- octav_bz
- OP
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
La masina din semnatura am observat de curand ca sunt 2 mufe neconectate.Sunt cam contrariat ptr ca totulk functioneaza la bord.Inca nu am facut poze insa sper sa primesc lamuriri.Una din ele este chiar langa baterie(am vazut-o cand am schimbat bateria).Cealalta este chiar pe mijlocul grilei,deci la jumatatea parbrizului.Ca sa se vada trebuie sa ridic grila respectiva.De la ce ar putea fi mufele respective???Aveti vreo ideee?Stiu ca poate nu am fost destul de clar...sper sa pun poze curand.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
depinde..multe sunt facute ca sa poti instala usor alte accesorii gen proiectoare, sistem spalare faruri etc...pana si la dacia berlina >98 au asa ceva..de ex eu nu am geamuri electrice dar in schimb am mufele trase..probabil era si este mult mai usor pt producatorii auto sa le faca deja cablajele, iar in functie de ce dotari vrea clientul, ii adauga accesoriile mult mai usor...de ex cand vrei o masina noua, poate vrei in plus eu stiu ce spalator de faruri...ar fi ineficient sa stea neamtul sa traga fire pana la intrerupatoare, sa dea o mie de gauri..asa lucreaza simplu, la masina deja produsa (pana la un anumit nivel) pe banda, mai monteaza spalatoarele si face racordurile mult mai rapid.
mai sunt mufe si gata pt a fi folosite pt diversi senzori...care ii poti avea sau nu pe masina..de ex ma gandesc la calibra care are si indicator al presiunii uleiului daca nu ma insel..intr-un fel sau altul tot trebuie sa legi indicatorul de senzor...si uite asa prinde bine un cablaj gata facut si mufat.
mai sunt mufe si gata pt a fi folosite pt diversi senzori...care ii poti avea sau nu pe masina..de ex ma gandesc la calibra care are si indicator al presiunii uleiului daca nu ma insel..intr-un fel sau altul tot trebuie sa legi indicatorul de senzor...si uite asa prinde bine un cablaj gata facut si mufat.