Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • katalinmilu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am incercat tot ce mi ati zis sa fac si degeaba am slabit busonul am verificat furtunele si tot degeaba,cand urca apa mai sus cam pe la 60 grade nu mai baga deloc caldura cum scade cum baga .am schimbat din nou termostatul si degeaba.mi sa mai zis ca e posibil sa fie infundat caloriferul din habitaclu! eposibil? Idea .furtunul care intra in calorifer e cald iar cel care iese e rece atunci cand se incalzeste apa!nu stiu ce sa mai fac.am schimbat si pompa de apa asta ca am scimbat distributia dar si innainte tot la fel facea.
Skip ads

  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
furtunul care intra in calorifer e cald iar cel care iese e rece

Posibil calorifer infundat, sau sistemul de comutare de la rece la cald nu deschide circuitul!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
hmm.a mai avut cineva problema asta.nu mai baga caldura cand deschidea termostatul.
in spatele motorului ai 2 furtune care intra in chiulasa.vezi la alt c20ne cum sunt puse.posibil sa fie inversate furtunele alea 2.
  • katalinmilu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am inteles va multumes mult o sa ma interesez sa vad.bine ar fi sa fie un furtun inversat.dar sistemul ala de comutat de la rece la cald pe unde e sau ce e? se schimba se desfunda ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
e doar o clapeta.acolo nu ai treaba daca ai caldura.
  • katalinmilu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am inversat furtunele alea si acum baga caldura de rupe, am tinut masina pe loc pornita si nici nu mai urca apa asa sus si a inceput sa bage imediat caldura cam in 6-7min asa .nu am tinuto mult pornita cam 20 min asa si statea apa la o temperatura constanta dar baga caldura bine.va mutumesc sper sa fi fost asta problema.o sa am undrum pe seara mai lung si vai io cum e dar oricum se simte o schimbare,furtunasele erau kiar pe langa distributie acolo?!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da pe langa distributie in spate spre habitaclu.sa ne scrii dupa drumdaca e ok.
  • katalinmilu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
exact pe alea le am inversat si vad k a fost ok in alea 20 min.oricum mie niciodata nu mi a bagat asa caldura ca in alea 20 min.sper ca asta sa fi fost problema.merci mult.app marian vectra ta arata foarte bine
  • katalinmilu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
vreau sa ti multumesc pt sfatul cu furtunele acum baga caldura.si nici nu mai urca apa asa sus,merci ink odata
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut am un opel vectra c16nz ,am avut masina in servis cam o luna de zile si caldura era ok baga prin toate aerisitoarele bn,iar acuma cateva zile mi sa urcat apa peste 100 grade,am oprit motrul am zis ca sa nu stric alceva si cand lam pornit iar numai baga caldura decat prin aerisitoarele din capat iar prin alea de la mijloc rece dar apa in borcan este ok nu fierbe nu stiu ce ar putea fi eu am cumparat un termostat nou dar mi sa nu fie si caloriferul infundat masina practic baga mai mult rece decat cald
  • llc
  • *
  • 1 mesaje
  • din 26 Mar 2013
  • Vectra 1995 Y16XE
  • Bucuresti
  • llc

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2013

  • Mesaj Privat
salut am un opel vectra a din 95 1.6 benzina si nu se incalzeste apa la 90 de grade sta undeva la 60 si nu baga nici caldura. doar in oras in aglomeratie sare peste 90 si fierbe atunci porneste termocupla dar si aia porneste numai cand vrea. va rog sa imi dati un sfat. MULTUMESC
  • marius.florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor. Am si eu o problema si va rog mult daca puteti sa ma ajutati. La 3 luni dupa ce mi-am cumparat o vectra A , am observat ca aveam caloriferul de caldura fisurat si pierdusem tot antigelul in masina. Am scos caloriferul , am legat furtunele de tur si retur intre ele si am mers asa toata vara pana acum 2 luni, cand am cumparat alt calorifer. cel vechi era din cupru si baga caldura chiar si asa fisurat pana sa l descopar, cel nou este din aluminiu. De cand l-am schimbat nu baga caldura, decat o abureala si aia knd aj termostatul la 90. SI de ar fi sa fie din cauza caloriferului ca este de aluminiu si nu tine asa bn caldura dar ma gandesc,ca totusi in mers ar trebui sa se simta cat de cat, sa incalzeasca habitaclul, dar nimic...Aveti idee poate fi alta cauza pt care nu baga caldura ?
  • marius.florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Chiar nu ma poate ajuta nimeni ? Un sfat, nimic ?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu ai specificat,caloriferul "nou ",este chiar nou?Daca este unul SH,l-ai verificat in prelabil?Ai doua conducte,tur-retur.Daca palpezi si sunt una calda iar cealalta calduta,atunci sanse 90% sa fie obturat/infundat/ozxidat pe interior.Daca una dintre conducte este calduta iar returul rece,atunci 100% ai dat bani degeaba pe el si pe manopera,timp pierdut.
Nu stiu exact daca Vectra A are robinet pe calorifer,deobicei cele cu AC au asa ceva,care la setarea "Low" inchid acel robinet cu actionare vacumatica,nelasand sa mai circule agentul de racire prin calorifer,sporind in acest fel randamentul vaporizatorului.Posibil,daca ai acel robinet,sa fie blocat ori intentionat inchis.
Daca zici ca-ti da o abureala cand ajunge agentul racire la 90 grade,excludem termostatul blocat deschis ori lipsa.
Un calorifer SH se verifica simplu,se sufla pe una din conducte si nu ar trebui sa opuna nici o rezistenta.Daca-ti umfla cat de cat falcile,mai sapa dupa unul mai bun.Caloriferele SH cam stau uscate si oxideaza rapid...Solutiile de curatat nu fac minuni,gen detartrant,Calgon ori ...acid citric,acetic...Pe moment,poate,dar asa cum vezi calcarul in vasul cafetierei,tot asa se fac depuneri in interiorul caloriferului,ori celulele sunt destul de mici,uneori solutiile de curatat nu fac mai mult decat sa desprinda de pe suprafetele celulelor depunerile si sa le inghesuie mai bine ,accentuand obturarea...
Cam asa sta treaba cu ...caloriferul.Naspa moment pe frigurile astea...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca ai legat caloriferul si daca nu mai avea altceva il plus inaintea la calorifer (de ex: motoras, unele masini au asa ceva.)
Web Page Name
Web Page Name

Aerisire mai rapida
Scoate busonul la de la borcanul de antigel pornesti masina si o lasi sa scoata aerul din calorifer (sa plimbe apa pe instalatie intre timp verifici furtunele care duc spre el, Tur - Retur daca incep sa se incalzeasca si ceva presiune pe ele nu strica, sa miste aerul daca exista in calorifer.)

Verifica si furtunul de la termostat sa fie fierbinte cand deschide, si cel care iese din radiatorul de racire spre calorifer si vezi cum este rece/cald/fierbinte.

Sper sa iti fie de folos.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
++++
OpelDriver a scris:daca au fost facute interventii asupra sistemului de racire de curand si a fost scoasa apa din motor sau radiator,
se aeriseste cu motor cald si caldura pe maxim radiatorul de habitaclu.

Poti incerca.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu-ti baga caldura in habitaclu dar temperatura agentului in bord afiseaza 90 de grade,ai o problema garantata la calorifer ori furtune,circuit.Aerisirea se face singura,nu este Dacie.Sistemul de racire este in presiune,majoritatea caloriferelor sunt pozitionate orizontal,agentul intra,aerul...iese.Nu am mai auzit demult de o procedura de aerisire,la noile generatii,chiar deloc.Am facut RK la motor,schimbat calorifer,radiatoare,furtune,etc.Introdus agentul racire pana la nivel (khalt...) apoi pornit motorul si lasat sa-si faca singur treaba.Eventual,cu motorul rece,cand se face umplerea circuitului,se strang furtunele cu mana,repetat, pentru a ajuta umplerea mai rapida a circuitului.Cat despre ce scrie OpelDriver,ce legatura are aerisirea(?) cu dat pe maxim la caldura? Cand "dai pe maxim",defapt deschizi un flaps ce permite aerului ventilat mecanic sa treaca in habitaclu printre celulele caloriferului.Cu ce ajuta treaba asta la ...presupusa aerisire?Problemele care justifica lipsa caldurii in habitaclu sunt: termostat blocat deschis,robinet/by pass blocat inchis,calorifer obturat,furtune circuit racire strangulate,flaps distribuire aer cald blocat pe rece,motor aeroterma prajit,regulator turatie aeroterma defect.Pentru fiecare caz exista proceduri simple de verificare,in maxim 10 minute se trece prin toate.Aerisirea insa...exclusa ca motiv,mai ales dupa ce agentul a ajuns la... 90 grade intr-un circuit aflat sub presiune.
Aerisirea se face in mod äutomat "iar daca nu suntem lamuriti asupra surplusului de aer,pe unde iese,umplem vasul de expansiune pana peste marca maxim,apoi incalzim motorul.Surpriza!Surplusul de agent racire va fi dat afara ,iar dupa oprirea motorului si implicit racirea lui,nivelul va fi la ...marcajul "maxim". Smile Deci...iese si cu capacul strans,nu-ti plesneste nici un furtun.Garantat!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Asa stiu si eu ca aerisire si-o face singura, ma gandeam ca poate trebuie ajutata fortat. Daca singura nu vrea.
Verifica si valva de suprapresiune de pe busonul de antigel (misca usor de ea si sa fie curat in zona ei.)
  • marius.florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor, revin cu amanunte, caloriferul este nou, comandat la un magazin de piese auto,adus in cutie ,sigilat. termostatul deschide, aerisire nu i-am mai facut cand l-am montat, am demontat azi din nou, calorifer cald,dar nu ceva de speriat sa nu poti tine mana pe el, conducte calde ambele. Nu am robinet pe calorifer,nu are motoras, nimic. Doar caloriferul montat in cutia respectriva. Azi am demontat din nou si am observat o chestie, ma asteptam k aeroterma sa traga aburul de caldura si sa il impinga in tubulatura, in schimb la mine sufla in cutia respectiva in care se afla caloriferul, ma gandesc cumva sufland in el, caldura se ridica si sa repartizeaza in tubuluatura ?
  • marius.florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2014

  • Mesaj Privat
conductele caloriferului, si furtunele sunt in regula, le-am desfacut am suflat pe ele, nici una infundata.Valva busonului nu am verificat-o, o sa o verific maine, flapsurile si tubulatura o parte din ea, cea din laterale stanga si dreapta am verificat-o este in regula , flapsul de la aer cald sau rece, l-am blocat pe cald,pt k tija era putin cam lunga si nu mai inchidea de tot, ramanea putin deschis. Oricum dupa toate astea acelasi rezultat o abureala slaba si asta pe treptele 1,2 deja la treapta 4 aerul e aproape rece. Banuiesc tot mai mult caloriferul, ma uitam la alte modele mai scumpe, si aveau celule pt repartizare caldurii identice cu cele ale radiatorului, cel vechii era la fel, acesta nou are doar niste pale de aluminiu foarte subtiri si alea puse pe verticala decat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR