b0gdi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
Problemele au inceput dupa ce am dus mashina la "reparat"... trebuiau schimbate cureaua de distributie, role, etc etc. Daca tot am dus-o am zis sa schimb shi garnitura de la capacul ala de sus unde-i axa cu came etc., ca pierdea ulei (putin).
de cand au facut toate "reparatiile" pierde aproape tot uleiul la aprox 3000km asta dupa ce am fost la garantie shi au schimbat de 2 ori garnitura, au pus silicon...
a 2 problema e ca dupa 100km/h mi se aprinde acum beculetzu check engine, consuma aprox 10l/100km mediu shi nu a trecut testul de noxe la ITP(la relanti lo trecut da nu la 2200rpm).
oricum pe mine ma ingrijoreaza consumul.
ce ziceti sa ma risc sa mai iau inca o garnitura?
iar in privinta consumului shi becului nush ce are. apropo e o vectra b cd an 1996 cu motor x16xel.(1.6 16v). ms mult.
Ultima modificare făcută de b0gdi la Vin 30 Dec, 2005 6:51 pm, modificat de 2 ori în total
de cand au facut toate "reparatiile" pierde aproape tot uleiul la aprox 3000km asta dupa ce am fost la garantie shi au schimbat de 2 ori garnitura, au pus silicon...
a 2 problema e ca dupa 100km/h mi se aprinde acum beculetzu check engine, consuma aprox 10l/100km mediu shi nu a trecut testul de noxe la ITP(la relanti lo trecut da nu la 2200rpm).
oricum pe mine ma ingrijoreaza consumul.
ce ziceti sa ma risc sa mai iau inca o garnitura?
iar in privinta consumului shi becului nush ce are. apropo e o vectra b cd an 1996 cu motor x16xel.(1.6 16v). ms mult.
Ultima modificare făcută de b0gdi la Vin 30 Dec, 2005 6:51 pm, modificat de 2 ori în total
- zafycom
- **
- 130 mesaje
- din 03 Jan 2005
- Agila 2001 Z10EX Parca
- Braila
zafycom
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2005
- Mesaj Privat
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
b0gdi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Acelasi motor, aproximativ aceleasi probleme:
1. garnitura capac axe cu came - pierdea ulei atat de mult, incat dupa ce am demontat capacul+garnitura, am curatat bine locul de imbinare si am montat ACEEASI garnitura cu silicon rosu care rezista la temperaturi inalte NU mai am nici un fel de probleme legate de consumul de ulei; inainte de operatiunea asta, nu treceam de 2500 rpm, dupa ce m-am convins ca ala era baiul, o exploatez normal, fara nici o emotie;
2. becul check engine - vezi ce erori se stocheaza in memoria ECU, foarte posibil 1405 - EGR valve, sau sonda lambda, putin probabil catalizator infundat.
Multa bafta.
P.S. - Sa ai grija sa schimbi regulat, nu peste 50 k km pompa de apa, schimba mecanicul si uleiul cu unul mai gros (eu am 15w 40 Mobil 1)
1. garnitura capac axe cu came - pierdea ulei atat de mult, incat dupa ce am demontat capacul+garnitura, am curatat bine locul de imbinare si am montat ACEEASI garnitura cu silicon rosu care rezista la temperaturi inalte NU mai am nici un fel de probleme legate de consumul de ulei; inainte de operatiunea asta, nu treceam de 2500 rpm, dupa ce m-am convins ca ala era baiul, o exploatez normal, fara nici o emotie;
2. becul check engine - vezi ce erori se stocheaza in memoria ECU, foarte posibil 1405 - EGR valve, sau sonda lambda, putin probabil catalizator infundat.
Multa bafta.
P.S. - Sa ai grija sa schimbi regulat, nu peste 50 k km pompa de apa, schimba mecanicul si uleiul cu unul mai gros (eu am 15w 40 Mobil 1)
b0gdi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Mormeci Andy
- *
- 7 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Vectra 1995 x16sz
- Iasi
Mormeci Andy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
b0gdi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
b0gdi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
problema cu mersu in 3 la relanti s-a rezolvat temporar.. a revenit... ce am facut .. am luat un set nou de bujii, le-am schimbat. tot asa merge. dar am obervat ca o bujie era NEAGRA NEAGRA restul fiind maronii. am incercat apoi sa scot fisele de la bujii pe rand sa vad care piston nu funct cum trebuie(asta dupa ce am schimbat bujiile) si chiar la ala din care am scos bujia aia neagra e problema (adica nu se simte asa pe motor cand scot fisa ca si la restul). scanteie din cate am observat este... ce sa mai incerc... dati cu parerea... deja incep sa disper
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
valiauto
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2005
- Mesaj Privat
Deviltry
- Mesaje scrise: 48
- Locatie:
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2005
- Mesaj Privat
john_taff a scris:Acelasi motor, aproximativ aceleasi probleme:
1. garnitura capac axe cu came - pierdea ulei atat de mult, incat dupa ce am demontat capacul+garnitura, am curatat bine locul de imbinare si am montat ACEEASI garnitura cu silicon rosu care rezista la temperaturi inalte NU mai am nici un fel de probleme legate de consumul de ulei; inainte de operatiunea asta, nu treceam de 2500 rpm, dupa ce m-am convins ca ala era baiul, o exploatez normal, fara nici o emotie;
1. garnitura capac axe cu came - pierdea ulei atat de mult, incat dupa ce am demontat capacul+garnitura, am curatat bine locul de imbinare si am montat ACEEASI garnitura cu silicon rosu care rezista la temperaturi inalte NU mai am nici un fel de probleme legate de consumul de ulei; inainte de operatiunea asta, nu treceam de 2500 rpm, dupa ce m-am convins ca ala era baiul, o exploatez normal, fara nici o emotie;
@john_taff - am aceeasi problema cu consumul de ulei. Dupa schimb de ulei + filtru (pus Mobil1 10w40) la 2700k facuti a trebuit sa adaug inca un litru.
Crezi ca ce ai facut tu mai sus ar ajuta? PS: masina are doar 70k km.
PPS: Nu e nici o problema daca pun ulei mai gros? De ex 15W40 ? Ce marca recomanzi ?
PPPS: Sa fie oare consumul de ulei din cauza mersului sportiv?
dent
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2006
- Mesaj Privat
b0gdi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Deviltry a scris:
@john_taff - am aceeasi problema cu consumul de ulei. Dupa schimb de ulei + filtru (pus Mobil1 10w40) la 2700k facuti a trebuit sa adaug inca un litru.
Crezi ca ce ai facut tu mai sus ar ajuta? PS: masina are doar 70k km.
PPS: Nu e nici o problema daca pun ulei mai gros? De ex 15W40 ? Ce marca recomanzi ?
PPPS: Sa fie oare consumul de ulei din cauza mersului sportiv?
john_taff a scris:Acelasi motor, aproximativ aceleasi probleme:
1. garnitura capac axe cu came - pierdea ulei atat de mult, incat dupa ce am demontat capacul+garnitura, am curatat bine locul de imbinare si am montat ACEEASI garnitura cu silicon rosu care rezista la temperaturi inalte NU mai am nici un fel de probleme legate de consumul de ulei; inainte de operatiunea asta, nu treceam de 2500 rpm, dupa ce m-am convins ca ala era baiul, o exploatez normal, fara nici o emotie;
1. garnitura capac axe cu came - pierdea ulei atat de mult, incat dupa ce am demontat capacul+garnitura, am curatat bine locul de imbinare si am montat ACEEASI garnitura cu silicon rosu care rezista la temperaturi inalte NU mai am nici un fel de probleme legate de consumul de ulei; inainte de operatiunea asta, nu treceam de 2500 rpm, dupa ce m-am convins ca ala era baiul, o exploatez normal, fara nici o emotie;
@john_taff - am aceeasi problema cu consumul de ulei. Dupa schimb de ulei + filtru (pus Mobil1 10w40) la 2700k facuti a trebuit sa adaug inca un litru.
Crezi ca ce ai facut tu mai sus ar ajuta? PS: masina are doar 70k km.
PPS: Nu e nici o problema daca pun ulei mai gros? De ex 15W40 ? Ce marca recomanzi ?
PPPS: Sa fie oare consumul de ulei din cauza mersului sportiv?
Scuze pt. raspunsul intarziat. Am mai spus-o si cu alte ocazii: cand am cumparat masina avea ulei sintetic. Un mecanic batran mi-a spus ca motorul meu nu e facut sa mearga cu ulei sintetic gen 0W 50 si mi-a recomandat un ulei mai gros, gen 10 sau chiar 15W 40; (mi s-a parut oarecum logic ce a spus el); am facut schimbul cu 15W 40 de la Mobil1, de circa 1 an si jumatate, fac schimbul la 15.000 km si nu am nici o emotie, mai ales dupa ce am remontat capacul de la culbutori cu silicon rosu de temperaturi inalte.
Bineinteles, imi consuma si acum, dar mult mai putin, nu stiu sa spun cat.
Daca mergi sportiv, e normal sa-ti consume mai mult ulei.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
alex1803
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
Salut...Am si eu o X16Xel din '96 si mi-a mancat zilele..!In primul rand ..prin ianuarie mi-a plesnit cureaua de distributie...14 supape indoite...termenata..!OK...Schimbat supape..kit distributie complet schimbat ca la carte, chiuloasa rectificata garnituri schimbate etc..Bani multi...! Dupa vreo vreo 2000 km observ ca nu mai are ulei nici macar pe varful jojei!Panica! Nu pierdea prin nici un locusor.!O ridic eu pe 2 butuci..scot busonul de la bia de ulei...mai curg aprox 2 litri de ulei.Bun..deci mai avea..! Fac schimb ulei..filtru..si bag aditiv 2+2 insa nu simplu...cu teflon..! in fiecare dimineata...(sau dupa mai m ult de 10 ore stata) fum ca la balamuc.. Nici un camion din '60 cred k nu scotea asa..! Segmentare neaparat???Sau poate fi si de la aditivul ala?Fumul il scoate doar un minut cam asa..p urma ...merge normal..!