Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Dragilor,

Voi incerca mai jos sa va relatez una bucata actiune profesionista indeplinita de - nu stiu cum sa-i numesc- picoprofesionistii de la DiBAS Ploiesti.

Cu ceva vreme in urma, sa tot fie 3 sau poate chiar 4 saptamani, fina mea a mers cu masina, Astra H 2007, in service. Service-ul fiind DiBAS Ploiesti. Cu urmatoarele probleme, toate de electrica:
- geamuri electrice
- stergatoare
- computerul de bord

La vremea respectiva nu-si dasuse seama ca pe langa cele mai sus mentionate mai erau si alte defecte:
- Aer Conditiont
- ABS
- dezaburire
- tot ce tine de FE33. (siguranta)

Picoprofesionistii au "remediat" problemele de la punctul unu dar au creata multe alte probleme pe care le-am descoperit ulterior, (adica ieri 03.06.2009) impreuna cu maiandrei si ceilalti care mai erau prin preajma timp de 6 ore.

Asadar sa purcedem la ce au facut "picoprofi" mai sus amintiti: cum initial s-a dorit functionarea BC, geamurilor si a stergatoarelor indivizii au cautat alimetarea comuna a acestora, au taiat firul si l-au pus pe o alimentare conectata la contactul masinii .... Toate bune si frumoase sa spunem, numai ca ceilalti consumatori care erau legati pe ramura taiata nu mai functionau (normal) si aici erau: Aerul Conditinat, ABS, dezaburire si ce mai este pe FE33 cupla X1.

Imaginativa ca o siguranta avea pe ambele terminale 13.6V - cum e posibil asa ceva? Ei uite ca se poate. Si mai mult datorita "ghiorlaniei" facute de indivizi daca se punea FE33 la locul ei pornea-i masina si scoteai cheia din contact, surpriza: MASINA RAMANEA PORNITA. Shocked

Dupa 6 ore de lucru in echipa am descoperit "ghiorlania" mai sus metionata am pus siguranta la locul ei si acum, masina functioneaza (merge) asa cum a facut-o fabrica.

Multumesc lui maiandrei pentru rabdare si celorlalti prezenti aseara la locul faptei pentru suport. Ii las onoarea lui maiandrei sa va delecteze cu pozele facute pentru a confirma "profesionalismul" oamenilor din service.

bafta
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cine era consilierul care v-a preluat masina ? Cum il chema ?
Cine a lucrat la masina ? Cumva electricianul ala mic de statura si slabut ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca nu mai e bine la DIBASS PLOIESTI;
am aflat ca un electrician de la aceasta firma,tinteste spre un post similar la reprezentanta Mercedes (care se deschide la Ploiesti).Hai sa-i uram succes...si burta pe documentatii ca e nevoie...Dar,nu pot sa nu ma intreb,cat va rezista aici?Hmmm...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu vad un pic altfel situatia. Tipii au fost profesionisti in adevaratul sens al cuvantului.
Siguranta FE33 lipsea de la locul ei. Cine ar fi putut sa o scoata in afara de ei?
Au vazut ca e arsa, puteau sa o inlocuiasca si problema era rezolvata.
Insa au facut manaria apoi au dat verdictul - modulul trebuie schimbat.
Bani frumosi pe modul, pe instalare si programare.



Repet, asa vad eu situatia. Posibil sa ma insel.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...
asa o vad si eu - doar am discutat asta ....
oricum multumesc inca odata pentru ajutor/sprijin si rabdarea de care ai dat dovada.

distractie placuta.

bafta
  • rufus

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut, intru si eu "in vorba", nu o sa dau un raspuns care o sa va placa, dar sa fim realisti, m-am uitat la discutia voastra:
1. A fost fina ta? Nu tu?
2. De ce nu fina ta sau tu nu ati mers inapoi cu pozele facute de voi?
3. Exista GM Romania din cate stiu - poate puteti discuta cu ei daca la Di-Bas Prahova nu puteti rezolva nimic
4. Ce pretentii aveti de la o firma aparuta de un an si ceva?
5. Fiecare o ia pe scurtatura la el la servici, sa fim seriosi!
Sfat: nu asteptati "marea cu sarea" de la o firma noua... trimite mai intai un mail pe adresa firmei cu ce nu iti convine apoi incearca sa judeci(cu raspunsul "acuzatului" la indemana), cum se comporta ei depinde si de modul nostru de reactie, de cate ori crezi ca a intrat cineva de la o reprezentanta pe forumul asta, sa-l citeasca?
Poate ma insel, dar consider variantele astea mult mai corecte!(daca merita "arsi" sa fie "arsi" nu? nu doar prin acuze, ci prin dovezi!)
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@rufus tu lucrezi la ei?
ce pretentii sa avem?pai nu au facut specializare?nu costa ora de manopera o caruta de bani?
eu daca era imi faceam dreptate.dar cu parul!
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
rufus a scris:Salut, intru si eu "in vorba", nu o sa dau un raspuns care o sa va placa, dar sa fim realisti, m-am uitat la discutia voastra:
1. A fost fina ta? Nu tu?
2. De ce nu fina ta sau tu nu ati mers inapoi cu pozele facute de voi?
3. Exista GM Romania din cate stiu - poate puteti discuta cu ei daca la Di-Bas Prahova nu puteti rezolva nimic
4. Ce pretentii aveti de la o firma aparuta de un an si ceva?
5. Fiecare o ia pe scurtatura la el la servici, sa fim seriosi!
Sfat: nu asteptati "marea cu sarea" de la o firma noua... trimite mai intai un mail pe adresa firmei cu ce nu iti convine apoi incearca sa judeci(cu raspunsul "acuzatului" la indemana), cum se comporta ei depinde si de modul nostru de reactie, de cate ori crezi ca a intrat cineva de la o reprezentanta pe forumul asta, sa-l citeasca?
Poate ma insel, dar consider variantele astea mult mai corecte!(daca merita "arsi" sa fie "arsi" nu? nu doar prin acuze, ci prin dovezi!)

...
Acum am vazut comentariul tau (cei drept cam tarzior - am fost plecat in concediu si n-am orbecait prea mult pe forum).
Domnule are factura de la ei cu "reparatia" facuta. Crezi ca daca am fi mers la ei ar fi recunoscut ceva? Da-mi voie sa am retineri.
Am apelat la bunavointa colegului "andrei" tocmai pentru a nu pierde timpul - si asa irosit la ei - cat despre DiBAS Ploiesti cu siguranta nu vom mai calca pe la ei nici eu nici finii si nici cunoscutii mei ....

Daca as fi postat aici fara sa am martori poate nu m-ar fi crezut lumea dar la locul faptei (adica la locul de intalnire a colegilor din Bucuresti ClubOple) erau mult mai multi si s-au minunat cu totii nu numai eu de "lucrarea" facuta!

Cat despre pretentii de la o firma noua - aici te inseli amarnic: Eu zic ca atunci cand esti nou incerci sa faci totul foarte bine pentru a atrage clienti (asa ar fi normal) numai ca la ei se pare ca aceata teorie nu functioneaza.

Bafta
  • rufus

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pt marian_sro :
nu lucrez la ei...nici macar in domeniul auto! dar toti vad ca tineti stacheta muuult prea ridicata, cativa pe forumul asta poate sunt meseriasi! toata stima!
am incercat macar sa fiu impartial!
o firma noua are mecanici, electricieni, tinichigii nou angajati!
Acele cursuri au fost facute "ca sa fie facute"
cum se face pe la orice firma dependenta de un "brand", realitatea este ca acestea sunt cursuri ce nu se potrivesc cu romanii ("mentalitatea dreptatii cu parul"), nu ii apar ca sincer n-am avut treaba cu ei... am avut treaba cu di-bas bucuresti... ce e frumos, daca vrei sa intri in service poti intra, intrebi receptionerul daca poti "sa intri putin" si ghici ce? raspunsul e "da"
mi-a placut... incearca pe la alte reprezentante!
si problema nu e electricianul de la prahova... problema e prin alte parti... si datoria ta era sa te duci mai intai la un superior sau "shefutz" si sa vorbesti cu el sa ii arati pe viu ce si cum, asa e mai corect zic eu, ofera-i "inculpatului" dreptul de a se apara!
  • rufus

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pt mishu_b:
Hai sa nu se mai intample!
Reactionati nu doar acuzati!
  • EngineD

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cand auzim de Di-Bas, ca e bucuresti ca e ploiesti, ca o fi dzeu stie pe unde....nu am auzit pe niciunul sa zica...da frate...am facut masina la Di-bas si merge struna ca la mama ei in Germania
Opel Di-bas ploiesti, o firma de "profesionisti" in materie de mecanica, electrica, tinichigerie, vopsire nu cred ca au...nu de alta...dar am fost client fidel la ei, pana a iesit masina din garantie, apoi doar in vizita cand nu gasesti anumiti suporti sau piese ca nu sunt codurile date la majoritatea magazinelor de profil cu piese auto.
Intr-un an de zile conform constatarilor Di-bas am schimbat o caseta de directie, 2 bielete antiruliu, 2 capte de bara, bieletele de directie, fiindca masina mea avea un zgomot la denivelari care l-am descoperit singur cand m-am bagat sub masina si confirmat de service ulterior, bucsile de la bascula pe fata. eu intr-un an de zile nu am stiut de la ce e zgomotul respectiv.
o alta faza tare, ora de constatare la ei, sta individul se uita pe la ea, trage de toate, verifica nu stiu ce ,apoi o jumate de ora dispare sus la birouri numai sa treaca 1h ca sa ma taxeze, de parca noi clientii avem timp sa pierdem pt asa ceva.
sa nu mia zic...o zi intreaga sa schimbe niste bielete de directie si o caseta de directie...
daca imi pica partea electrica mi-e groaza ca nu stiu unde sa ma duc sa o fac in ploiesti la cineva care stie sa repare opeluri. nu te poti baza ca un service opel are oameni capabili sa faca ceva in ploiesti. mi-e mila de cei care vin pt prima oara la flamanzii astia si nu stiu in ce se baga.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
rufus a scris:pt mishu_b:
Hai sa nu se mai intample!
Reactionati nu doar acuzati!


dupa felul cum reactionezi/ reactionat la mesajul meu se pare ca esti de-al lor.
nu cred ca cineva isi face cont pe clubopel doar de dragul de a pune 4 mesaje intr-un topic si nimic altceva.

oricum voi incerca pe cat posibil sa nu ajung niciodata la ei - pentru ca sunt mult prea profesionisti in comparatie cuce am eu nevoie.

bafta
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
rufus a scris:pt marian_sro :
o firma noua are mecanici, electricieni, tinichigii nou angajati!
Acele cursuri au fost facute "ca sa fie facute"
!


- di bas e o firma veche . Sunt convins ca au trimis ceva angajati mai vechi de la Bucuresti ca sa puna treaba pe picioare cu nou infiintatul punct de lucru Ploiesti
- chiar daca e o firma noua , nu e neaparat sa aiba angajati noi . In general orice dealer nou aparut "fura" angajatii de la dealerii existenti . Peste tot se intampla asta
- nu cred ca acele cursuri au fost facute de dorul p......
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...
- ne certam fara rost aici, omu' a postat 4 mesaje toate in sectiunea asta si apoi a plecat - sau cel putin n-a ma dat un semn.

- prin urmare sigur e unul de-al lor sau cel putin eu cred ca era la vreme postarilor.

bafta
  • rainbow19

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Total incepatori si nepriceputi.Masina e noua,are 1 an si putin,comandata la DiBas in Ploiesti.
Initial am fost la ei cu o problema de pornire,imi pornea dupa 5,6 secunde,au testat-o si au gasit senzorul de turatie defect,l-au schimbat,PROBLEMA A RAMAS!
Apoi am depistat un scartait cand treceam peste praguri,s-au uitat la ea,au zis ca e de la flanse si rulmenti,le-au schimbat.Dupa,au facut un test,nu stiut pe unde,pana acasa si inapoi cred,si mi-au raspuns ca scartaitul nu se mai aude.Pe dracu,dupa ce am plecat si am dat de un prag,acelasi scartait.PROBLEMA A RAMAS si acum!
Oamenii astia schimba mai mult de dragu de a schimba ceva,nu ca depisteaza problemele!
Ca sa nu mai zic,ca iarna asta,imi ieseau scantei de la roti,ramasese ferodoul lipit de roti de la gheata.Si tipul de la receptie cica e vina mea ca am tras frana de mana iarna.Pai atunci de ce am garantie la ea?
Ca sa nu mai zic, ca dupa prima revizie mi-am gasit covorasu in fata plin de ulei si frunzele uscate de la filtru erau prin masina, n-au tinut cont de curatenie si respect ptr client!
Nota 4!
Total nepriceputi!
  • raduro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut tuturor ! Vreau sa adaug si eu experienta mea la DiBas Ploiesti. Am un opel signum si aveam ceva probleme cu acceleratia.Intamplator , in aceeasi perioada am ars siguranta de la bricheta, iar cand am fost la service i-am rugat sa schimbe si siguranta ( treaba de 1 minut ). Am platit ptr ''reparare bricheta'' cca 3 ore de manopera , adica 3 mil lei ! Plus ca nici nu rezolvase problema masinii...Dar au schimbat siguranta. Tipii de acolo incercau apoi sa-mi explice ca nu a fost numai siguranta , ca au mai inlocuit si alte ''chestii'' ... Sunt numai dupa japca !
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
asta suna a sf! Nu mai bine atasezi tu devizul ce cuprinde reparatiile sa sustii afirmatia conform careia 100 lei = 1h tehnologica ? Ca eu stiam alte preturi de vara trecuta . Totodata 1 siguranta = 3 ore la fel, trebuie probat prin hartii, nu vorbe
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pe la sfarsitul lui martie a fost si tata o tura la Di-bas, o mica revizie de primavara
el e om cu principii , merge la reprezentata, etc...
a schimbat cateva consumabile printre care si un pivot
si desteptii aia nu l-au prins cum trebuie, nu era fixat bine
a mers tata vreo saptamana si nu stia ce conclane cand si cand
se gandea ca s-a stricat altceva intre timp, ca e alta cauza, ganduri, ce poate fi
a stat, a urmarit, ca nu facea mereu pana cand s-a hotarat ca nu-i de gluma si s-a dus un alt service
nu-si putea inchipui ca n-au fost in stare sa duca pana la capat schimbatul unui amarat de pivot
a remediat problema, e ok acum
merita stransi de gat astia
banii stiu sa-i ia zdrentele, la calitatea serviciilor insa nu se inghesuie
  • cippi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am dus masina la DiBas Ploiesti sa-mi vopseasca bara spate doar, si dupa am plecat de la ei, la ceva vreme mi-a cazut o parte a scutul din fata in timp ce mergeam. Mi-a umblat la motor fara vre-un motiv intemeiat, banuiesc ca a schimbat ceva. NESERIOSI astia din Ploiesti !
Nu lasati masina nesupravegheata si sa nu mai zic peste noapte la ei. Ei o sa bage motive ca nu pot sa rezolve imediat ca sa o lasati acolo si sa plecati si sa umble in voie la masina.
  • Bogdan Nicoara

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2010

  • Mesaj Privat
bertone a scris:
rufus a scris:pt marian_sro :
o firma noua are mecanici, electricieni, tinichigii nou angajati!
Acele cursuri au fost facute "ca sa fie facute"
!


- di bas e o firma veche . Sunt convins ca au trimis ceva angajati mai vechi de la Bucuresti ca sa puna treaba pe picioare cu nou infiintatul punct de lucru Ploiesti
- chiar daca e o firma noua , nu e neaparat sa aiba angajati noi . In general orice dealer nou aparut "fura" angajatii de la dealerii existenti . Peste tot se intampla asta
- nu cred ca acele cursuri au fost facute de dorul p......


Am un Astra GTC luat in leasing de la ei, in 2008, full, xenon adaptive, automata, incalzire in scaune, etc.
La jumatea lui 2010 au aparut probleme la pornire, trebuia sa ii dau cateva chei sa porneasca. Am mers direct la ei, concluzia masina e ok. Am plecat , m-am gandit ca sunt noi si incompententi, si am fost in totat de 8 ori la serviceuri pana cum (jumatate de an): Dibas Ph de 4 ori, Dibas Buc Fundeni de 2 ori, Radacini Motors Vitan de 2 ori, insumand in total 3 luni de stationare in service. (perioada in care noi am platit ratele de leasing si casco). Dibas Ph ne-a fost dat si verdictul: toate cele 4 injectoare sunt stricate ( dupa schimbarea senzorului de turatie, a clapetei de acceleratie, ni s-a spus ca trebuie sa punem aditivi, ca mergem prea turat, apoi ca mergem subturat, in concluzie multe aberatii,etc). Desi masina este in garantie extinsa, Dibas Ploiesti refuza sa schimbe piesele stricate si sa ne inapoieze masina reparata , invocand motivul ca firma care a oferit garantia extinsa nu este de acord cu plata.(noi am cumparat garantia extinsa de la Dibas Ploiesti si nu de la o firma terta, deci nu ne intereseaza parerea acestei firme).
Acum vom da in judecata Dibas Prahova pentru toate cele 3 luni de plata a ratelor si casco, dar si pt imposibilitatea de a 'face bani' cu masina luata pe firma. Raspunsul lor: puteti sa ne dati in judecata, noi nu avem ce face.

Sunt profesionisti?! Mai sa fie...
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR