winner
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut
Am o Vectra C GTS din 2006 cu motor Z19DTH 150 CP,320 NM.
De curand ma confrunt cu o problema ciudata.Injectorul 3 intrerupe datorita mufei,cablajului de la el.
Mai exact masina merge in 3 pistoane din acest motiv.Daca misc putin de mufa,respectiv cablul de la ea,injectorul isi revine si motorul isi reia functionarea normala.
Am fost cu masina in service si mi-au spus ca problema este de la cablajl motorului si acum astept sa-mi dea pret pentru acesta.
Din pacate cica nu se poate schimba doar mufa de la injector cu totul si trebuie schimbat tot cablajul motorului.
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
Am o Vectra C GTS din 2006 cu motor Z19DTH 150 CP,320 NM.
De curand ma confrunt cu o problema ciudata.Injectorul 3 intrerupe datorita mufei,cablajului de la el.
Mai exact masina merge in 3 pistoane din acest motiv.Daca misc putin de mufa,respectiv cablul de la ea,injectorul isi revine si motorul isi reia functionarea normala.
Am fost cu masina in service si mi-au spus ca problema este de la cablajl motorului si acum astept sa-mi dea pret pentru acesta.
Din pacate cica nu se poate schimba doar mufa de la injector cu totul si trebuie schimbat tot cablajul motorului.
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Field Remedy: 2049
Subject: Engine Z19DT/H - Jerking, somtimes Trouble Code P0201-P0204 set
Models: Engines: Option:
Vectra-C 2004...2006,Signum 2004...2006,Astra-H 2004...2006,Zafira-B 2005...2006 Z19DT| Z19DTH| Z19DTL,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL| Z19DTJ,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL
Complaint: Customer complaint about jerking sometimes SVS lamp on and DTC P0201-P0204 set.
Cause: Software and / or fretting corrosion on injector plug.
Production: Modified wiring harness has been implemeted in production as of engine numer: Z19DTH17000444.
Remedy:
In case of customer complaint reprogram ECU according TSB 1849 before changing any parts.
If TSB 1849 will not cure the problem install field fix injector plugs (partnumber 93189918 / cataloguenumber 62 86 769).
Mentioned Field fix kit does not contain of a 1,5mm² wire as mentioned in TIS 2000 wiring diagram.
In case of concern please use 2,5mm² instead.
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 06 - Failure Code Setting by Control Unit
Trouble Code: P0201,P0202,P203,P204
Se schimba cablajul. Problema asta apare in special la injectorul nr.3 din motive necunoscute
Subject: Engine Z19DT/H - Jerking, somtimes Trouble Code P0201-P0204 set
Models: Engines: Option:
Vectra-C 2004...2006,Signum 2004...2006,Astra-H 2004...2006,Zafira-B 2005...2006 Z19DT| Z19DTH| Z19DTL,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL| Z19DTJ,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL
Complaint: Customer complaint about jerking sometimes SVS lamp on and DTC P0201-P0204 set.
Cause: Software and / or fretting corrosion on injector plug.
Production: Modified wiring harness has been implemeted in production as of engine numer: Z19DTH17000444.
Remedy:
In case of customer complaint reprogram ECU according TSB 1849 before changing any parts.
If TSB 1849 will not cure the problem install field fix injector plugs (partnumber 93189918 / cataloguenumber 62 86 769).
Mentioned Field fix kit does not contain of a 1,5mm² wire as mentioned in TIS 2000 wiring diagram.
In case of concern please use 2,5mm² instead.
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 06 - Failure Code Setting by Control Unit
Trouble Code: P0201,P0202,P203,P204
Se schimba cablajul. Problema asta apare in special la injectorul nr.3 din motive necunoscute
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
am patit-o si eu cu mufa aia ...
Plecasem spre Arad acu vre-un an cu doi prieteni sa-si cumpere masini de akolo.
Pe autostrada Bucuresti-Pietesti , incepe sa intrerupa ... din ce in ce mai mult .. Ajung la Pitesti si le spun : Eu nu cred ca ajungem la Arad si ca s-ar putea sa ramanem prin Valcea. Hotaram sa ne intoarcem in Bucuresti.
Era vre 12 noaptea... Il sun pe mecanicul meu si-i spun ... uite, asa... asa.... si-mi zice sa ma duc la el...
Ajung la el, dau jos capacul de deasupra motorului, se uita el putin... si-mi impinge in mufa injectorului nr. 3 ISI REVINE, imi pune un colier sa-mi tina mufa acolo(se bulise plasticul din mufa) si am plecat iar spre Arad.
Am facut 230 km degeaba..., ca sa-mi impinga el intr-o mufa...
Plecasem spre Arad acu vre-un an cu doi prieteni sa-si cumpere masini de akolo.
Pe autostrada Bucuresti-Pietesti , incepe sa intrerupa ... din ce in ce mai mult .. Ajung la Pitesti si le spun : Eu nu cred ca ajungem la Arad si ca s-ar putea sa ramanem prin Valcea. Hotaram sa ne intoarcem in Bucuresti.
Era vre 12 noaptea... Il sun pe mecanicul meu si-i spun ... uite, asa... asa.... si-mi zice sa ma duc la el...
Ajung la el, dau jos capacul de deasupra motorului, se uita el putin... si-mi impinge in mufa injectorului nr. 3 ISI REVINE, imi pune un colier sa-mi tina mufa acolo(se bulise plasticul din mufa) si am plecat iar spre Arad.
Am facut 230 km degeaba..., ca sa-mi impinga el intr-o mufa...
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
paliboy75
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema la injectorul 3.
Este adevarat ca nu se poate schimba numai mufa ci impreuna cu tot cablajul care costa 1800 lei.
Am vazut kitul de reparatie prezentat mai sus si m-am dus si m-am interesat costa 95 de lei.
Am o singura intrebare:mufa care este in pachet oare corespunde cu cea de pe injector?(am motor tip z19dth)
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema la injectorul 3.
Este adevarat ca nu se poate schimba numai mufa ci impreuna cu tot cablajul care costa 1800 lei.
Am vazut kitul de reparatie prezentat mai sus si m-am dus si m-am interesat costa 95 de lei.
Am o singura intrebare:mufa care este in pachet oare corespunde cu cea de pe injector?(am motor tip z19dth)
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
paliboy75 a scris:Salut
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema la injectorul 3.
Este adevarat ca nu se poate schimba numai mufa ci impreuna cu tot cablajul care costa 1800 lei.
Am vazut kitul de reparatie prezentat mai sus si m-am dus si m-am interesat costa 95 de lei.
Am o singura intrebare:mufa care este in pachet oare corespunde cu cea de pe injector?(am motor tip z19dth)
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema la injectorul 3.
Este adevarat ca nu se poate schimba numai mufa ci impreuna cu tot cablajul care costa 1800 lei.
Am vazut kitul de reparatie prezentat mai sus si m-am dus si m-am interesat costa 95 de lei.
Am o singura intrebare:mufa care este in pachet oare corespunde cu cea de pe injector?(am motor tip z19dth)
Daca se gaseste ca piesa de schimb.... DA, se potriveste.
Si eu am avut probleme cu mufa acu' 30k, iar de atunci merge prinsa cu un colier de plastic(soricel)
paliboy75
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
Eu nu am avut curajul sa leg cucolier de plastic,acolo fiind caldura destul de de mare,de teama sa nu se topeasca.Am legat cu o sarma dar s-a slabit si de atunci cand pornesc dimineata parca merg numai 2 sau 3 cilindri si apare masinuta galbena cu cheita.
Acum am ajuns la situatia ca la orice pornire se aprinde acel semnal care din cand in cand se stinge sau daca nu se stinge trebuie sa repornesc masina.
De asta am decis sa cumpar acest kit daca este bun.
Acum am ajuns la situatia ca la orice pornire se aprinde acel semnal care din cand in cand se stinge sau daca nu se stinge trebuie sa repornesc masina.
De asta am decis sa cumpar acest kit daca este bun.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
paliboy75 a scris:Salut
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema la injectorul 3.
Este adevarat ca nu se poate schimba numai mufa ci impreuna cu tot cablajul care costa 1800 lei.
Am vazut kitul de reparatie prezentat mai sus si m-am dus si m-am interesat costa 95 de lei.
Am o singura intrebare:mufa care este in pachet oare corespunde cu cea de pe injector?(am motor tip z19dth)
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema la injectorul 3.
Este adevarat ca nu se poate schimba numai mufa ci impreuna cu tot cablajul care costa 1800 lei.
Am vazut kitul de reparatie prezentat mai sus si m-am dus si m-am interesat costa 95 de lei.
Am o singura intrebare:mufa care este in pachet oare corespunde cu cea de pe injector?(am motor tip z19dth)
Eu nici macar n-am folosit kitt-ul de reparatie. Am facut rost de o mufa tip nou.
Taiat firele si lipit mufa noua.
paliboy75
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
paliboy75
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
paliboy75
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
yosipescu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
tonytm a scris:L-am luat de pe vectrac.com. Dar cred ca-l gasesti si la reprezentanta opel. Ceri kittul de reparatie pentru injectorul nr. 3.
Mai multe fire de diferite grosimi + o mufa si siguranta albastra.
Mai multe fire de diferite grosimi + o mufa si siguranta albastra.
ura, am patit-o si eu, nu gasesc pe nicaieri mufa asta de injector, ma poate ajuta cineva, help
yosipescu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
paliboy75
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
yosipescu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
mat
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut.de vreo 2 zile am si eu aceeasi problema ca tine a inceput sa imi faca de odata asa din mers cand bag picioru sau merg frumos mi-se aprinde cheita si dispare mi-se aprinde si dispare si intrerupe merge foarte prost.prima oara m-am cam speriat cand am vazut asa ca merge asa in 3 ai impresia ca bate motoru....dar cand am vazut topikul tau ca ti-sa intamplat la fel mai mi-am revenit.daca se poate sa intri pe id meu bill_bb22 sa iti pun si eu cateva intrebari...ms mult!
paliboy75
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
mat a scris:salut.de vreo 2 zile am si eu aceeasi problema ca tine a inceput sa imi faca de odata asa din mers cand bag picioru sau merg frumos mi-se aprinde cheita si dispare mi-se aprinde si dispare si intrerupe merge foarte prost.prima oara m-am cam speriat cand am vazut asa ca merge asa in 3 ai impresia ca bate motoru....dar cand am vazut topikul tau ca ti-sa intamplat la fel mai mi-am revenit.daca se poate sa intri pe id meu bill_bb22 sa iti pun si eu cateva intrebari...ms mult!
Salut
te ajut cu mare placere daca pot
ti-am trimis invitatie pe yahoomess
acolo putem vorbi linistit eventual iti dau si un nr de tel.
pentru ca in afara de aceasta poate sa fie si alta treaba pe care am mai descoperit
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salutare.
Am o mica dilema :
astra h 1,9 cdti z19dt 120cp
In accelerare undeva intre 1800-2300rpm masina intrerupe/sacadeaza ,se intampla doar pe plaja asta de turatie,nu se intampla de fiecare data.
Am avut problema si anul trecut si am schimbat electrovalva turbo(situata undeva in stanga jos cum privesti la motor-trebuie ridicata pe elevator)
Nelamurirea este : sa fie aceeasi problema sau poate fi cablajul injectorului 3 ?
Mentionez ca motorul se aude normal,porneste normal, trage bine.Am miscat de mufa injectorului si nu se intampla nimic,nu-si schimba mersul.
Am o mica dilema :
astra h 1,9 cdti z19dt 120cp
In accelerare undeva intre 1800-2300rpm masina intrerupe/sacadeaza ,se intampla doar pe plaja asta de turatie,nu se intampla de fiecare data.
Am avut problema si anul trecut si am schimbat electrovalva turbo(situata undeva in stanga jos cum privesti la motor-trebuie ridicata pe elevator)
Nelamurirea este : sa fie aceeasi problema sau poate fi cablajul injectorului 3 ?
Mentionez ca motorul se aude normal,porneste normal, trage bine.Am miscat de mufa injectorului si nu se intampla nimic,nu-si schimba mersul.