intai cu POP si il detectezi ai cateva secunde sa franezi. Daca ai un detector sensibil ai sanse mai mari sa detectezi cand pornesc radarul pentru altcineva aflat mai in fata. POP probabil oricum nu vei detecta decat de la cateva sute de m.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Lista autoturismelor radar - Iasi

IS-14-ZCK
IS-14-ZCA
IS-14-ZBU
IS-14-ZBW
IS-14-ZCI
IS-14-ZCJ
IS-14-ZBZ
IS-14-ZBS
IS-14-ZCN
IS-14-ZCH
IS-14-ZBV
IS-14-ZCF

din ce scria prin presa, la Iasi inca n-au ajuns "Radarele Stealth" Smile)
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La ce te ajuta numerele astea? E mult mai usor sa vezi ca e un logan MCV cu girofar cu led-uri.
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
@parvu-daniel: Am tot citit pe multe siteuri, bloguri si forumuri, si pentru moment iti dau dreptate. Pentru moment pentru ca le-am tot dat mailuri astora de la MPH industries, producatorul radarului, si astept ceva detalii suplimentare
Cica si camera iti estimeaza viteza, dar cu erori mari: face poze la intervale fixe prestabilite de timp, analizeaza cat s-a miscat masina in intervalul respectiv, si calculeaza viteza. Un sistem de genul asta ar functiona cu erori foarte mici spre zero doar in cazul in care camera iti face poze exact de deasupra, de la o distanta cat mai mare. Cu cat camera e mai jos, sau in acelasi plan orizontal cu tinta, cu atat ii e mai greu sa calculeze viteza.
Dupa care, pentru acuratete, POP-ul da un buf scurt, care iti masoara din nou viteza, de data asta cu erori ceva mai mici, dar in continuare considerabile.
Daca POP-ul te "vede" cu viteza peste limita prestabilita a radarului, porneste si radarul propriu-zis, care emite la fel ca si alea vechi. Nu stiu acum daca exista Instant-On pe BEE III astea, sau daca trebuie sa isi faca acelasi test ca Python-ul. Daca exista, in momentul in care i-au dat drumul ti-ai si luat amenda. Daca nu exista, e acelasi circ cu contestatiile pe baza "T"-ului din coltul pozei.
Si cum nu prea vad nimic despre Instant-ON in brosura radarului, cea postata de @libra pe pagina 2, tind sa cred ca noua scula a politistilor nu stie sa faca d-astea. Deci e exact aceeasi situatie ca si pana acum, vezi "veioza", cu singura diferenta ca nu mai estimeaza domnii operatori viteza la ochi, ci au doua(una sigur, POP-ul, cu camera nu e 100% sigur) metode de a aproxima viteza.
L.E.: Cum facem rost de-un certificat metrologic al unui radar? Cum se emit certificatele astea? Le-a testat Institutul de Metrologie sau se bazeaza pe faptul ca-s omologate in Europa? Da' chiar, sunt omologate in Europa? Cine le mai foloseste p-aici pe langa noi? Pentru ca, in ciuda multor afirmatii facute in presa, radarele sunt facute in State, nu in UK.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai cautati norme metrologice si nod in papura. Noile radare functioneaza asa:

1. Instant on, probabil ca va fi cel mai folosit. La apasarea butonului se emite un impuls POP. Viteza apare doar pe display-ul cu leduri al radarului, nu si pe monitor. Daca se tine apasat sau se mai apasa inca o data porneste radarul, in 2-3 secunde apare si pe monitor viteza. Probabil 1-2 secunde dureaza pana se stabilizeaza oscilatorul antenei si inca 1-2 secunde pana e procesata viteza si afisata. Radarul ramane pornit pana se mai apasa inca o data butonul. Daca detectezi POP-ul ai maxim 2 secunde sa reactionezi, in functie de viteza de reactie a detectorului. Nu le mai tineti pe autoscan si scoateti benzile inutile pentru a creste viteza de reactie. Oricum, daca iti e adresata citirea POP ai sanse destul de slabe sa reactionezi in timp util chiar daca o detectezi. In cazul asta e foarte util sa detectezi cand masoara o masina aflata mai in fata. Un detector sensibil iti da mai multe sanse.

2. Se seteaza o viteza limita si radarul emite POP la cateva secunde. Cand o masina depaseste viteza limita porneste automat radarul. Probabil va fi detectat POP de detectoarele bune daca au POP activat. Din zecile de impulsuri trebuie sa prinda cateva.

3 Constant on. Fara probleme pentru orice detector.

Chestia cu detectarea vitezei din analiza pozelor e o aberatie.
  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:La ce te ajuta numerele astea? E mult mai usor sa vezi ca e un logan MCV cu girofar cu led-uri.

In Iasi loganurile care au radar pe ele nu au girofar.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca au pus radare noi pe masini neinscriptionate? Ai vazut tu asta? Eu stiam ca toare sunt MCV-uri de politie cu dotarile complete, inclusiv girofar.
  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Vorbeam de radarele vechi nu noi.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai oamenii tot posteaza numerele radarelor noi. Eu spuneam ca e inultil sa aflam numerele radarelor noi pentru ca le putem identifica dupa tipul masinii fara sa vedem numarul.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am tot citit pe aici si prin alte parti cum ca Beltronics-ul meu RX65e ar avea dezactivata din fabrica optiunea de detectare POP.
Am verificat si intr-adevar asa este. L-am activat si acum astept prima confruntare cu Bee III.
Deci, cei care aveti Beltronics, cautati manualul de utilizare si activati-va functia POP.

10x cristidb
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ca sa activezi functia pop se apasa consecutiv butoanele volume si mute?
Cel putin asa am inteles din manual.

Ps.Dupa scormoneli pe net am gasit un manual de utilizare pt 955(e in engleza).Cine il vrea sa-mi dea un pm cu o adresa de mail.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu am RX65e. Pentru asta pot sa-ti spun. La 955 nu stiu cum e.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am pus mai sus link cu pagina de la care se pot downloada manualele.
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca pana la urma aproape totul depinde de cel care manuieste radarul. Am curaj sa fac pariu ca unui politist rutier adevarat, cu experienta, chiar si cu radarul vechi nu pot sa-i scape prea multe masini. Pur si simplu se poate opri/obtura/redirectiona radarul pana in momentul cand se poate citi nr. de inmatriculare pe video si viteza la ochiometru peste cea legalã (se poate stabili pentru sigurantã sa zicem cu cca 20 km peste limita legala). Argumente:
-Ochiul unui politist rutier pe radar este mult mai bine format sa "citeasca" viteza masinilor decat al oricui si asta se numeste aptitudine sau deprindere (totusi termeni nesinonimi) dobandita in urma repetarii si corectarii permanente, lucru dovedit stintific de psihologi.
-Camerele video au o rezolutie foarte mare si zoom optic la fel (pe cele vechi se poate citi numarul de la 300 m lejer daramite cele noi care am inteles ca au zoom optic de 26X)
-Radarul (vechi) citeste viteza peste distanta la care se poate citi nr.
Cum s-a scapat pana acum de radar:
-In coloana (din comoditate sau imposibilitate practica politistul prefera sa lase o coloana care merge peste limita legala sa treaca decat sa ii opreasca pe toti ori se opreste doar primul)
-Cand masina cu radar este pozitionata in linie dreapta si se poate observa de la peste 300 m de catre soferi (am vazut un dobitoc, ca altfel nu stiu cum sa ii spun, cica intelectual, care a picat in radarul care era oprit in fata casei lui, pe drum drept, aglomerat, cu zeci de blituri anterior. In cazul asta tot politistul e de vina?)
-cand radarul este oprit sau cum am zis mai sus
-cand politistul este ocupat
-Cand ai vitza legala Smile)
-Cand operatorul este femeie Smile (nu sunt misogin dar este cam adevarat)
Cum se poate scapa de noile radare:
-Ca si pana acum.

O metoda mult mai comoda ar fi recalibrarea detectoarelor pentru a receptiona acele impulsuri de foarte scurta durata care estimeaza viteza dar la treaba asta abia am inceput sa lucrez.
Daca cineva crede ca am gresit cu ceva mai sus nu il invit sa vina cu critici pentru ca oricum cei talentati la asa ceva o sa faca acest lucru. In schimb astept completari in scop constructiv (ia sa vedem, aici cine se baga?). Toate bune pentru cei buni!
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
S-a facut atata tam - tam la MCV-urile astea incat sunt de parere ca mai degraba te vor scoate flashurile participantilor la trafic decat detectorul.

Oricum cred ca banii pe amenzi(grosul) in continuare o sa se ia tot cu masinile nemarcate cu insemnele politiei.Acu sa speram cu nu or sa puna BEE 3 pe astea. Rolling Eyes

Din ce am citit pana acum in manualul de la bell ar trebui sa reactionez la orice bip al aparatului Sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
http://www.evz.ro/articole/...recut-testul-EVZ/
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
S-a confirmat ca in modul asta V1 detecteaza din 2 in 3 secunde POP in banda K de la aproximativ 1km. Degeaba se lauda ei, nu pot filma la 1km cu camera aia.
Faptul ca doar seful are parola nu insemana decat ca o sa mai cotizeze si ei la sefu cu o parte din incasari. De parca sefu' nu-i tot din acelasi aluat facut.
Cine o sa verifice dardurile lor? Nimeni.
Propaganda de 3 lei. Justificari pentru loganuri de 35 000E. De banii astia luau 3 masni normale si faceau treaba mai buna patruland cu ele. Cu cat se merge pe autostrada in spatele masinii de politie? Cati depasesc?
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pai daca care era mandru de detectorul lui are un cobra,asa cum se vede in imagini...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Azi m-am intalnit iar cu noul radar pe centura Craiovei pe o ploaie torentiala. Intai a fost avertizarea in POP de la vreo 200 de m apoi nu a mai durat 2 secunde si a urmat avertizarea in K. Poate ca mie imi era adresat ca aveam viteza destul de mare. Asta e. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Știri / Noutăți

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR