dropdead
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am tot cautat pe forum locatia mufei pentru CD Changer la Astra G.
Din ce am citit ar trebui sa fie undeva in spatele torpedo-ului.
L-am demontat dar nu am gasit mufa.
Stiu ca nu toate astrele sunt pre-echipate pentru asa ceva.
Daca poate cineva sa faca o poza cu locul unde se afla aceasta mufa in spatele torpedo-ului si cum arata, raman dator.
Mersi !
- 02tes
- ***
- 583 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
02tes
- Mesaje scrise: 583
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
dropdead
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
dropdead
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
- 02tes
- ***
- 583 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
02tes
- Mesaje scrise: 583
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
dropdead
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
leprone
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
dropdead
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
leprone
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
dropdead
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
- 02tes
- ***
- 583 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
02tes
- Mesaje scrise: 583
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
pina la un an ( ex: 2004) masinile fabricate in germania erau preechipate in majoritate cu instalatie electrica standard cu tot ce trebuie erau doar unele excepti la cele care erau alese de client si acelea aveau echipare custom. dupa acel an ( poate de criza...poate de faptul ca au fost facute in polonia..) masinile au venit echipate cu mai multe tipuri de instalatie electrica in functie de cerintele clientului, dar mai atent selectionate . pentru economie.ex: pentru a avea mufa de chek control trebuie sa ai si echiparea de senzori lumini. sau pentru a avea mufa de tempomat trebuie sa ai si echiparea cu bord vdo... etc. de aceea unele au acea mufa si altele nu au acea mufa.
cele care au radio ccrt sau ncdr au preechipate sigur cu acea mufa. in rest nu este obligatoriu..