Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut! Am un opel astra 1.8XE hatchback din 2003 pe care l am achizitionat in 2008 si datorita drumurilor "bune" din Romania a trebuit sa inlocuiesc amortizoarele si arcurile de pe spate.Arcurile le am cumparat de la un parc de dezmembrari din Ploiesti in stare foarte buna dar in urma inlocuirii lor masina a ramas ridicata de spate si se vede foarte urat.
Problema este k am impresia ca arcurile sunt pentru alt model de astra dar nu stiu cum sa imi dau seama care sunt potrivite pentru modelul meu si m ar ajuta f mult un sfat sau o solutie.multumesc.
Problema este k am impresia ca arcurile sunt pentru alt model de astra dar nu stiu cum sa imi dau seama care sunt potrivite pentru modelul meu si m ar ajuta f mult un sfat sau o solutie.multumesc.
- mihai0308
- ***
- 812 mesaje
- din 08 Feb 2009
- Astra 2001 y17dt
- Iasi
mihai0308
- Mesaje scrise: 812
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2009
- Mesaj Privat
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Cand am cumparat masina arcurile aveau toate spirele.In ceea ce privete amortizoarele eu stiam ca indiferent de gradul lor de uzura nu ar trebui sa modifice garda la sol deci problema ar fi arcurile.Am vazut cateva poze cu arcuri de astra pe net si am observat k cele de caravan sunt la fel ca cele de hatchback desi omul de la dezmembrari mi a zis k cele de caravan au o spira in plus.Eu cred k cele de caravan sunt mai tari decat cele de hatchback si de aceea apare problema dar nu stiu ce le diferentiaza.Am observat au pe ele o eticheta cu un cod din 2 litere si nu stiu ce reprezinta acestea dar am observat k arcurile vechi nu avea acelasi cod cu arcurile cumparate.
- GL99VRC!
- ***
- 615 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 615
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ca la majoritatea masinilor ,exista diferente intre arcurile fata-spate:lungime,grosime spira ,format,etc...La breack-uri spre exemplu spira este mai groasa in diametru(putin vizibil cu ochiul liber),si mai lungi .Acest lucru face ca masina sa suporte o greutate mai mare.Nu sunt ideale si pentru celelalte ,schimba aspectul cit si tinuta de drum.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
am fost si la service la reprezentanta,mi au spus k astra mea are sasiu sport si tipul de arcuri care au fost pe masina,care aveau codul format din 2 litere "JY", costa 800 ron bucata si m au linistit.in concluzie n am avut ce sa fac altceva decat sa le duc pe cele cumparate inapoi la parc pt k nu aveam deloc stabilitate cu ele si le am pus pe cele vechi pana o sa gasesc o alta pereche de arcuri compatibila cu tipul de sasiu sport,dar in orice caz n o sa dau 1600 ron pe 2 arcuri.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Revin cu alta intrebare ca la prima nu mi-ati raspuns:
Voi cei care ati schimbat arcurile pe spate la Astra G, modelul hatchback, Y17DT, ati observat vreo schimbare in legatura cu garda masinii? S-a mai ridicat de la sol sau are garda tot asa de joasa? Va intreb aspectul asta pentru ca la mine cu jante pe 14 iar cauciuc 175/70/14 e garda foarte mica si la o denivelare mai mare imi atinge scutul. Ma gandeam ori sa schimb arcurile, ori sa pun niste roti 205/55/16 sa o mai ridic vreo 2,5 cm. Ce-mi recomandati?
Voi cei care ati schimbat arcurile pe spate la Astra G, modelul hatchback, Y17DT, ati observat vreo schimbare in legatura cu garda masinii? S-a mai ridicat de la sol sau are garda tot asa de joasa? Va intreb aspectul asta pentru ca la mine cu jante pe 14 iar cauciuc 175/70/14 e garda foarte mica si la o denivelare mai mare imi atinge scutul. Ma gandeam ori sa schimb arcurile, ori sa pun niste roti 205/55/16 sa o mai ridic vreo 2,5 cm. Ce-mi recomandati?
- 2000edition
- **
- 50 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Constanta
2000edition
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
danutbenghiu a scris:Revin cu alta intrebare ca la prima nu mi-ati raspuns:
Voi cei care ati schimbat arcurile pe spate la Astra G, modelul hatchback, Y17DT, ati observat vreo schimbare in legatura cu garda masinii? S-a mai ridicat de la sol sau are garda tot asa de joasa? Va intreb aspectul asta pentru ca la mine cu jante pe 14 iar cauciuc 175/70/14 e garda foarte mica si la o denivelare mai mare imi atinge scutul. Ma gandeam ori sa schimb arcurile, ori sa pun niste roti 205/55/16 sa o mai ridic vreo 2,5 cm. Ce-mi recomandati?
Voi cei care ati schimbat arcurile pe spate la Astra G, modelul hatchback, Y17DT, ati observat vreo schimbare in legatura cu garda masinii? S-a mai ridicat de la sol sau are garda tot asa de joasa? Va intreb aspectul asta pentru ca la mine cu jante pe 14 iar cauciuc 175/70/14 e garda foarte mica si la o denivelare mai mare imi atinge scutul. Ma gandeam ori sa schimb arcurile, ori sa pun niste roti 205/55/16 sa o mai ridic vreo 2,5 cm. Ce-mi recomandati?
205/55/16 am eu pe spate - e ok atunci cand e masina goala dar cand urc 2 persoane in spate si trec peste hopuri imi atinge roata in aripa. ma gandesc sa pun niste inaltatoare sau sa caut niste arcuri mai tari.
- gobelu
- ***
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- 2000edition
- **
- 50 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Constanta
2000edition
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
- gobelu
- ***
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Pentru astra G sunt compatibile jentile pe 16" cu anvelope 205/50/16. Dimensiunea de 205/55/16 sunt utilizate la astra H.
Pentru Gobelu: Spune-mi si mie te rog daca in urma inlocuirii arcurilor pe spate s-a modificat garda la sol. Eu am astra g 1.8 16v cu sasiu sport si la mine garda la sol este mai mica decat la astrele cu sasiu normal si nu reusesc sa gasesc pe nicaieri arcuri compatibile la preturi rezonabile. Si daca nu este deranjul prea mare as vrea sa te rog sa mi pui o poza cu masina din lateral dupa schimbarea arcurilor.
In cel mai scurt timp o sa pun si eu o poza cu masina mea.
Multumesc anticipat.
Pentru Gobelu: Spune-mi si mie te rog daca in urma inlocuirii arcurilor pe spate s-a modificat garda la sol. Eu am astra g 1.8 16v cu sasiu sport si la mine garda la sol este mai mica decat la astrele cu sasiu normal si nu reusesc sa gasesc pe nicaieri arcuri compatibile la preturi rezonabile. Si daca nu este deranjul prea mare as vrea sa te rog sa mi pui o poza cu masina din lateral dupa schimbarea arcurilor.
In cel mai scurt timp o sa pun si eu o poza cu masina mea.
Multumesc anticipat.
- gobelu
- ***
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
@Mihai.my - in urma schimbarii arcurilor garda nu s-a ridicat foarte tare.Adica nu este o diferenta optica negativa privita din lateral.Din pacate nu am acces in perioada asta la net(tocmai ce m-am mutat).Oricum,problema mare la G-ul sport nu sunt arcurile pe spate ci cele de pe fatza.;La drumurile noastre garda la sol e foarte joasa.
le-atunci cand le-am cumparat nu am stat sa intreb daca au special pt masini sport.Le-am luat pe cele care au avut un raport calitate-pret bun.
le-atunci cand le-am cumparat nu am stat sa intreb daca au special pt masini sport.Le-am luat pe cele care au avut un raport calitate-pret bun.
ionut_ionut334- Suspendat
- 11 mesaje
- din 08 Jan 2011
- Bucuresti
ionut_ionut334- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Ms pentru raspuns Gobelu. Acum cateva zile am trimis o cere de oferta la cei de la GTT si mi-au spus ca o pereche de arcuri originale, similare cu cele cu care a fost masina echipata, costa 1100 ron. Ma duc maine la un magazin care comercializeaza produse SACHS sa vad ce mi ofera. Daca n-o sa gasesc nimic sa-mi placa la un pret mai mic, o sa te rog sa-mi dai o adresa sau un nr de tel de la magazinul de la care le-ai luat tu,eventual si modelul ca sa stiu ce sa cer. Va tin la curent cu ce se mai intampla.
ms.
ms.
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Ms pentru raspuns Gobelu. Acum cateva zile am trimis o cere de oferta la cei de la GTT si mi-au spus ca o pereche de arcuri originale, similare cu cele cu care a fost masina echipata, costa 1100 ron. Ma duc maine la un magazin care comercializeaza produse SACHS sa vad ce mi ofera. Daca n-o sa gasesc nimic sa-mi placa la un pret mai mic, o sa te rog sa-mi dai o adresa sau un nr de tel de la magazinul de la care le-ai luat tu,eventual si modelul ca sa stiu ce sa cer. Va tin la curent cu ce se mai intampla.
ms.
ms.
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat