Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Salut,
Tocmai ce am luat un Vectra B Caravan 2.2 din 2001 dti si am o problema mare. Pornesc masina , merge putin si se opreste si tot asa pina cind in cele din urma o ia ca lumea si nu se mai opreste. Nu se aprinde nici un bec suspect la bord. O fi din cheie? Are cineva vreo idee?
Mersi
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cat timp merge pana se opreste? 5 secunde, 1 minut, 5 minute?
Dupa ce porneste, in timpul zilei, daca o opresti si o lasi 30 minute cum porneste apoi? Adica face figura asta numai la pornirea de dimineata sau tot timpul?
Daca ar fi de la cheie nerecunoscta ar trebui sa se aprinda becul ala din bord cu masinuta cu cheita, si sa clipeasca, insa in acelasi timp nu ar trebui sa porneasca deloc.
Sfatul meu e sa mergi sa o pui pe calculator, costa cam 1.1 mil dar cred ca is cele mai mari sanse sa vezi ce are.
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fie de la motorina! Da si tu mai multe detalii, vorba lui sandumbogdan. Pe tester daca o pui s-ar putea sa nu-ti arate nimic daca nu s-a aprins beculetul check engine! Am avut si eu ceva asemanator din cauza motorinei!
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
o facut doar o data azi. Sa va spun cum: dimineata a fost ok, dupa ce a stat vreo 8 ore, dupamasa, a pornit , a mers 5 sec, s-a oprit si a luat-o abia din a 6-a 7-a cheie.Nu s-a aprins check engine sau nimic asemanator. Dupa aia am mai pornit-o de vreo citeva ori fara probleme. Motorina ii de la OMV si credeam ca-i ok. O sa urmaresc sa vad daca mai face si eventual o sa schimb motorina. Ce alta peco recomandati? (MOL,PETROM,LUKEOIL,etc)? Si ca sa-mi fac nervi si mai mari, pe linga ca am luat-o doar vineri, fara nici o zgirietura, azi mi-o frecat-o careva pe spoileru din spate destul de bine Sad((
mersi
cristi
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Incearca MOL. Desi mie mi-a mers super si cu OMW.
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Am fost ieri la repr Opel si totul ii ok la motor -nici un cod de eroare. Azi dimineata mi-a facut din nou. Ieri am bagat de la MOL. Chestia ii ca porneste dar se opreste dupa citeva secunde ca si cum nu ar veni motorina cum trebui. Crezi ca schimbarea filtrului de motorina ar fi o idee buna? Tu cum ai rezolvat-o pina la urma nico3? ACum nu-ti mai face absolut deloc? La cit timp dupa ce ai bagat alta motorina nu ti-a mai facut?
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Apropo, stie careva cum se schimba filtrul de motorina? (Inainte aveam un Renault si acolo era f. simplu, il desurubam ala vechi si il puneam pe ala nou, nu mai trebuia amorsat sau alte chestii de facut. La opel ii la fel sau ii mai complicat?)
mersi
cristi
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la al meu l-au umplut cu motorina inainte de a-l insuruba pe cel nou. amorsarea ar trebui sa se faca automat.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Asa si la mine, l-a umplut cu motorina si l-a pus acolo. Au zis sa dau la cheie mai mult daca nu o ia imediat (amorsarea) dar a pornit imediat, probabil cu motorina care au turnat-o ei inainte.
E relativ simplu de schimbat si la asta a ta (cred ca trebuie sa fie cam cum e si la mine), mai mult de cateva beri nu dai la un mecanic, vezi cum face si apoi stii singur, insa la cat costa filtrul de motorina, manopera e neglijabila.
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat problema cu pornirea. Erau de vina furtunasele de pe retur de la injectoare. Se pare ca-i o problema foarte comuna. Acum totu-i ok
mersi
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cum ai descoperit? Care sunt furtunasele alea de retur? E unul subtire negru cam de 7-8mm diametru? Langa injectoare?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vezi ca trebuie/poate sa fie umed pe acolo. In general asta e prima chestie care se verifica cand se dezamorseaza.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
la mine nu sunt furtunase, ci sunt tevi ca alea care vin la injectoare
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Sunt niste furtunase de cauciuc care duc de la un injector la altul si in final la pompa de motorina. Ca sa le vezi tre sa dai jos bucata aia mare de plastic de pe motor si daca ii vreunul umed inseamna ca acolo-i buba Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR