florin_mi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
[size=12] [/size
Am un opel astra g din 99 x17dtl si am o mare problema la ea.
> I-am schimbat arborele,cuzineti,segmenti,semeringul de palier,garniturile de la baia de ulei ambele, si imi curge ulei printre cutie si motor. am schimbat semeringul de palier de 2ori si tot degeaba. E posibil sa fie arborele uzat la semering? Mai are momente cand merge bine trage si unele momente cand e puturoasa ,iar dimineata la pornire scoate fum gri sau albastru as putea spune nu mult dar scoate si masina intra putin in stare de febrilatie nu mult ca si cum ar fi motorul subturat dar asta doar la pornire si nu se intampla tot timpul.
> Va rog mult daca stiti ce probleme are sa ma ajutati cu niste sfaturi !
> va multumesc !
Am un opel astra g din 99 x17dtl si am o mare problema la ea.
> I-am schimbat arborele,cuzineti,segmenti,semeringul de palier,garniturile de la baia de ulei ambele, si imi curge ulei printre cutie si motor. am schimbat semeringul de palier de 2ori si tot degeaba. E posibil sa fie arborele uzat la semering? Mai are momente cand merge bine trage si unele momente cand e puturoasa ,iar dimineata la pornire scoate fum gri sau albastru as putea spune nu mult dar scoate si masina intra putin in stare de febrilatie nu mult ca si cum ar fi motorul subturat dar asta doar la pornire si nu se intampla tot timpul.
> Va rog mult daca stiti ce probleme are sa ma ajutati cu niste sfaturi !
> va multumesc !
florin_mi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
poate nu a fost montat corect semeringul de palier desii zici ca l-ai schimbat de 2 ori - cunosc pe cineva care avea uzura pe arbore in dreptul semeringului si la fel pierdea ulei - solutia care a a plicat-o a fost sa monteze invers semeringul - ai putea incerca si varianta asta, insa nu stiu sigur cat de fiabila este.
fumul albastru apare atunci cand motorul consuma ulei - adica il arde in cilindrii.
daca zici ca ai schimbat segmentii sigur ai ales cota potrivita, sau poate consuma uleiul din cauza semeringurilor de supapa sau a ghidurilor - caci din cate inteleg doar la pornire scoate fum albastrui
partea cu puterea pe toane e data de altceva, pot fi multe variante
eventual da mai multe detalii cand se intampla sa simti ca pierde din putere, de ex la rece la cald, etc...
fumul albastru apare atunci cand motorul consuma ulei - adica il arde in cilindrii.
daca zici ca ai schimbat segmentii sigur ai ales cota potrivita, sau poate consuma uleiul din cauza semeringurilor de supapa sau a ghidurilor - caci din cate inteleg doar la pornire scoate fum albastrui
partea cu puterea pe toane e data de altceva, pot fi multe variante
eventual da mai multe detalii cand se intampla sa simti ca pierde din putere, de ex la rece la cald, etc...
florin_mi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
florin_mi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
a...a....a
mi-am adus aminte! masina are toane legate de putera motorului doar in anumite ipostaze in treapta a5a nu trage mai mult de -130 - 140 rar de tot sa ajunga la 150 si parca prea greu cateodata cu pedala calcata la maxim nu vrea sa treaca nici macar de 110 neam
de aia ma duc cu gandul la egr pt ca debitmetru e schimbat
mi-am adus aminte! masina are toane legate de putera motorului doar in anumite ipostaze in treapta a5a nu trage mai mult de -130 - 140 rar de tot sa ajunga la 150 si parca prea greu cateodata cu pedala calcata la maxim nu vrea sa treaca nici macar de 110 neam
de aia ma duc cu gandul la egr pt ca debitmetru e schimbat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
eu te sfatuiesc sa ii faci si o diagnoza, becul galben check engine se aprinde? pune testerul pe ea ca poate ai vreo eroare stocata si iti dai seama ce are defect, din ce spui sigur are o problema motorul
legat de semeringul pus invers imi amintesc ca nu s-a mai plans ca ii pierde ulei, insa numai stiu exact ce a mai facut, am sugerat ca merita incercat ca ultima masura, daca nu ii dai de cap in alt fel
alta varianta ar fi sa scurtezi putin arcul semeringului , arc care tine strans semeringul pe arbore, astfel incat contactul dintre ele mai strans, poate se rezolva ceva.
legat de semeringul pus invers imi amintesc ca nu s-a mai plans ca ii pierde ulei, insa numai stiu exact ce a mai facut, am sugerat ca merita incercat ca ultima masura, daca nu ii dai de cap in alt fel
alta varianta ar fi sa scurtezi putin arcul semeringului , arc care tine strans semeringul pe arbore, astfel incat contactul dintre ele mai strans, poate se rezolva ceva.
florin_mi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
gata am rezolvat problema cel putin momentan am scurtat arcul putin si am pus semering original
nu mai curge !
multumesc pentru sfaturi !
acum sa vad cum pot rezolva si treaba cu puterea motorului sa vad de la ce este nu mi se aprinde niciun bec in bord si pe tester nu mi-a iesit decat debitmetru de aer daca stie careva sa ma indrume ce sa-i mai fac
nu mai curge !
multumesc pentru sfaturi !
acum sa vad cum pot rezolva si treaba cu puterea motorului sa vad de la ce este nu mi se aprinde niciun bec in bord si pe tester nu mi-a iesit decat debitmetru de aer daca stie careva sa ma indrume ce sa-i mai fac
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
florin_mi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
florin_mi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- inginerul1986
- *
- 34 mesaje
- din 03 Mar 2010
- Astra 1996 X17DTL
- Buzau
inginerul1986
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
Bujiile incandescente au rolul de a preincalzi,deci ajuta la pornirea motorului,nu au legatura cu functionarea lui dupa pornire.
Fumul negru la diesel poate fi din mai multe cauze:
-injectoare murdare
-filtru de aer imbacsit(in acest caz trebuie sa sesizezi o lipsa de putere)
-debitmetru
-filtru de motorina,si mai sunt...mers subturat,etc
Fumul negru la diesel poate fi din mai multe cauze:
-injectoare murdare
-filtru de aer imbacsit(in acest caz trebuie sa sesizezi o lipsa de putere)
-debitmetru
-filtru de motorina,si mai sunt...mers subturat,etc
florin_mi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat