- enache cristi
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Jul 2006
enache cristi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- enache cristi
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Jul 2006
enache cristi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
are sonda lambda, adica asta cred ca e chestia care iese din evacuare;
am avut o problema la sonda, adica era crapata in doua, de fapt rupta si am sudat eu, adica am punctat doar, pt. ca a murit si aparatul de sudura, dar nu cred ca sunt probl. de aici, nu sufla, si e partea de la capat cea sudata, apoi am obs ca era consum maricel inainte de a suda, deci ce-as putea sai fac?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- enache cristi
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Jul 2006
enache cristi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
mult timp acest fel de motor. nu stiu daca am precizat dar are cutie automata; se poate sa fie doar cu 3 trepte? eu atit am simtit ca are. adica a 3 a intra pe la 40(se simte) si cam atit.nu are turometru(nu stiu daca se poate pune) cred ca are numai 3 pt ca pt bagat intr-o treapta inf are doar 2 si 1.
nici de tras nu trage, am vrut sa urc o panta si m-a depasit o dacie, asa la drum drept merge ea cumva, nu itit dai seama.
ps
am sudat-o ca sa nu pierd din componente si sa ma minunez ce consum adevarat are.
- livcro
- ******
- 4,590 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,590
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- enache cristi
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Jul 2006
enache cristi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
La o masina similara (dar cu cutie "normala") un amic consuma pana la 14 in oras, 8 dupa schimbarea sondei lambda...
Cat despre cutie... habar nu am, nu m-a placut niciodata cutiile automate, vezi insa ca 1-2-3 nu este ceea ce crezi tu, ci "obligarea" cutiei sa filoseasca DOAR primele 1-2-3 viteze (de exemplu daca ai remorca) in mod normal tu cunosti doar doua pozitii D (drive) si N (neutral) plus cea de parcare, evident...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- enache cristi
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Jul 2006
enache cristi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
stiam la ce folosesc 1.2 eram curios daca sunt 3 de toate sau 4, adica daca sunt si cutii automate cu 3 trepte de tot, afara de mers inapoi. am sa cumpar o sonda, cam 700 mii la sec. are cutie automata, nu o mai pot schimba. sa vad daca pot monta un turometru, asa poate imi dau seama daca mai are o treapta in plus. am scris mai sus ca am sudat bucatile pt a nu le pierde, dar ea cred ca consuma mult si inainte de al le suda, de asta intrebam daca se poate regla ceva pe undeva. altii zic de injector, calculator, mai multe, pe masura ce o sa inlocuiesc, cine stie poate mai cumpar o data masina. entuziasmul e din partea nevestii mai mult pt cutie, ca ea le mai incurca la schimbat pe genul clasic, dar e usor de condus, per ansamblu.
sonda de pe masina nu are nici un fir electric, doar o conducta, de asta mam bagat so o lipesc, era pe partea care nu afecta ansamblul in gen., nici mie nu-mi place, dar asa pe loc atit se putea.
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- enache cristi
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Jul 2006
enache cristi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 868 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 868
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
Uite: https://www.clubopel.com/pro...profile&u=356
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
are sonda lambda, adica asta cred ca e chestia care iese din evacuare;
am avut o problema la sonda, adica era crapata in doua, de fapt rupta si am sudat eu, adica am punctat doar, pt. ca a murit si aparatul de sudura, dar nu cred ca sunt probl. de aici, nu sufla, si e partea de la capat cea sudata, apoi am obs ca era consum maricel inainte de a suda, deci ce-as putea sai fac?
omule,acum am vazut topicul cu sudat sonda lambda...am vazut opel
rekord cu punte spate de ford granada,am vazut ford transit chituit cu
ciment ,am vazut zeci de bolinzii la camioane...dar asta nu!
oricum,fa-i o compresie.
- enache cristi
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Jul 2006
enache cristi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
am explicat de ce am sudat la sonda, ca sa nu pierd bucatile. nu ma asteptam sa mearga ca si noua, si trebuia sa urnesc masina din loc.
e drept nu stiam ca de acolo o sa creasca si consumul, care era maricel si inainte de asta, nu am avut masina cu sonda pina acum, nu stiu principiul de functionare, credeam ca e o conducta initial care pleaca de la ea, asa si apare, apoi am vasut ca e de fapt ceva electric. ma gindesc poate daca pun ceva , o rezistenta, care sa dea acelasi semnal, nu stiu cum functioneaza una noua, daca as putea sa o anulez nu mas supara, adica sa dea semnal tot timpul cum ca ar fi ok., de aici ar fi si consumul ok; repet habar nam cum funct. si ce semnal iese poate stie cineva?
catalizatorul daca era bun la inceput, acu sigur nu mai are treaba, deci las scoate si pe ala.