Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
dupa ce abia am reparat aerul conditionat sa si defectat![am deschis un topic pe tema asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7595] asta e ma consolez ca functioneaza la drum lung cind merg cu viteza.bun,astazi plec pe la ora 12 spre constanta,pe autostrada dau sa o intind la drum si nimic nu lua mai mult de 120 km pe h,eu observind prin oras ca nu mai tragea la fel de puternic.la fetesti opresc sa pun motorina,si cind plec surpriza era iar sprintena!si asa am ajuns la eforie opresc si cind plec aceias minune iar nu mai tragea.pe drum opresc iar si opresc motorul punind contactul de doua trei ori remarcind ca beculetul ca un motoras galben sa stins la a treia repetare de contact!am pornit si masina functiona perfect cu exceptia becului care sa aprins in mers de citeva ori stingindu-se cam la 2-3 minute in apropiere de bucuresti sa aprins si asa a ramas.sa vad si miine.mentionez ca filtrele au 7000 km!masina a fostpusa pe tester cu concluzia ca are ars calcu de injectie ca nu vede temperaturile[intradevar multe se leaga cu temperatura] in functie de turatie mai se opreste si turometru si se aprinde beculetul acela de la sistemul de racire,pilnia cu steluta.ce ziceti sa o arunc masina asta?este confortabila consuma f.putin are optiuni satisfacatoare dar ma disperat cu becurile de avertizare,cred ca le scot.......................
Skip ads

  • Blurrrache

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Intradevar au o mare importanta acei senzori de temperatura.... Dar si la mine pe tester s-au gasit erori pe calculator de genu asta( temp motorinii avea -87g C.. a da si era vara). Nu am avut nici o problema la puterea masini. Iar legat de puturoasa/sprintena, din cauza debitmetrului de aer masina e puturoasa, ceea ce mi s-a intamplat mie si e bizar e faptul ca daca ajungeam la o viteza de 110km/h, debitmetrul isi revenea(repet 110km/h nu conta treapta 4,5,dar conta daca era vale se debloca pe la 140, la deal nu se debloca pentru ca nu aveam cum sa ajung la 110km/h chiar si intra4a) si mergea f sprintena pana cand opream motorul. Apoi puturoasa fratelooooo pana cand ieseam din localitate si ajungeam la 110km/h. Dar daca u zici ca e aprins f f f des becu cu cheia atunci e o problema care calcu o considera mai serioasa si pune masina pe sistemul de avarie=cam50HP
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
aha! chestia este ca debitmetru meu are 10000 de km!
o sa merg la tester ce sa ii fac......................
  • Blurrrache

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este de la debitmetru daca doar ce l-ai schimbat. Cred ca problema ta e de la calc si e cam nasol, dar legat de apa te-ai uitat pe la mufele de termocupla, mie cand nu am bagat acea mufa mi s-a aprins becu cu apitza galbena, sau banuiesc ca daca raman si fara apa tot asa ar face desi mi s-a intamplat si primu lucru a fost sa nu se mai incalzeasca caloriferul din masina deoarece banuiesc eu, e cel mai inalt punct al masinii si nu mai ajunge apa...
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
poi si nu o merge reparat?doar schimbat?ce sa fac?
  • gabriel2vsl

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
domne, nu stiu ce-i debitmetrul asta, ca parca si mie imi trage cam greu, cit coasta ? Pot sa-l schimb eu ?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Inainte de a-l schimba poate merita curatat,unele isi revin partial altele complet.Dar de cineva care stie ce face.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sa aiba ceva legatura si faptul ca ai steroizi in plus la motor de la EDS ?
(nu vreau sa blamez firmele de cip tuning aici, ci doar faptul ca motorul este remapat)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mea culpa!
subiectul nu mai este de actualitate,era intradevar ecu praf facut.
steroizi i-am capatat dupa ce am pus la punct motorul care functioneaza bine acum.
referitor la la titlu inca am dubii privind fiabilitatea marcii
apar tot felul de probleme ciudate la ele si robustetea lor este probabil compensata doar de pret!
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sabothor a scris:


da nene, asa e...
daca zici tu... Cool
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
2006-2008 ?
Inviem o discutie degeaba....ma mir ca nu am sters-o.....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR