ady_7520
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 ECOTEC X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
salut, sunt nou posesor de astra, am cumparat-o cu 1900 euro, masina arata si merge impecabil, stiu asta pentru ca am luat-o de la un prieten, si tocmai de asta am schimbat si distributia, pentru ca mi-a spus el ca nu a fost schimbata, acum ce vreau sa spun(sincer , nu ma pricep deloc la masini) e ca am cautat pe forum o discutie in care sa se aduca vorba de distributie schimbata recent, o discutie liber purtata, pentru inceput am cateva nelamuriri:
-e adevarat ca masina nu mai trage asa de bine dupa ce a fost schimbata distributia? (in primii 1000 km ma refer)
-eu odata cu distributia am schimbat si pompa de apa la sfatul unui bun prieten, e obligatorie chestia asta?
-masina am luat-o cu 140 de mii de km, din ce stiu eu o distributie se schimba la 80 de mii, e valabila chestia asta? pentru ca daca e asa asta inseamna ca mai puteam sa merg linistit 20 de mii
tin sa mentionez ca locuiesc in spania si pretul masinilor nu e dictat de taxa de prima inmatriculare cum e in romania, de asta am luat masina la pretul asta
-e adevarat ca masina nu mai trage asa de bine dupa ce a fost schimbata distributia? (in primii 1000 km ma refer)
-eu odata cu distributia am schimbat si pompa de apa la sfatul unui bun prieten, e obligatorie chestia asta?
-masina am luat-o cu 140 de mii de km, din ce stiu eu o distributie se schimba la 80 de mii, e valabila chestia asta? pentru ca daca e asa asta inseamna ca mai puteam sa merg linistit 20 de mii
tin sa mentionez ca locuiesc in spania si pretul masinilor nu e dictat de taxa de prima inmatriculare cum e in romania, de asta am luat masina la pretul asta
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
hellker
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
ady_7520
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 ECOTEC X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
nu stiu hellker, tocmai de asta am incercat sa deschid o discutie in genul asta, sa speram ca cei care sunt in tema si au habar or sa ne lamureasca, oricum ar fi : EU SUNT FOARTE MULTUMIT SI MANDRU DE OPELUL MEU chiar daca inaintea lui am avut un golf 4 si un fiat bravo, si nu am avut orice golf, l-am avut pe ala cu motor de 1.8 GTI de 150 de cai, nu se compara cu astra pe care o am acum dar nu imi este deloc rusine sa ies cu ea pe strada, ba chiar dimpotriva, pana la urma e tot nemteasca {ma refer la golf bineanteles} si asta spune multe, un salut la iubitorii de masini, numai bine..
- ovydyu90
- **
- 152 mesaje
- din 16 Apr 2010
- Mures
ovydyu90
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
oameni buni, rolul distributiei e sa sincronizeze axul/axele cu came (adica comanda supapelor) cu arborele cotit (adica cu pistoanele)
Nici eu nu is mare mecanic, dar ganditi-va la n ivel de bun simt, ce motiv ar avea sa piarda putere, sau sa consume mai mult? consum mai mare sau pierdere de putere inseamna ca o parte din puterea motorul se pierde, deoarece acesta ar intampina o rezistenta mai mare la componentele noi. Ori, rezistenta e produsa de frecare. Frecarea o ai la elementele in miscare si contact direct (gen bucsi, rulmenti, lagare). Nu ati schimbat asa ceva. Singura chestie care ar putea opune rezistenta mai mare ar fi pompa de apa sau rola presoare (din piesele schimbate). ori, daca astea opun rezistenta, inseamna ca sunt gripate....
Deci, daca motorul consuma mai mult, sau a pierdut putere, ganditi-va la altceva. De genul "distributia e pusa cu un dinte inainte sau inapoi, si supapele deschid prea tarziu sau prea repede"
Nici eu nu is mare mecanic, dar ganditi-va la n ivel de bun simt, ce motiv ar avea sa piarda putere, sau sa consume mai mult? consum mai mare sau pierdere de putere inseamna ca o parte din puterea motorul se pierde, deoarece acesta ar intampina o rezistenta mai mare la componentele noi. Ori, rezistenta e produsa de frecare. Frecarea o ai la elementele in miscare si contact direct (gen bucsi, rulmenti, lagare). Nu ati schimbat asa ceva. Singura chestie care ar putea opune rezistenta mai mare ar fi pompa de apa sau rola presoare (din piesele schimbate). ori, daca astea opun rezistenta, inseamna ca sunt gripate....
Deci, daca motorul consuma mai mult, sau a pierdut putere, ganditi-va la altceva. De genul "distributia e pusa cu un dinte inainte sau inapoi, si supapele deschid prea tarziu sau prea repede"