Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • antisociabil

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Detin un Opel Vectra C 2.0 , in mers mi-a aparut cheita dar am crezut ca este ca de obicei si se stinge ea singura.
Nu a fost asa ! Am observat ca nu se mai accelera mai mult de 2500 rpm... , am oprit-o si am repornit-o si se accelera normal pana pe rosu, am bagat-o in parcare in timpul asta iar mi-a aparut cheita si iar nu se mai accelera .
A doua zi nu a mai pornit deloc , invarte dar nu porneste!
Ce poate fi ? Unii au spus ca este pompa de injectie.... a mai avut cineva aceleasi simptome?
Skip ads

  • placere

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pentru a nu mai pierde vremea cu ghicitul problemei tale apeleaza la careva din bucuresti ca sunt o gramada cu un laptop si o interfata (altii chiar cu Tech 2) si vei rezolva mai repede aflarea cauzei.
Pasul 2: - depinde ce afli la pasul 1
  • antisociabil

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
placere a scris:Pentru a nu mai pierde vremea cu ghicitul problemei tale apeleaza la careva din bucuresti ca sunt o gramada cu un laptop si o interfata (altii chiar cu Tech 2) si vei rezolva mai repede aflarea cauzei.
Pasul 2: - depinde ce afli la pasul 1


Pai am m-am programat la service "Radacini" , tocmai miercuri , si credeam ca pot afla pana atunci sa stiu cam la ce sa ma astept Smile
  • antisociabil

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
antisociabil a scris:
placere a scris:Pentru a nu mai pierde vremea cu ghicitul problemei tale apeleaza la careva din bucuresti ca sunt o gramada cu un laptop si o interfata (altii chiar cu Tech 2) si vei rezolva mai repede aflarea cauzei.
Pasul 2: - depinde ce afli la pasul 1


Pai am m-am programat la service "Radacini" , tocmai miercuri , si credeam ca pot afla pana atunci sa stiu cam la ce sa ma astept Smile


Revin cu un raspuns,

Mi s-a spus ca este din Calculatorul de Motor a-l masinii... , trebuie sa`l demontez.
Imi puteti spune va rog, unde se situeaza exact, ca sa nu desfac toata masina?
  • ydagam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut,

sa inteleg ca motorul tau este y20dth.Oricum ar fi cauzele sunt multe si probabile cu legaturi intre ele.Si vorbesc aici numai de partea electronica a masinii(senzori ckp.iat.tc)relee si altele.Probabil cei mai multi te vor pregati pentru ce este mai rau si anume pompa injectie sau calc. pompei de injectie( cele mai frecvent intalnite).Ideea este ca va trebui in mod absolut sa faci untest pentru a-ti da seama sau a ne da seama despre ce anume este vorba.Dar pana una alta poti verifica tot ce inseamna alimentare.Filtru(eventual murdar)il poti schimba,furtune retur imbatranite inclusiv "T" din plastic(14 ron/m de furtun de 3mm),pompa dezamorsata(se pot desface piulitele de la injector,se da la automat si vezi daca vine motorina)la cele 4 injectoare.Deocamdata incearca asta si dupa aia sa revii cu testerul facut.Multa bafta
  • antisociabil

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ydagam a scris:salut,

sa inteleg ca motorul tau este y20dth.Oricum ar fi cauzele sunt multe si probabile cu legaturi intre ele.Si vorbesc aici numai de partea electronica a masinii(senzori ckp.iat.tc)relee si altele.Probabil cei mai multi te vor pregati pentru ce este mai rau si anume pompa injectie sau calc. pompei de injectie( cele mai frecvent intalnite).Ideea este ca va trebui in mod absolut sa faci untest pentru a-ti da seama sau a ne da seama despre ce anume este vorba.Dar pana una alta poti verifica tot ce inseamna alimentare.Filtru(eventual murdar)il poti schimba,furtune retur imbatranite inclusiv "T" din plastic(14 ron/m de furtun de 3mm),pompa dezamorsata(se pot desface piulitele de la injector,se da la automat si vezi daca vine motorina)la cele 4 injectoare.Deocamdata incearca asta si dupa aia sa revii cu testerul facut.Multa bafta


In tester nu mi-a dat nicio eroare, decat la calculatorul de motor, care dupa spusele lor se poate in cel mai bun caz sa fi intrat apa si sa se fi oxidat ceva pe acolo. Pompa de motorina sau calculatorul acesteia nu este , a fost verificat amanuntit aceasta problema.Debilmetrul nu este, i-am cumparat altul, deci este nou. Furtunele au fost verificate prima data si toate sunt la ok .
  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
poti sa postezi mai exact defectele?
ce se intampla cu calculatorul de la motor nu comunica cu el sau are ceva defecte prezente...
daca da care sunt defectele ?
  • antisociabil

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
TM32PIF a scris:poti sa postezi mai exact defectele?
ce se intampla cu calculatorul de la motor nu comunica cu el sau are ceva defecte prezente...
daca da care sunt defectele ?


pur si simplu imi apare in bord semnul "necesita service" si nu se accelereaza mai mult de 2500 - 2600 rpm oricum ar fi , la liber in viteza la relanti , in orice stare .... simtomele astea le are....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica furtunase vacum, electrovalva turbina.
ce cod de eroare ti-au gasit in memoria ecu ?
  • TM32PIF

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
antisociabil a scris:
TM32PIF a scris:poti sa postezi mai exact defectele?
ce se intampla cu calculatorul de la motor nu comunica cu el sau are ceva defecte prezente...
daca da care sunt defectele ?


pur si simplu imi apare in bord semnul "necesita service" si nu se accelereaza mai mult de 2500 - 2600 rpm oricum ar fi , la liber in viteza la relanti , in orice stare .... simtomele astea le are....


incearca sa scoti mufa de la debitmetru
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR