- TheMendacious
- OP
- 24 mesaje
- din 24 Jun 2006
- Calibra 1995 C20XE
TheMendacious
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Calibra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ieri in timp ce eram la mcdrive am vazut ca imi iesea fum de sub capota , am coborat si mi-am dat seama ca era de la evacuare ... mi sa desprins ceva chiar de la galerie cred iar un amic mi-a zic ca inainte sa ma duc la service , trebuie sa cumpar plasa aia de la evacuare ca sa mi-o monteze baietii dar nu stiu ce plasa
Dupa toate astea nici macar nu stiu de ce mi sa desprins aia de acolo , a mai patit careva asa ceva
Dupa toate astea nici macar nu stiu de ce mi sa desprins aia de acolo , a mai patit careva asa ceva
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
mendaciou, am patit eu asta la escort, dar nu am auzit de vreo plasa pana acum..efectiv aveam la poarta (stau la curte) o dracie de tabla in beton unde se prinde zavorul..inainte diferenta de nivel dintre drum si curte era maricica asa ca am agatat din plin javra aia de tabla cu evacuarea escortului, la nivelul unde galeria de evacuare se imbina cu teava care duce la intermediara etc...se desprinse putin dar suficient cat sa iasa gaze pe-acolo si sa scoata un sunet de mustang din anii 60
stiu ca mecanicul a miscat putin teava si a strans niste suruburi cred si am scapat de problema...
acum nu cred ca sistemul e diferit la opeluri..cel putin nu la vectra a...service-ul la care te duci are mecanici care iti sunt prieteni or smth? sau doar te duci la un service..pt ca se stie clar ce aberatii si jecmaneli se fac..apropo..reparatia nu ar trebui sa te coste mai mult de 300-500mii....500mii e chiar enorm pt ce trebuie sa faca..cel putin eu mecanicului meu ii dau sume de genul asta...o revizie cu schimbat distributie +pompa apa+ulei+reparat macara geam lateral ..m-a dus la 2mil...masina gata in 48h.
stiu ca mecanicul a miscat putin teava si a strans niste suruburi cred si am scapat de problema...
acum nu cred ca sistemul e diferit la opeluri..cel putin nu la vectra a...service-ul la care te duci are mecanici care iti sunt prieteni or smth? sau doar te duci la un service..pt ca se stie clar ce aberatii si jecmaneli se fac..apropo..reparatia nu ar trebui sa te coste mai mult de 300-500mii....500mii e chiar enorm pt ce trebuie sa faca..cel putin eu mecanicului meu ii dau sume de genul asta...o revizie cu schimbat distributie +pompa apa+ulei+reparat macara geam lateral ..m-a dus la 2mil...masina gata in 48h.
- TheMendacious
- OP
- 24 mesaje
- din 24 Jun 2006
- Calibra 1995 C20XE
TheMendacious
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Calibra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2006
- Mesaj Privat
leoleo66
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
Cred ca este vorba de racordul flexibil dintre saxofon si restul ansamblului de evacuare a gazelor. Datorita uzurii sau a unei lovituri se poate deteriora, deci necesita schimbarea. Rolul lui este de a prelua efectele dilatarii diferite dintre componentele fixe al tevii de esapament. In principiu, nu e mare scofala sa-l schimbi (nici nu prea ai ce strica pe acolo) si daca te straduiesti poti sa rezolvi problema de unul singur. I se spune plasa pentru ca are forma unei texturi de sarma fina si are cam 15-20 cm lungime. Difera insa diametrul, asa ca ai grija. Din astea, se gasesc cu sutele prin Vitan, asa ca poti face economie la manopera. In rest, ce sa spun, multa bafta!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu stiam ca la racordul flexibil dintre saxofon-galerie evacuare si restul tobe... se mai spune plasa. Vezi daca nu a iesit cumva. Grija sa ai motorul rece! Vezi ca mai sunt si de aluminiu si arata ca tubulatura de hote, principalul este diametrul.
Faptul ca ai fum alb nu este de bine, in mod normal pe caldura asta si un motor bun nu trebuie sa fie atita fum.
Faptul ca ai fum alb nu este de bine, in mod normal pe caldura asta si un motor bun nu trebuie sa fie atita fum.
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
TheMendacious a scris:Acum o saptamana am dat si catalizatorul jos ca aveam impresia ca e infundat si mi-a luat 700 mii ... sa ma duc tot la mecanicul ala sau a costat cam mult ?
ti-a dat jos catalizatorul si ce-a facut cu el?
700 mii doar sa demonteze ala? pai la 700mii imi dadea jos catalizatorul si imi mai schimba si un rulment. strict manopera, desigur. mi se pare destul de mult..zic ca treaba facea cam 300mii...
de ex un prieten cu astra g care a fost la mecanicul meu, si-a dat jos toba stock si si-a pus o borla sport, si toata faza l-a costat vreo 3-4sute maxim...si a inclus taiere cu sudura etc...
nu ii fac reclama mecanicului meu dar zic ca ia niste preturi ok mai ales ca o confirma si inca vreo 8 persoane care au fost la el din partea mea cu masini de la dacie pana la jeep grand cherokee.